P. C. Harris: Árnyoldal

Rachelle Morgan nagyon fiatalon lett árva. Hétköznapi lánynak számít egy angol főiskolán. Megismerkedik a gazdag és jóképű David Wishsel. A sikeres David a tizenhét évvel ezelőtt meggyilkolt apjától örökölt céget vezeti New Yorkban. Egyetlen szemtanúként még akkor bosszút esküdött. A gyilkos nyomait követve utazik az Egyesült Királyságba, ahol találkozik a gyönyörű Rachelle-lel.
A két fiatal egyre közelebb kerül egymáshoz, együtt fedezik fel testük és a szerelem titkait.
A férfi azonban nem tud nyugodni, a bosszú hajtja, meg akarja találni apja gyilkosát. Nyomozása során nem várt titokra bukkan: Rachelle-t és a gyilkosságot szövevényes szálak kötik össze. Ez kettejük szerelmébe, vagy akár a lány életébe is kerülhet.
Fényt derít David apja gyilkosának kilétére?
Sikerül megmenekülniük az angol alvilág elől?



Kiadó: Álomgyár
Kiadás éve: 2016
Oldalszám: 432

❉❉❉

Tavaly év vége felé kezdtem komolyabban megismerkedni a kortárs magyar írókkal, bevallom eleinte féltem a kezembe venni magyar író könyvét, mert addigi tapasztalataim alapján nem mindegyik kötettől kaptam pozitív érzéseket. Szerencsére kellemesen csalódtam a mostanában megjelent könyvekben és újonnan felfedezett írókban, mert egy-két ember közülük nagyon fontos ember lett az életemben, mások pedig kedvenc írómmá váltak, pedig még csak egy könyvet olvastam tőlük, de már azzal meggyőztek és megkapták a rajongásom. 

Ebben a könyvben is pozitívan csalódtam, mivel elég vegyes értékeléseket olvastam róla mind Molyon, mind más blogokon. Voltak persze számomra is kisebb-nagyobb hibák, de szerintem ez egy első könyves írónőtől teljesen elfogadható, elnézhető és megérthető. Viszont, első könyvhöz képest le a kalappal! Hozzátett még a könyv iránti érdeklődésemhez az írónőből áradó energia, az életvidám felfogása és a hatalmas lelkesedése a könyvek és az írás iránt. És természetesen a hajszínével is kivirít a tömegből. :)

A két főszereplő

Nagyon tetszett
P.C. Harris egyedi írásmódja és humora, a történet csak úgy vitt magával előre, húzott a mélybe, nem tudtam letenni. Egyik délután körülbelül a könyv háromnegyedét elolvastam egy ültő helyemben! Nagyon izgalmas volt, fordulatos, fiatalos, tetszett a romantikus rész és néhány erotikus jelenetet is szerettem. 

A fülszöveg nagyon ígéretes, titokzatos és romantikát ígérő. Az utóbbit bőven meg is kaptuk, viszont én hiányoltam belőle a könyv elején egyből David szemszögéből ígérkező nyomozást és izgalmat, mivel ez a könyv közepéből teljesen eltűnt. Jó lett volna több férfi szemszöget olvasni a közepén is, nem csak az elején és a végén.
Tetszett az is, hogy annak ellenére, hogy erotikus-romantikus a könyv, nem csak az állandó szexről szólt, hanem volt története is, egy kis bosszúvággyal vegyítve. 


Kapunk egy végzős egyetemista, szinte már a nagybetűs életbe kilépett felnőtt nőt és egy titokzatos, kék szemű, jóképű üzletember, aki egyik napról a másikba lép be Rachelle hétköznapi életébe. Miután összetalálkoznak, és többszöri szóváltásba elegyednek, a lány képtelen kiverni a fejéből Mr. Kék Szemet, akivel egyre többet találkoznak és lassan kezdenek egymásba esni.
Itt is tetszett, hogy nem az van, hogy találkoznak és egyből összefekszenek, hanem mindig megállnak előtte, vagy nem jön össze, szóval nem az van, hogy hamar lerohanják egymást. Szépen, óvatosan forrnak ki közöttük a mélyebb érzelmek, amiket összeköt persze a sok remek hancúr, és összefonja őket az egyre jobban kibontakozó bizalom is. 



A negatívum az volt, hogy néha erőltetettnek éreztem az erotikus utalásokat olyan szavakkal, mint például: "bugyiszaggató nézés" stb. Nem kellenek ide erotikus klisék ahhoz, hogy egy jó könyv legyen ebből megfűszerezve erotikus elemekkel. Valamint amit fentebb említettem, hogy kevés volt nekem a férfi szemszög és a nyomozásos sztori, arról szívesen olvastam volna bővebben, és a végét is kicsit összecsapottnak éreztem, ott még jobban ki lehetett volna fejteni a lezárást, a túlélést, a traumák feldolgozását, a merész végjátékot. A vége felé is sokalltam az erotikus jeleneteket, ezeket ki lehetett volna tölteni a fentebb írt példákkal, meg azért megnézném én azt a fél óra alatti három menetet is. :D 

Nagyon életszerű karaktereket kaptunk, megvolt a maguk kis élete, a hobbijaik, a mellékszereplők közül is sokan nagyon közel kerültek a szívemhez, például Shane..hát..imádom azt a pasit! Mellette biztos nem unatkozna senki a nagy szája miatt. Amy egy kimondottan tökéletes legjobb barátnő, aki nem csak akkor van melletted mikor süt a nap, hanem akkor is, ha egy időre eltűnt a napfény az életedből és minden sötétségbe borult. Brian eleinte egy tipikus hülye ex pasiként volt a szemem előtt, de a könyv végére elég nagy fordulatot vett a személyisége, abszolút pozitív szereplőként van meg ő is fejemben, még mondhatni meg is kedveltem. 

Örülök, hogy egy kicsit egyedibb könyvet sikerült megalkotnia az írónőnek, teljesen megvett magának, és biztos vagyok benne, hogy a későbbiekben is fogok még olvasni tőle.

Ajánlanám a könyvet azoknak, akik egy kis romantikus kikapcsolódásra vágynak egy fárasztó hétköznap után, vagy éppen az erotika és a rejtélyek kedvelőinek! 

Nagyon köszönöm a kiadónak és az írónőnek a recenziós példányt! :) 

Ui.: Kedves David!
Kérlek vegyél Rachelle-nek néhány új fehérneműt, mert már az összeset leszaggattad róla :):)



Ha megtetszett a könyv, IDE KATTINTVA te is megrendelheted! :) 





Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek:

"Mikor hazajövök abból a borzalmas világból, te itt vagy nekem, hogy az öleléseddel tisztára mosd a lelkem."
*
*"Ez a szerelem. Annyi éven át hiányoltam, és most itt van. Itt tartom a karomban, csókol, és nem akar elveszíteni, engem akar."
*
*"– Meg kell tanulnod felejteni."
*
 *"– Ne feledd! Mind ugyanolyanok, csak némelyik helyesebb."
*
*"Senkit nem engedek magamhoz túl közel, félek az érzéstől, hogy újra magamra hagynak."





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése