Baráth Viktória: A főnök


Valóban ​te irányítod a saját életedet?
Ana Moreno békésen él Albuquerque leggazdagabb negyedében. Mindene megvan, amiről egy nő álmodhat: csodás ház, személyzet és egy milliomos vőlegény, akivel boldogan tervezgetik az esküvőjüket. A rózsaszín álomvilágnak azonban vége szakad, amikor egy este ismeretlenek elrabolják Anát. A lány ekkor döbben rá arra, hogy az élete mégsem volt olyan fényes és csillogó, mint ahogy azt gondolta. Fogvatartója válaszút elé állítja: ha életben akar maradni, meg kell tanulnia alkalmazkodni ahhoz a kegyetlen világhoz, amibe került. A titkok és csalódások hálójában őrlődve azonban arra még ő sem számít, hogy a bosszúvágy egy teljesen új emberré fogja átváltoztatni.
Hol a határ jó és rossz között? Mire lehet képes az ember, ha a bosszú hajtja? Vajon létezhetnek valódi érzelmek egy kegyetlen világban, vagy csak az érdek vezérli a tetteinket?




Kiadó: Álomgyár
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 368

❉❉❉

Nagyon szépen köszönöm a könyvet az Álomgyár kiadónak és elsősorban Baráth Viktóriának! :)

Hű, hogy én mennyire vártam már ezt a könyvet! Sokatok számára ismerős lehet az írónő neve, hiszen tavaly robbant be az írók világába az Első tánc című könyvével. Ez sokkal másabb, mint A főnök, hisz az inkább a romantikát és önmagunk keresését helyezi előtérbe, míg itt egy olyan világ tárul elénk, amelybe nem szívesen csöppennénk bele. 

Ana tökéletes életet él. A vőlegényével az esküvőjüket tervezik, mindenük megvan, Anának nem kell
mással foglalkoznia, minden nap csak ki kell választania, hogy melyik cipőt vegye fel az adott ruhájához. Ám gondtalan élete egyik percről a másikra tűnik el, egy olyan kilátástalan helyzetben találva magát, amiről azt hiszi, csak egy rossz álom. De nem, ez a valóság. Már nem bánnak vele hercegnőként, hanem csak egy hasztalan fogolyként, olyan fickók kezében, akikkel soha nem akart találkozni. Anának választania kell. Vagy meghal, vagy együttműködik egy veszélyes férfival, aki drogot árul. Ahogy egyre többet lát ebből a kegyetlen világból, úgy változik meg ő is. A kis gazdag úri hölgy lassan átalakul kemény csajjá, ám ezért elég keményen meg kell dolgoznia.

Ana számomra egy nagyon hiteles karakter, mert az ő szemszögén követhetjük a történetet, és folyamatosan láthatjuk a fejlődését. Rájön, hogy nem minden a pénz és biztos élet, ugyanis akkor lemaradna olyan élményekről, érzelmekről és az élet élvezeteiről, amiket pénzen nem vehet meg. Meglátja az élet egy másfajta oldalát, amelyről nem is tudott, hogy létezik a közvetlen közelében. 

Ryan. Nos... őt csak imádni lehet. Nagyon tetszik, hogy ő végig kemény, rosszfiú marad, aki még Ana kedvéért sem változik meg, nem megy át nyáladzó kiskutyába, hanem a megszokott életét éli továbbra is. Persze neki is vannak egy kicsit gyengédebb pillanatai, ami kell is, de jó, hogy végig tartja magát a pozíciójához, a kötelességeihez. Néha utálod, néha imádod, de az biztos, hogy szívesen lerángatnánk róla a szmokingot. ;) 

Rick sem maradhat ki a sorból, hisz őt is nagyon megszerettem a végére. Igaz, ő végig a háttérben van, de fontos szereplő ő is, tetszik, hogy emberséges a nagy páncélja mögött. Eleinte persze szívesen fenékbe billentettem volna, de aztán egyre jobban a szívén viselte Ana sorsát, én pedig néha már-már megöleltem volna.

Végig nagyon izgalmas a könyv, ahogy Ana próbál beilleszkedni ebbe a durva közegbe, ahol szinte az életével játszik. Megismerhetjük a drog világát, hogy kik a terjesztők, hogy mit kell megtennie és kibírnia egy ilyen körben forgó embernek. És közben megismerjük az emberek valódi arcát, ahol kiderül, hogy nem mindenki olyan seggfej, mint látszik, és nem mindenki olyan jó, mint ahogy tűnik.

"Szenvedélyes, mocskos, és alvilági." 

Ezzel a három szóval foglaltam össze röviden, tömören a borító főoldalán. Teljesen leírja a rám kifejtett érzelmeket és a jellemzőket, amelyek olvasás közben ugráltak a fejemben. 

Az erotikus jeleneteket nagyon-nagyon szerettem. Viki nagyon jól leírta ezeket a részeket, van egy hatalmas kedvencem is, amit a béta olvasás óta emlegetek. Hát, itt újra olyan nagy izgatottsággal olvastam el, mint először. Majd megtudjátok, melyikre gondolok, ha elolvassátok a könyvet..;) 

Jó volt, hogy a bizalom lassú kialakulásával léptek színre az érzelmek mindkét félnél, hogy voltak közöttük súrlódások, konfliktusok, hogy megmutatta az élet keményebb oldalát is, ahol nem minden fenékig rózsaszín, habos-babos és happy.

Annyira olvastam volna még! Az írói fejlődés is nagyon látványos, kidolgozott a könyv, érezhető, hogy sok munka van a háttérben, és a karakterek nagyon jól felépítettek. Tetszik, hogy Viki elég sokszínű írás terén, hiszen az Első táncban is nagyon jól csavarta a szálakat, itt azonban rendesen megkavarja az álló vizet, és az olvasó konkrétan a haját tépi a végére. Készüljetek fel!

Nem mindennapi olvasmány egy nem mindennapi világról, kapcsolatról és érzelmekről. Úgy gondolom, több ilyen történet kellene, nem csak a tucatkönyvek. 

Nagyon remélem, hogy mindenki beleszeret majd, mert egy kicsit a részemmé vált nekem is a könyv, hiszen egy picikét segíthettem a világra jöttében. Ez számomra még most is hatalmas megtiszteltetés és felfoghatatlan is egyben. Köszönöm! 

Ha felkeltette a figyelmedet a könyv, IDE KATTINTVA megrendelheted! :)


Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek:

"– Nem akarom megfogni – ráztam a fejem.
– Nem a farkamat nyomom eléd, ez csak egy pisztoly, nem kell tőle félned!
– Miért, a farkadtól kéne?"
*
"Bár tudtam, hogy a jövőm bizonytalan, akkor sem adtam fel, hogy egyszer az enyém legyen az, amire vágytam."
*
"Ő volt minden problémám forrása, és egyben az ember, akinek a társaságára mindennél jobban vágytam."
*
"Akartam őt mindenestül, a szenvedésével, a múltjával, a tetteivel, mindennel együtt."
*
"Nekem nem volt szükségem semmilyen drogra, hogy ellazuljak és kiengedjem a fáradt gőzt. Nekem ő volt a drogom."
*
"Egy csodás vőlegény, egy szép ház, biztos jövő. Mi másra is vágyhatna egy nő?"



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése