XXVI. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál | Élménybeszámoló + Nyereményjáték!

Sziasztok!

Szerencsére idén is eljutottam a Nemzetközi Könyvfesztiválra, ami annyira hatalmas élmény volt újfent, hogy gondoltam megosztok Veletek is néhány képet, illetve beszámolót róla. Ha érdekel titeket, valamint szeretnétek egy jót játszani is, kattintsatok tovább! :)









A Könyvfesztivál idén is, mint minden éven megrendezésre került április végén, csütörtöktől vasárnapig. Aki hétköznap látogatott ki, az szerencsésnek mondhatja magát, ugyanis szinte már-már nyári hőségben róhatta a köröket a megpakolt könyvstandok között. Sajnos én csak hétvégére tudtam kimenni, ezeken a napokon pedig eléggé lecsökkent a hőmérséklet, a szél is feltámadt és néhány kósza esőcsepp is riogatta a népet. De természetesen a lelkes könyvmolyokat a cudar időjárás sem tántoríthatta el, hiszen a szombati napon (ami általában a legnépszerűbb), rengetegen kilátogattak. Barátnőmmel mi is ezt a napot választottuk, elsősorban a Böszörményi Gyula dedikálás miatt. Aki követ, az tudja, hogy imádom Gyula bácsi munkásságát, az egész Ambrózy sorozat hatalmas rajongója vagyok, ezért majd' kiugrottam a bőrömből, amiért végre találkozhattam Vele és még egy új kötet is kijött az írótól.

A dedikálás hivatalosan 13:00-tól kezdődött, a barátnőmmel már elég hamar beálltunk a standhoz, pontosabban már dél előtt, utána kezdtek szállingózni az emberek, akik beálltak mögénk, majd konstaláltuk, hogy mi vagyunk a legelsők a sorban. Akkora egy hihetetlen és leírhatatlan élmény és érzés volt számunkra, hogy egy kilométeres sorban, mögöttünk több száz emberrel mi lehetünk a legelsők, akik leülhetnek mellé, akiknek aláírja a könyvét. Én 4 db kötettel álltam oda, míg a barátnőm szinte az egész sorozattal, de Gyula bácsit ez meg sem lepte és lelkesen írta alá a köteteket, néhol még rajzolgatott is bele. Nagyon jó érzés volt végre személyesen is megismerni őt, aki eme csodálatos történeteket alkotja. Szerintem egy nagyszerű és tiszteletre méltó ember, akit az Élet egy nehéz helyzetbe sodort, ám ő mégis rengeteg szeretetet tud adni az olvasóinak.

Ezután körbejártuk a standokat, az épületeket, válogattunk, vásároltunk, beszélgettünk ismerős emberekkel és írókkal, többek között találkoztam: Szaszkó Gabriellával, Julia Lewis Thomsonnal, Csabai Márkkal, Francesca H. Nielk-el.

Utóbbi kettővel több szót is válthattam, viszont kiemelném Csabai Márkot, aki nagyon lelkes volt a vasárnapi dedikálásnál. Mesélt a következő terveiről, a legutóbbi könyvének születéséről, valamint egy ajándék könyvet és nyakba akasztót is kaptunk tőle. Féláron beszereztem még a kimaradó könyvét a gyűjteményemből, ami nem más, mint a Határtalanok. Örülök, hogy végre ezt is a polcomon tudhatom, ráadásul dedikálva!

Francesca H. Nielk is nagyon aranyos volt, még a legelső könyvének a megjelenésénél találkoztam vele, azon kívül azóta már kiadott 4-et, amiket nagy szeretettel a kezembe is nyomott, így 4 féltéglával megpakolva távozhattam tőle. Itt is nagyon meg szeretném köszönni Neki, amiért az összes könyvéből adott nekem egy-egy példányt és amiért kíváncsi a véleményemre! :)


Néhány hangulatkép a Könyvfesztiválról:



Tehát, aki még nem volt soha könyves eseményen, annak nagyon ajánlom a Könyvfesztivált. Gyönyörű, csendes mégis központi helyen található területen rengeteg kiadó standjánál válogathatunk hatalmas kedvezményekkel. Az ételek ínycsiklandóak, találkozhatsz a kedvenc íróiddal és egyszerűen csak élvezheted, hogy annyi könyvszerető ember gyűlik össze, akik izgulva szorongatják kezükben kedvenc írójuk könyvét, hogy végre dedikáltathassák. Ez tényleg egy elmondhatatlan és hatalmas élmény. Ne hagyd ki legközelebb! :)



***NYEREMÉNYJÁTÉK***

Visszatérve Böszörményi Gyulára, volt olyan kedves, hogy felajánlott néhány könyvjelzőt nekem, hogy sorsoljam ki közöttetek, hiszen sokan szoktátok keresni. Ezért most 2 szerencsés nyertes kaphat egy-egy könyvjelzőcsomagot, az egyikhez pedig még bookplate is jár! A könyvjelzők sajnos nem dedikáltak (ezt elfelejtettük, bocsi) és még a Szer'usz világhoz sem volt kapható, de a képen láthatjátok, mely könyvekhez kaphattok :) 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése