Vi Keeland: A beosztott

Amikor az első alkalommal összefutottam Chase-szel, nem tettem rá túl jó benyomást.
Egy étterem mosdója előtt kuporogtam a folyosón, és épp a barátnőmnek hagytam üzenetet, hogy mielőbb hívjon vissza valami ürüggyel, mert le akartam lépni a pocsékul sikerült randimról.
Chase hallott minden szót, szajhának nevezett, majd kéretlenül ellátott néhány tanáccsal pasi- és randiügyben. Megmondtam ennek a magas és szívdöglesztően jóképű alaknak, hogy foglalkozzon a saját átkozott ügyeivel, majd visszamentem a dögunalmas partneremhez.
Később – elhaladván az asztalunk mellett – Chase kajánul vigyorgott, én pedig a pimaszul szexi, kemény fenekét bámultam, miközben odament a lányhoz, akivel együtt vacsorázott.
Képtelen voltam megállni, hogy néha lopva ne pillantsak rá erre a beképzelt és lekezelő modorú alakra, aki a terem túlsó végében ült a barátnőjével. Természetesen többször rajtakapott, hogy nézem, és mindannyiszor rám kacsintott.
Amikor ez a szívdöglesztő fazon és a hasonlóképpen szexi barátnője hirtelen ott termett az asztalunknál, megrémültem, hogy ez a jóvágású idegen be akar árulni a pasimnak.
Ehelyett azonban úgy tett, mintha régóta ismernénk egymást, majd leült az asztalunkhoz a párjával, és mindenféle kiagyalt és rám nézve módfelett kínos történettel szórakoztatta a társaságot a nem létező közös gyermekkorunkról.
A fickó – aki mellett addig halálra untam magam – furcsa módon izgalomba jött a tolakodó ismeretlen sztorizásától.
Amikor az este véget ért, elváltunk egymástól, én pedig sokkal többet gondoltam erre a vonzó idegenre, mint azt valaha is be merném vallani. Még annak ellenére sem voltam képes kiűzni a fejemből, hogy tudtam, sosem látom újra.
Úgy értem, mi az esélye annak, hogy csupa véletlenségből ismét belefutok valakibe egy nyolcmilliós nagyvárosban?
A véletlen mégis úgy hozta, hogy egy hónap múlva ez a szexi pasi lett az új főnököm…


Kiadó: Álomgyár
Kiadás éve: 2018
Oldalszám: 400
Fordító: Leyrer Ginda
ISBN: 9786155763434

❉❉❉

Annyira kellettek már Vi Keeland könyvei a magyar olvasóknak! Örültem, hogy az Álomgyár Kiadó a szárnyai alá vette a könyveit, és elkezdi sorban hozni nekünk (remélem) mindegyiket. Alig várom, hogy az összes könyve a polcomon legyen :) Az eredeti borítók picit jobban tetszenek, bár azokat tömegközlekedésen takargatva tudnánk olvasni a különböző jóképű, félmeztelen fickók miatt, de a magyar borítók sem rosszak. 

"– Nem tudom, hogyan jutottunk idáig, és hol fogunk kikötni, de abban átkozottul biztos vagyok, hogy nem akarok osztozni rajtad senkivel."


Hogy mit kell tudni Vi könyveiről? Szexi, humoros, romantikus és letehetetlen. Eddig egy könyvet olvastam tőle angolul, és imádtam, és ugyanígy voltam A beosztottal is. Nagyon szeretem benne, hogy nem egy tipikus erotikus maszlag, amiben már a második oldalon összejönnek a szereplők és minden ötödik oldalon van egy aktus. Ne is gondoljatok ilyenre! A szereplőinket szépen megismerjük, persze érződik közöttük a vágy, a feszültség, mégsem esnek egymásnak azonnal, hanem lassan húzzák egymás agyát, ismerkednek, és piszkos gondolatokat sugdosnak egymás fülébe.  Vi Keeland-nak fantasztikus írói stílusa van, a könyvei magához láncolnak egészen addig, míg fel nem falod őket. 

Mindkét főszereplőt megkedveltem, Reese egy abszolút szerethető, hétköznapi lány, Chase pedig egy külsőre kifogástalan, belülről azonban sebzett, szeretetre vágyó, ölelgetnivaló, mocskos szájú mackó. 
Imádtam, ahogy a szereplőink kóstolgatják egymást, sokat nevettem rajtuk és a szenvedésükön, de közben hajtott a kíváncsiság is, hogy megtudjak többet Chase múltjáról. Az írónő lassan csöpögtette nekünk az információkat, amik kellően fenntartották az érdeklődésemet. Tökéletesen működött közöttük a kémia, kiegészítették egymást és felemelő volt róluk olvasni.

"– Néha az ember nem is tudja, mi hiányzik neki, míg rá nem talál hirtelen."

Ez egy olyan könyv, amit élvezettel olvasol, feldob, szórakoztat, ellazít. Ezért vártam már, hogy mi is olvashassunk az írónőtől, hiszen szerintem ő nagyon kiválóan írja ezeket a romantikus-humoros-erotikus könyveket. Egy pici tragédiát, a szereplők fájdalmas múltját ő sem hagyja ki. A végére talán egy picit túl sok is volt a drámázás, ez elvett egy kicsit a könyv tökéletességből.

Ahogy mások is írták, valami hiányzott a könyvből. Csodálatos volt, de mégis marad egy pici hiány az emberben amikor leteszi. Talán túl gyorsan lett vége, talán még olvashattunk volna a mindennapjaikról. De ettől függetlenül tényleg egy szórakoztató, vicces olvasmánnyal volt dolgom, amit nyugodt szívvel ajánlok mindenkire, aki szereti a műfajt. Tökéletes nyári olvasmány, simán el tudom képzelni egy nyaralásra, strandolásra, vagy akár otthoni pihenésre is :) 

Ismerjétek meg ti is ezt a fantasztikus írónőt!


Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek: 


"Milyen csodálatos dolog is a remény! Úgy növekszik benned, akár a vadszőlő, körbefonja a szívedet és melegséggel önti el.
Míg valaki szét nem tapossa, át nem gázol rajta. A vadszőlő indáinak szorítása ekkor egyre csak fokozódik, míg a vér már nem képes többé áthatolni a szívünkön, és akkor ez a kis jószág hamar feladja a küzdelmet."
*
"Minden ember maga felel a döntéseiért."
*
"Ez a pasi a hernyókat egy csapásra pillangókká változtatta, amelyek most gyönyörű szárnyacskáikkal ott verdestek a gyomromban."
*
"Félni azt jelenti, hogy hagyod, hogy a félelem uralja és irányítsa az életedet, és megakadályozza, hogy azt tégy, amit akarsz. Amikor viszont félsz, de szembenézel a félelemmel és úgy élsz, ahogy akarsz, az bátorság."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése