Pénztárca gyilkos hónapok, avagy jönnek az új megjelenések!

Sziasztok! :)

Mára hoztam Nektek egy kis listát, amelyben összeszedtem azokat a hamarosan megjelenő könyveket, amelyeket Én nagyon szeretnék, és biztos vagyok benne, hogy be is fogom szerezni őket.
Nos, maradjunk annyiban, hogy a pénztárcám már előre zokog velem együtt a sarokban, és hogy lesznek még az év végéig olyan meglepetés könyvek, amelyekről még nem tudunk, de szeretnénk majd beszerezni, mert ugyebár a kiadók ilyen kis cselesek ám!
Kiadók szerint veszem őket sorra, de tény, hogy a KMK-tól lesz a legtöbb beszerzésem...mily meglepő, mivel ők most nagyon rágyúrtak az új könyvek kiadására.

Lássuk is a listát!



~ Könyvmolyképző Kiadó ~

Hivatalos borítók:

Erin Watt: Megtört herceg (#2 Royals)

Számomra ő lesz az első, amit mindenképpen beszerzek, hiszen imádtam az első részt, és a brutális függővég miatt már nem bírok várni! :D Köszönjük a gyorsaságot KMK! 

Megjelenési ideje: 2017. november 07.

Colleen Hoover: It ends with us - Velünk véget ér

A kiadó meglepett minket két érkező CoHo kötettel is. Én még csak nyáron ismerkedtem meg közelebbről az írónővel az Egy nap talán című könyve kapcsán, és rögtön beleszerettem. Ezek után nem kérdés, hogy beszerzem az érkező köteteket is, főleg, hogy ilyen gyönyörű borítókkal jönnek. Hát ellen lehet állni egy ilyen csodálatos könyvnek? Ugye, hogy nem! :D

Megjelenési ideje: 2017. november 07.

Colleen Hoover: Confess - Vallomás 

Itt a másik Hoover szépség. Hát komolyan..köpni-nyelni nem tudtam, amikor először megláttam. Eszméletlenül gyönyörű, ahogy átjönnek az érzelmek a borítóról! Alig várom, hogy a kezemben tarthassam!

Megjelenési ideje: 2017. ősz (még nincs pontos dátum)

Elle Kennedy: The Score - A pont (#3 Off- Campus)

Először is...zsepiket elő, mert csorogni fog a nyálunk ettől a borítótól! Másodszor pedig, IGEN, végre jön Dean könyve is Garrett és Logan mellé, és biztos vagyok benne, hogy ez a könyv is hozza majd a várt szintet. Siess Dean, már várunk! *-*

Várható megjelenési ideje: 2017. ősz

J. L. Armentrout: White hot kiss - Perzselő csók

Egy újabb remek romantikus-fantasy sorozat érkezik a Luxen sorozat írónőjétől! (Meg még más Stay with me sorozathoz is jön új könyve, szóval el leszünk látva JLA könyveivel idén.) Személy szerint nekem nagyon tetszett a Luxen sorozat, és kíváncsian várom ezt az új sorozatot is, mivel eddig már sok jót hallottam róla :)

Megjelenési ideje: 2017. október 31.


Nem hivatalos/még nincs elkészült magyar borító:

Böszörményi Gyula: Ambrózy báró esetei IV.

A Könyvmolyképző a Facebook oldalán folyamatosan dobálja a szebbnél szebb borító ötleteket, amelyekre lehet szavazni (KATT IDE), valamint még a cím sem biztos, hogy Nász vagy téboly vagy Míg a halál... lesz. Szerintem az első sokkal jobban passzol a sorozat előző címeihez, valamint a kirakott borító is a kedvencem, remélem, hogy ez lesz a nyertes! :) A könyvet pedig nem kérdés, hogy már tűkön ülve várom :)

Várható megjelenés: 2017. ősz

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (#2 Tüskék és rózsák udvara)

Valószínűleg itt marad az eredeti borító, aminek nagyon örülök, mert tetszik ez a kék szín, és passzolni fog az első részhez. Mióta olvastam a Tüskék és rózsák udvarát, azóta várom a folytatást és most VÉGRE jön! :D Csak bírjuk kivárni, ugyebár...

Várható megjelenés: 2017 ősz

Amie Kaufman - Meagan Spooner: This Shattered World - Széttört világ (#2 Lehullott csillagok)

Nagyon boldog vagyok, hogy jön egy újabb könyv Amie Kaufmantól, ráadásul a Lehullott csillagok folytatása, ami egy nagyon izgalmas, fordulatos, romantikus sci-fi volt, és persze nagyon imádtam. Kíváncsi vagyok, mi fog történni a folytatásban, valamint ez a borító is gyönyörű!

Várható megjelenés: 2017 ősz


Penelope Ward: Jake megadja magát (#1 Jake)

Penelope Ward nálam felkerült a kedvenc írók listájával a Legdrágább mostohabátyám című könyvével, hiszen ő is a tipikus gyorsan haladós, magát olvastatós könyvírók közé tartozik. A stílusa és az írásmódja nagyon tetszett, tehát nem kérdés, hogy a következő nálunk érkező könyvét is beszerzem. :)

Várható megjelenés: 2017 ősz


~ Álomgyár Kiadó ~

P. C. Harris. Újrajátszás

P. C. Harristől, azaz Enikőtől már nagyon vártam az új könyvet, hiszen az Árnyoldal című könyve is már nagyon ígéretes volt, és azóta már biztos ő is rengeteget tanult és fejlődött. Az elejtett információ morzsákból pedig már sokkot kapott az ember, hogy mikor jelenik már meg az új könyve (ami várhatóan egy trilógia lesz), és most végre itt van, jön gőzerővel az Újrajátszás! A borító hihetetlenül jó lett, gyönyörű, és teljesen reálisan ábrázolja a könyv történetéből kiemelt fontos elemeket. Alig várom! :)

Megjelenés időpontja: 2017. november 24.


~ CICERÓ ~

Hajdú-Antal Zsuzsanna: Utánad (#2 Léggömbök)

A Léggömbök után már nagyon vártam Zsuzsa könyvének folytatását, mivel az első nagyon tetszett és teljesen tönkretett érzelmileg, remélem, hogy ebben a részben már kicsit begyógyítja az okozott sebeket. Holnap akár már olvashatjuk is! :)

Megjelenés időpontja: 2017. október 24.


Frank Márton: A világ peremén ( #1 Páratlanok)

Igazából erről a könyvről semmit nem tudok, de a borító lenyűgöző és gyönyörű, szóval már ez megvett magának.. aztán majd kiderül, milyen a belső tartalom. :)

Megjelenés időpontja: 2017. október 26.


~ Maxim Kiadó ~ 

Jennifer Niven: Veled teljes a világ

Jennifer Niventől már olvashattunk, (Veled minden hely ragyogó) és nekem tetszett, bár voltak vele kisebb-nagyobb problémáim, mégis kíváncsi vagyok a világhírű Holding up the Universe című könyvére is, ha már jön magyarul. :) A borító pedig nagyon tetszik a maga egyszerűségével. :)

Megjelenés időpontja: 2017. november 16.


Szaszkó Gabriella: Beszélj hozzám! (#2 Pennington testvérek)

Sajnos ehhez a könyvhöz még nincs borító, és a megjelenés időpontja is kétséges, mert lehet átcsúszik decemberre, viszont nálam Gabi teljesen belopta magát a szívembe az első résszel, nagyon tetszik az írásmódja, a stílusa és a történetvezetése. Le a kalappal előtte, és nagyon ajánlom nektek a könyvét, mert érdemes odafigyelni az ilyen tehetséges magyar írókra! :) 

Várható megjelenés: 2017. november 20.


~ Libri ~

Stephanie Garber: Caraval


Igazából nekem nagyon nagy meglepetés volt, hogy ez a könyv érkezik magyarul, hiszen nem is tudtam róla, egyszer csak láttam molyon a borítót a magyar szöveggel és csak pislogtam, hogy micsoda?! Kapott hideget-meleget a könyv, és külföldön nagy hype volt körülötte, ezért nem is kérdés, hogy Viki is beleugrik a levesbe és elolvassa ezt a könyvet.  Nagyon kíváncsi vagyok! :)

Megjelenés időpontja: 2017. október 26.




Nos, "ennyi" volt az én kis listám, ez összeszámolva nem kevesebb, mint 15 könyv, plusz-mínusz azok, amikről még nem is tudunk... Hát... mit ne mondjak, inkább megyek is sírni a pénztárcámmal, és közben imádkozom a lottó ötösért..:D Ti melyik könyveket várjátok már nagyon? :) Írjátok meg kommentben! :) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése