Könyvmolyképző Reader Surprise meglepetés doboz UNBOXING

Az én karácsonyom egy igazi meglepetéssel kezdődött. Ugyanis kaptam egy email-t a Könyvmolyképző Kiadótól, hogy érkezik hozzám egy meglepetés. Azt sem tudtam hova kapjak, annyira izgatott lettem, és nem csakhogy ajándékot a fa alá, hanem boldogságot is csempésztek a szívembe.
Nagyon aranyos gesztus volt ez a részükről, amiért újra és újra ezer köszönet, nagyon megtisztelő. :) Egy kis csúszás miatt úgy történt, hogy tényleg a karácsonyfa alatt, 24-én bontogattam a kis csomagomat. Most pedig szeretném nektek is bemutatni, hogy milyen szépséges dolgok lapultak a csomag mélyén.

Azok számára, akik még nem kapták meg/nem bontották ki, és nem szeretnék még látni, SPOILERES tartalom lehet! Akik viszont kíváncsiak, nyugodtan menjenek tovább a bejegyzésre. :)





Először is, tisztázzuk, mi az a Reader Surprise csomag. Biztos tudjátok, hogy rengeteg külföldi könyves blogger/youtuber/rajongó töltött már fel képeket csodás könyves csomagokról, amikben lapul egy könyv és még számos könyves dolog és a könyvhöz kapcsolódó ajándék. A Könyvmolyképző is szeretett volna egy ilyen jellegű dobozt elhozni a magyar olvasóknak, ami sikerült is, hiszen az első kör meg is érkezett a karácsonyfa alá! Viszont náluk 3 "fokozat" található: Happy, VIP és Luxury, így növekedik a csomag ára is. Én egy Luxury csomagocskát kaptam, így ezt fogom bemutatni Nektek.

Még több öröm szenvedélyes olvasóknak!
Kreatív könyves meglepetésdoboz.

Elbűvölő ajándék szeretteidnek és magadnak,
korlátozott példányszámban! Most bevezető áron.

Mi az a Reader Surprise?
Egy csinos csomag egy nagyszerű könyvvel,
mellette pedig sok szuper meglepetés.
Garantáltan mosolyt csalnak az arcodra
és gazdagabbá teszik a gyűjteményedet.
Egyedi könyves ajándékok, olvasói ereklyék, csak neked!

Szeretnéd átélni a könyvmolyvarázslatot?
Most itt a lehetőség.
Tapasztald meg az elsők között, milyen élmény
kinyitni egy könyvmolyképzős dobozt!
Biztosan megérdemled.
Válassz most kedvedre a Happy, a VIP és a Luxury fokozatú csomagok közül!
A Fagyöngy jelige a csomagokban ugyanazt a könyvet rejti.
A magasabb fokozatú csomagnál még több meglepetés ajándéknak örülhetsz. 🙂

Megrendelhető december 17-én, 18 h-tól.

De vigyázz! Hamar elfogynak.
Légy résen, légy az elsők között!

Tudnivaló: a meglepetésdobozok különlegességük miatt
csak bankkártyás fizetéssel és futárral rendelhetők.
Jó hír:
a doboz ára tartalmazza a postaköltséget is.

Gazdagítsd az ünnepet új élménnyel!
Reader Surprise Meglepetésdoboz –
Megvalósítjuk az álmaidat.



Szóval, ez a kép fogadott, amikor felnyitottam a dobozkámat. :) 


A csomag legfelső és legelső ajándékától máris felsikítottam, ugyanis egy ilyen szépséges vászontáskát rejtett a doboz. Ezzel is tudjuk büszkén mutatni, hogy nekünk is van ilyen különleges táskánk, és hogy vérbeli könyvmolyok vagyunk. :) Kaptam még mellé egy Reader Surprise-os könyvjelzőt és képeslapot. :)



A következő amit kivettem, az egy szuper illatú gyertya volt. Már ki is tettem a polcomra a könyvek elé, meggyújtani viszont esélyes, hogy nem fogom :P


A következő kis befőttes üvegecske, amit kivettem, egy Sült tea volt. Na, ti is csak lestek, hogy mi ez a sült tea, ugye?! Utánanéztem, és tulajdonképpen ez egy friss gyümölcsökből készített koncentrátum, ami elkészíthető forró víz hozzáadásával, így egy finom, teaszerű forró italt kapunk. Elkészíthető még jég és hideg víz hozzáadásával, így egy koktélt kortyolgathatunk. :) Nagyon ötletes, majd ki is próbálom. :)


Kaptam még egy nagyon cuki könyves fülbevalót, ami szerintem rettentően egyedi! Hát nem aranyos?! :)


Be kell valljam, eszméletlenül örültem, hogy J.L. Armentrout újdonsága bújt meg a csomagban, ugyanis nagyon fájt rá a fogam! Az meg plusz öröm, hogy rengeteg White Hot Kiss csecsebecsét kaphattam hozzá! A csokikból biztos, hogy tartok meg egyet, a könyvjelzővel fogom olvasni a könyvet, a képeslap pedig szintén egy olyan dolog, amitől nem válok meg. A szívecskés kitűzőt pedig már ki is tettem a KMK könyvek elé. :)  A könyvön lévő karácsonyi szalag is a meglepi része.


A csomag tartalmazott még egy rúzs alakú tollat, amire én mindaddig azt hittem, hogy rúzs, ameddig az Ajándéklistán el nem olvastam, hogy ez egy toll... no comment. :D Valamint kaptam egy Fortuna kártyát is, ami kedvezményt ad egy kijelölt kötet vásárlásához.


Volt még egy meglepetéskötet is a dobozban, ez pedig a Csók, pont jókor című könyv volt. Így akik ezt rendelték, két fantasztikus kötettel lehettek gazdagabbak. :) És íme egyben a csomag, megannyi meglepetésével együtt!


Volt még a csomagban egy kártya, amin rajta vannak azok a dolgok, amiket a doboz rejt. Ez természetesen csak a végén néztem meg, de szuper, hogy ők is beletettek egy ilyen összegző lapot. :) Valamint a lap legalján kaptunk még három darab, -29%  kedvezményes kupont három különböző könyvre. Ezeket a számokat kitakartam, ugyanis egyszer használhatóak, 2020 december végéig. :))


Nos, remélem nektek is annyira tetszett ez a csomag, mint nekem, és ezúton is hatalmas köszönet a Könyvmolyképző Kiadónak! <33


A képre kattintva ti is rendelhettek magatoknak ilyen fantasztikus csomagot! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése