Viszlát 2018 - Helló 2019!

Sziasztok!

Hihetetlen, hogy eltelt egy újabb egész év, és újra az év összefoglaló bejegyzést írom.
Egy picit eltűntem decemberben a karácsonyi őrültek háza miatt, a munkám nagyon leszívott, a maradék időben suliban voltam, tanultam, alig volt időm olvasni. Sajnos előfordul, de igyekszem majd havonta több bejegyzést hozni a következő évben.

No de, a tervekről később, jöjjön egy kis összefoglaló erről az évről, a top 10 kedvenc könyvemről, valamint célokról, amiket sikerült elérnem, vagy éppen nem. :)

Tartsatok velem!



~Összefoglaló 2018-ról:~

Tény, hogy 2018-ban kevesebb időm jutott a könyvekre, a blogra, aminek az az oka, hogy találtam munkát, ahol heti 3-4 napot 12 órában dolgozom, és esélyem sincs nap közben olvasni, csak a vonatúton oda- és hazafelé. Ez már eleve lecsökkentette az olvasásra fordítható óráim számát, és vegyük még mellé az otthoni teendőket, a háztartási munkákat, a főzést, takarítást, a pihenést szánt időt, (mert szeretem rendesen kipihenni magam,) és persze ott van a párom, akit szintén alig látok és vele is szeretnék időt tölteni. Így már kicsit átláthatjátok, hogy nem túl egyszerű a dolog, főleg, majd ha még bejön az életünkbe egy baba...de persze ez még évek kérdése. :) Természetesen nem szeretném és nem is fogom hanyagolni az olvasást, csak picit lassabban haladok a könyvekkel és a bejegyzésekkel, ezért az elnézéseteket és megértéseteket kérem. 2019-ben igyekszem majd picit aktívabb lenni :)

No de visszatérve a könyvekre, hiába kevesebb az elolvasott oldalak száma, ugyanúgy rengeteg élményt és fantasztikus olvasmányokat kaptam az éven. Hálás vagyok a kiadóknak, hogy továbbra is együtt dolgozhattunk, hogy remek könyveket hoztak el a magyar olvasóknak és küldtek el nekünk, bloggereknek recenzióba. 
Idén már nem jártam könyvtárba, hanem a saját gyűjteményem gyarapítottam, és büszkén tekintek a megannyi gyönyörű könyvemre, amik sajnos már lassan alig férnek el a szobában :D 



~Köszönet:~

Ezúttal sem maradhat el a köszönet azoknak a kiadóknak és embereknek, akik sokat segítettek, támogattak ezen az éven. 

- Elsősorban a Könyvmolyképző Kiadónak vagyok nagyon hálás, a sűrűn váltott e-mailekért, a kedvességetekért, a fantasztikus könyvekért, és a karácsonyi meglepiért. Nagyon boldog vagyok, amiért együtt dolgozhatom Veletek, remélem, sokáig megmarad ez a remek kapcsolat közöttünk! 

- Az Álomgyár Kiadónak is nagy köszönet jár a sok-sok elküldött könyvért, azokért, amik az éven megjelentek, a tehetséges magyar írókért, a gyönyörű borítókért, az előolvasási lehetőségekért és a nagyon jó hangulatú dedikálásokért. 

- A Menő könyvek Kiadónak az együttműködésért, az elküldött könyvekért és a gyors emailekért!

-  Köszönet a Maxim és a Gabo/Ciceró Kiadónak a recenziós példányokért!

- Köszönöm a fantasztikus barátaimnak a támogatást, mind könyvben tekintve, mind lélekben és szavakban. Hálás vagyok, hogy vagytok Nekem! 

- És köszönöm Nektek, drága olvasóim, hogy már ennyien velem vagytok minden platformon! Ti vagytok a legjobbak! :)



~TOP 10 OF 2018:~

Most pedig jöjjön a várva várt toplista 2018 legjobb könyveiről! Itt nem lesz sorrend, hanem kategóriákba sorolom be a 10 legmeghatározóbb könyvélményem, ugyanis nem tudnám eldönteni, melyik érdemelné meg legjobban a dobogó tetejét. 

Legjobb fantasy:
Nem volt kérdés, hogy SJM könyve benne lesz az idei top 10-ben. Ha lehet, ez a rész túltett az első részen is, fantasztikus volt, beleszerettem teljesen Rhysandba, állandóan pörögtek az események és elég idegtépő véget kaptunk. Alig várom, hogy januárban kézbe vehessük a harmadik részt! :) 
Értékelés: ITT

Az év legjobb magyar könyve:

Sienna Cole ebben az évben két remek könyvet is hozott nekünk, viszont ami nálam hatalmasat ütött, az a Lefelé a folyón volt. Ezzel az új stílussal megnyílt előttünk az írónő lelke, megmutatva, mennyire fantasztikus tehetség, hihetetlenül kanyarította a szereplők életfonalát, és vezetett minket az orrunknál fogva. Imádom!
Értékelés: ITT


Legjobb NA könyv:

Ez az a könyv, amely az éven az egyik legmegosztóbb volt a közösségi tereken. Az olvasók fele imádta, a másik fele pedig utálta. Én a kedvelők körébe tartozom, mert engem teljesen lenyűgözött a történet a maga kis tökéletlenségével együtt. Na és ez a borító!!
Értékelés: ITT


Az év felfedezettje:

Még soha nem olvastam Marissa Meyertől, de láttam, hogy sokan imádják a könyveit. Ezért mertem belevágni a Szívtelenbe, ami végülis az Alice Csodaországban előzményének tekinthető. Elvarázsolt, megbotránkoztatott, elkápráztatott. A borító is csodálatos. A KMK kiadó pedig elhozza nekünk a Holdbéli krónikák teljes sorozatát is, aminek szerintem rengetegen örülünk :)
Értékelés:ITT


Legjobb YA:

Nagyon régóta szemeztem ezzel a könyvvel, és eddig az évig elkerültem, de most meglett, ráadásul kemény kötésben. És egyszerűen csak...fantasztikus. Beleszerettem az egészbe. Csodálatos és egyben szívbemarkoló történet, amely beleég a lelkedbe. Újraolvasós kedvenc, az biztos!
Értékelés: ITT


Legjobb történelmi regény:

R. Kelényi Angelika tényleg a történelmi regények koronázatlan királynője. Ugyanis az Ártatlan trilógia után egy újabb fantasztikus sorozat kezdőkötetét varázsolta elénk, aminek már tűkön ülve várjuk a folytatását! Nem volt kérdés, hogy bekerül az idei kedvencek közé. És a borító is lélegzetelállítóan gyönyörű!
Értékelés: ITT


Legjobb ifjúsági:

Az év egyik legjobb ifjúsági könyve nálam toronymagasan A kalózkirály lánya. Könnyed, humoros stílusban íródott, mégis fordulatos és romantikus is. Kell ennél több? Olvassátok! Nem csak fiataloknak :)
Értékelés:ITT


Legjobb kalandregény:

Nagyon pörgős, nagyon izgalmas, nagyon érdekes sorozat kezdőkötete A homok leánya, sőt, már a második rész is megjelent, amit sajnos még nem olvastam, de mindenképpen fogok. Addig is csak ajánlani tudom az izgalmak, a disztópia és a romantika kedvelőinek :)
Értékelés: ITT


Az év legsírósabb könyve:

Colleen Hoover-ről tudott, hogy szereti megszorongatni és összetörni az olvasói szíveket. Az év elején találkoztam a Velünk véget ér című kötettel, és a végén rendesen elbőgtem magam. Imádom ezt a nőt, imádom, amit és ahogy csinál, imádom, hogy milyen érzelmeket tud a felszínre hozni a könyveivel. És köszönöm a kiadónak, amiért sorban hozza nekünk az írónő könyveit! :)
Értékelés:ITT


Az év legmeghatározóbb olvasmánya:

Már az év eleje óta velem van Layla és Roth története. Mind fantasy, mind romantika vonalban lenyűgözőt alkotott az írónő, de hát tudjuk, hogy neki ez a specialitása, kisujjból rázza ki a jobbnál jobb fantasy-romantikus könyveket, nézzük például a Luxen trilógiát, vagy éppen az éven megjelent új sorozat kezdőkötetét, a Visszatérés-t. Mindkettő nagyon tetszett, de ez a könyv az, ami nagyon megfogott magának, és alig várom, hogy olvassam a már megjelent folytatást! :)
Értékelés: ITT


~Egy kis statiszika:~

Tekintsük át újra a számokat, akárcsak tavaly! :) Elég szépen emelkedtek a közösségi oldalakon a számok, amit újfent Nektek köszönhetek! :)

- 2018-ban 74 könyvet olvastam el
- 2018-ban 97 könyvet szereztem be
- 2018-ban elolvasott legrövidebb könyv: R. Kelényi Angelika: A porfészek novella 16 oldal
- 2018-ban elolvasott leghosszabb könyv: Sarah J. Maas: ACOMAF- Köd és harag udvara: 750 oldal
- 2018-ban elolvasott oldalak összáma: 24614
- 2018 márciusában látogatták legtöbben az blogot
- 2018 év végére:
× Az Instagram oldal követőinek száma: 1094
× a Facebook oldal követőinek száma: 2094
× a blog feliratkozóinak száma: 242
× az oldal össz-látogatottsága: 166 150


~ TERVEK 2019-RE~

× Elolvasni 100 könyvet.
× Elérni a 250 ezer látogatottságot.
× Havi 5-10 bejegyzés legyen a blogon.
× Egy picit többet olvasni angolul.
× Könyvértékelés mellett más rovatok is legyenek a blogon.


Köszönöm, hogy idén is velem tartottatok, várlak titeket jövőre is ugyanitt, remek könyvekkel, játékokkal, bejegyzésekkel.

Mindenkinek boldog, sikerekben és könyvekben gazdag új évet kívánok! 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése