Élménybeszámoló: Anne L. Green és R. Kelényi Angelika könyvbemutatójáról!


Sziasztok! :)

Ma egy élménybeszámolót hoztam Nektek a tegnapi Anne L. Green és R. Kelényi Angelika könyvbemutatóról.
Mesélek az új Álomgyár Könyvesboltról, a hangulatról, hogy milyen élmény volt számomra ez a dedikálás, és a könyvekről, amiket beszereztem.

Ha érdekel titeket, tartsatok velem! :)






Még sosem voltam ezidáig Álomgyáros (meg amúgy semmilyen) könyvbemutatón, hanem csak egy évzáró bulin voltam tavaly a Garzon Café-ban, ahol nagyon jól éreztem magam, mert beszélgethettem az írókkal és teljesen feldobott, hogy körbe vagyok véve könyvmolyokkal.
Baráth Viktória és Sienna Cole
Szerencsére nemrég költöztem vissza Budapestre, ezért ismét könnyebben tudom elérni az ehhez hasonló eseményeket. R. Kelényi Angelikát nemrég ismertem meg, és szerelmes lettem a stílusába, a történetvezetésébe, meg az egész lényébe, amit beletölt egy könyvbe. A grófnő árnyékában című könyve lenyűgözött, egyszerűen odáig voltam érte, pedig nem vagyok egy nagy történelmi romantikus kedvelő, de ez mégis levett a lábamról. Ezért nagyon megörültem, hogy pont amikor már én is Budapesten leszek, akkor jelenik meg a második kötete ennek a sorozatnak, szóval nem is volt kérdés, hogy részt veszek rajta.

Megbeszéltem az én kedvenc írómmal, Baráth Viktóriával, hogy közösen bandázunk majd a könyvesbolt előtt, hiszen erre az alkalomra ő is ellátogatott Magyarországra.
Megérkeztünk a Blaha Lujza térre, ahol már majdnem el is tévedtem, mivel nem nagyon járok arra, de végül megláttam a kisebb tömeget, úgyhogy hamar megtaláltam a könyvesboltot. Már a várakozás maga nagyon izgalmas és jó hangulatú volt, mindenki várta hogy bemehessenek, hogy megtapogassák az új könyvecskéket, hogy osztozzanak az írónők örömében. A két Viki mellé hozzácsapódott még Sienna Cole írónő is, valamint J. K. Smith írónővel is válthattam pár szót (akinek a könyvét hamarosan olvasom, és rengetegen dicséritek, szóval nagyon várom már), tehát teljesen extázisba estem, hogy ennyi jófej és aranyos íróval vagyok körülvéve. Persze nem ugráltam a nyakukba, meg sikoltoztam, félreértés ne essék, viszont nagyon jókat beszélgettünk, és örülök, hogy személyesen is megismerhettem őket, remélem, még találkozunk és lesz alkalmunk beszélgetni. :)

No, és amikor megindult a sor, már kívülről megcsodálhattuk a kis Álomgyár boltocskát, hihetetlen cuki lett a berendezés is, meg az egész kinézete, viszont mivel nagyon sokan voltunk, így nem fértünk be egyszerre. Sorban mindenki elvehette a standról a könyvecskéket, amiket haza szeretett volna vinni, majd a kasszához fáradt fizetni, ezután pedig jöhetett a dedikálás és a fotózkodás.

Nagyon izgultam, hogy végre én is sorra kerülhessek, viszont én most csak az Angelika könyvére csaptam le, mivel Anne L. Green munkásságával egy kicsit le vagyok maradva, szóval még van mit pótolnom, ezért róla most nem tudok bővebben mit írni azonkívül, hogy ő is  nagyon aranyosan és lelkesen fogadta az olvasóit. :)

Szóval mi is sorra kerültünk lassan, Vikiékkel betáraztunk könyvekből, én néggyel gazdagodtam, ki is rakok nektek róla egy képet, valamint izgulva szorongattam az Angelika kötetet, ahogy lassacskán odaslisszoltam a foteléhez.
Bemutatkoztam neki, mivel még nem találkoztunk, de a neten már sokat beszélgettünk, és amikor megismert, gyorsan felállt és megölelgetett, megpuszilgatott. Annyira örült nekem, hogy teljesen feldobta a napomat, ő egy nagyon aranyos és csodálatos nő, és büszke vagyok rá, hogy ennyi mindent elért az életében, és hogy csodálatos volt számára a tegnapi nap. De őszintén kijelenthetem, hogy minden egyes olvasóját ilyen nagy örömmel és boldogsággal fogadott, szerintem mindenkit feldobott a tündéri hozzáállása.


Kaptam én is a könyvembe dedikálást, majd fotózkodtunk is, utána pedig még pezsgővel is megkínált minket, amit Vikivel és Siennával nagyon lelkesen el is fogadtunk. :D Ezúton is köszönjük, mert isteni finom volt!

Tehát én nagyon boldog vagyok, hogy részt vehettem ezen a találkozón, és hogy megismerhettem új embereket, valamint remek élményekkel és érzelmekkel lettem gazdagabb.

Köszönjük a szeretetteljes fogadtatást és a csodás hangulatot, legközelebb is szívesen részt veszek egy ilyen eseményen. :)
Az íróinknak sok sikert kívánok a továbbiakra is, és hozzanak még nekünk sok-sok könyvet! :)

Ó, és aki a Blaha Lujza téren jár, és szeretne dedikált könyvet Baráth Viktóriától, R. Kelényi Angelikától vagy Anne L. Green-től, azok minél hamarabb szaladjanak be a könyvesboltba, hogy megkaphassák a limitált számú dedikált könyvek egyikét! :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése