Colleen Hoover: Verity

 

Magával ​ragadó és megdöbbentő. Egyszerűen nem lehet letenni.

Claire Contreras New York Times bestseller szerző.

Lowen Ashleigh, az anyagi csőd szélén álló, küszködő író élete állásajánlatát kapja, amikor Jeremy Crawford, a bestseller szerző Verity Crawford férje felkéri, hogy balesetben megsérült felesége helyett megírja az asszony sikersorozatának befejező részeit.

Lowen megérkezik a Crawford házba, hogy átnézze Verity többévnyi jegyzeteit és vázlatait, remélve, hogy elegendő anyagot talál a munka elkezdéséhez. Csakhogy az irodában nemcsak kaotikus állapotok fogadják, hanem egy önéletrajz is, amit az asszony a legnagyobb titokban írt. A kézirat minden oldala vérfagyasztó vallomást rejt, köztük annak az éjszakának a történetét, ami örökre megváltoztatta a család életét.

Lowen először úgy dönt, hogy nem mutatja meg Jeremynek a kéziratot, mert annak tartalma még több fájdalmat okozna a gyászoló apának. De ahogy a férfi iránti érzelmei egyre erősebbé válnak, rájön, hogy talán mégis fel kéne fedni Verity mocskos titkait.

Már amikor az írónő posztolgatott a könyvéről, már akkor felfigyeltem rá, hiszen merőben más stílusban és témában ír, mint amit megszokhattunk tőle. Főleg emiatt voltam erre a kötetre kíváncsi, de az sem hanyagolható el, hogy alapvetően minden CoHo könyvnek a polcomon a helye. Szerintem ez sokatok számára sem kérdés. :)

Amivel igazán jellemezni tudnám ezt a könyvet, az a beteg szó. De nagyon durván. Ezért már most mondom, hogy aki érzékeny és gyenge lelkű (egyébként én is:’D), annak nem igazán ajánlanám a könyvet, mert néhány jelenetnél le kellett tennem a könyvet és nagy levegőket vennem, vagy egyáltalán mással foglalkozni, hogy elűzzem a fejemből a képeket, amelyek megjelentek a könyv hatására. Néha gyomorgörcs is kísérte ezt a dolgot, szóval gondolhatjátok…

De ha mégis úgy döntötök, hogy belevágtok, szerintem nem fogjátok megbánni! Tipikusan olyan könyv, ami újra és újra padlóhoz vág, néha ad egy pici kellemes szünetet vagy átmenetet, aztán újra olyat súlyt az emberre, hogy lélegezni sem bír.

Lowen egy kis hal a nagy tengerben, thiller író, aki egyik nap, édesanyja halála után először lép ki a házból és rögtön egy halálos balesetnek lesz szemtanúja épp egy interjúra menet. Lowen teljesen ki van és igazából nem is érdekli ez a munkalehetőség, de ideje volt már kimozdulnia, hiszen az élet nem áll meg és a számlákat ki kell fizetni valamiből. A baleset után az egyik kávézó mosdójában próbálja lemosni magáról a balesetet szenvedett személy vérét, amikor egy jóképű idegenbe botlik, aki szintén szemtanúja volt a balesetnek. Lowen nem is sejti, hogy a férfi az ajánlott állás megbízója. Amikor az interjún újra találkoznak és Jeremy elmeséli, mi lenne a feladat, Lowen nem igazán szeretné elfogadni, ám a férfi meggyőzi őt tragikus életének részleteivel és a lány igent mond. Pár nap múlva pedig beköltözik egy kísértetekkel, szörnyű emlékekkel telt házba, ahol nem is sejti, milyen borzalmak várnak még rá…

A romantikus szál halvány kezdése után egyre inkább erősödik, ám a körülmények miatt elég nehéz a szereplőinknek ennek az érzésnek utat engedni. Gyengéd, ártalmatlan beszélgetések és pillantások által mégis elkezdenek vonzódni egymáshoz, hiába tudják mindketten, hogy ez rossz. Nekem nagyon tetszett ez a titkos vágyakozás, ami majd' felőrölte mindkettőjüket.

Hú, nem tudok róla normálisan írni, annyira a hatása alatt vagyok még. Megbotránkoztató és feszültséggel teli, sokszor úgy éreztem, pattanásig feszültek az idegeim. Sokszor legszívesebben a falhoz vágtam volna a könyvet… A vége pedig egyenesen orron vágott. Szó szerint. Tipikusan az a végződés amikor csak becsukod a könyvet, ülsz és meredsz magad elé miközben a lelkedben hatalmas vihar dúl…

Hihetetlen mikre képes ez a nő a szavakkal, hogy miket képes kitalálni és elénk tárni. Le a kalappal, komolyan. Bármennyire is utáltam ezt a könyvet, ugyanannyira imádtam a zsenialitás miatt. Megérdemel 5 csillagot, sőt még annál is többet! Remélem, az írónő fogja még próbálgatni a szárnyait és ebben a műfajban írni, mert teljesen kinyírt vele. Ilyen egy igazán jó könyv!

Ha felkeltette az érdeklődésed a könyv, IDE KATTINTVA te is megrendelheted!

Forrás: Pinterest

Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek:

"Ha két ember között felüti a fejét a vonzalom, onnantól már csak két lehetőségük marad: engedni neki, vagy hagyni az egészet. Nincs középút."
*
"– Amit én akarok? – kérdezi halkan.
– Igen. Te mit akarsz?
Hátraveti a fejét, és úgy nevet, mint aki élete legostobább kérdését hallotta. A válaszon gondolkodnia sem kell.
– Téged."
*

"Én akartam lenni az, aki mosolyt csal az arcára, akiért lélegzik, akiért felkel reggelente."

*
"Tetszett, hogy képes lenne szeretni engem. Ettől szinte már szerethetőnek éreztem magam."
*
"Én hoztam fényt a sötétségbe, és továbbra is világítani fogok neki, hogy ne vesszen el a múlt árnyai közt."




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése