Áprilisi TBR és tervezett kívánságlista


Sziasztok!

Még nem volt ilyen a blogon, de már egy ideje tervezem, most végre eljutottam addig, hogy összeállítsam a saját TBR listámat a következő hónapra.
Aki esetleg nem tudná, a TBR jelentése ' to be read ', szóval hogy összegyűjtöd, milyen könyveket szeretnél/tervezel elolvasni az adott hónapban. Számos külföldi youtubernél láttam ezt a fajta videót és kedvet kaptam hozzá, szóval úgy döntöttem, hogy blogbejegyzés formájában végre én is megcsinálom.  
A "tervezett kívánságlista" alatt pedig az e hónapban számomra nagyon vágyott, beszerzendő könyvek listáját mutatom be, pár szóval el is mondom hogy miért, mivel mindjárt itt a nagybetűs Könyvfesztivál, amikor is rengeteg új könyv megjelenik, amikből kedvünkre válogathatunk. 
Na lássunk is hozzá!





1. Brittany C. Cherry: Tűzeső

Szerintem:
A Lebegést imádtam, és mire megcsináltam ezt a bejegyzést, már el is olvastam a Tűzesőt is. Ha lehet ilyen, azt még jobban imádtam! A bejegyzésem róla IDE KATTINTVA elolvashatjátok. J


2. T.C. Lang: A lámpás nyomában

Szerintem:
Jelenleg éppen olvasom a könyvet, viszont már régebben a polcomon volt a könyv. Először decemberben megnyertem az írónő oldalán az e-book verziót, viszont december végén megjelent a nyomtatott verzió, és néhány levelezés után az írónő felajánlott nekem egy dedikált nyomtatott könyvet. Nagyon örültem neki, ezúton is köszönöm! Angyalos sztorikat szerettem, például Becca Fitzpatrick Csitt,csitt sorozata elég jó volt, szóval kíváncsi vagyok milyen izgalmakat rejt a könyv. J

3. Sarah J. Maas: A Court of Thorns and Roses – Tüskék és rózsák udvara

Szerintem:
Fülem-farkam behúzva jelentem be nektek, de még nem olvastam Sarah J. Maas-tól. Igen-igen, tudom, hogy nagy hiba, viszont most pótolni fogom ezzel a szépséges könyvvel! Láttam már képeket, videókat az írónőről, számomra nagyon szimpatikus, és sokan dicséritek a könyveit, ezért minél előbb el akarom olvasni az Üvegtrón sorozatát is.
J
4. Lauren Blakely: Kőkemény

Szerintem:
Először is; a borító szörnyű! De komolyan.:D Másrészt a fülszövegből tényleg egy nagy s*ggfej lehet a srác, közben mégis tök jónak ígérkezik a történet, és sok véleményt olvastam, ahol pozitívan meglepődtek a könyvön, mert nem ezt várták a külső alapján. Már nagyon kíváncsi vagyok rá, szóval hamarosan megtudjátok, hogyan is vélekedtem róla :D

5. Francesca H. Nielk: Daniel


Szerintem:
2016 decemberében az Álomgyár évzáró buliján találkoztam az írónővel. Vagyis hölggyel, mivel  Francesca még csak 22 éves. Tehát úgy ültem le mellé beszélgetni, hogy fogalmam sem volt róla, hogy neki van könyve, hogy ő egy író, nem pedig egy rajongó, aki dedikálásra jött. Nagyon meglepődtem mikor mondta, hogy már több mint 11 könyvet megírt, azonban ez az első, amit sikeresen ki is adatott. Számomra nagyon szimpatikus lány, tehát már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit alkotott ebben a pszicho-trillerben, ami műfajilag nem gyakori nálam, ezért is lesz jó kicsit kimozdulni a komfortzónámból, valamint hamarosan újabb könyve jelenik meg az írónőnek! J



V. E. Schwab - Egy sötétebb mágia
A mágikus apokalipszis után több részre hasad az univerzum. Kell herceg egy különös utazó, egy antari, aki képes eljutni az egymástól elzárt világokba: Szürke, Vörös és Fehér Londonba. Ezek a városok akkor sem különbözhetnének jobban, ha más-más földrészen lennének, de igazából nem földrajzi távolság van köztük, hanem dimenzióbeli.
A trilógia első kötetében Kell herceg Vörös London vidám színekkel teli utcáit gyakran elhagyja Szürke London bűnözés fertőzte sikátoraiért és Fehér London hideg sivárságáért. Mágikus képességét sokan irigylik, miközben üzeneteket szállít a világok között. Egyik útja során veszélyes kalandba bonyolódik, és egy sötét mágia fenyegetésével kell megküzdenie. A pusztító erő abból a Fekete Londonból származik, melyet védekezésképp elzártak a mindörökre az emberi létezés terei elől. Kell nem menekülhet a gonosz hatalmától, de szerencsére társa akad a küzdelemben: a Szürke Londonból származó fiatal tolvaj lány, Lina.
Infók: 
Kiadó: Ventus Libro
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 446
Fordító: Sámi László
ISBN: 9786155535727
Megrendelhető: ITT


Szerintem:
Mostanában rákattantam a külföldi könyves youtuberek videóira, és szinte mindegyiküknél láttam ezt a könyvet (csak kint már az egész trilógiát egyben), és sok jót is mondtak Victoria Schwab könyveiről.  Már az itthoni bloggerek közül is sokak forgatták a kezükben az angol nyelvű verziót, és tényleg csak jókat olvastam róla, tehát ideje nekem is megbarátkoznom az írónővel, és elolvasni azt a könyvet, amiről most mindenki áradozik. J
Colleen Hoover: Maybe Someday- Egy nap talán

A huszonkét éves Sydney élete maga a tökély: egyetemre jár, jó állása van, stabil kapcsolatban él egy remek sráccal, Hunterrel, és a legjobb barátnőjével, Torival közösen bérel lakást. De minden megváltozik, amikor rájön, hogy Hunter megcsalja, és egyik pillanatról a másikra el kell döntenie, hogyan tovább. 

Sydney egyszer csak vonzódni kezd a titokzatos, jóképű szomszéd sráchoz, Ridge-hez. Nem tudja levenni róla a szemét, és valósággal megbabonázza a fiú szenvedélyes gitárjátéka esténként az erkélyen. Ridge sem közömbös iránta, és hamarosan ráébrednek, hogy több szempontból is szükségük van egymásra. 

Az Egy nap talán egy szenvedélyes történet barátságról, megcsalásról és szerelemről, ami az első oldaltól kezdve beszippantja az olvasót Sydney izgalmakkal teli világába.






Infók:
Kiadó: Könyvmolyképző
Megjelenésének várható időpontja: 2017. május 19.
Oldalszám: 392
Fordító: Barthó Eszter
ISBN: 9789633999387
Előrendelhető: ITT


Szerintem:
Colleen Hoovertől még nem sok könyvet olvastam, viszont jókat hallottam a könyveiről, az biztos. Erről meg főleg. Ugyanakkor a borító is nagyon szép (nálam ez is számít), és a fülszöveg is nagyon izgalmasnak ígérkezik. Remélem sikerül beszereznem a Könyvfesztiválon, és mihamarabb elolvasni. J
Charlie N. Holmberg - A papírmágus


Ceony Twill összetört álmokkal érkezik meg Emery Thane mágus házába. A varázslóképző iskolában évfolyamelsőként végzett lány fémmágusnak készült, most mégis papírmágiára kárhoztatják – de hát mi haszna a papírnak egyáltalán? 

Azonban a varázslatok, amelyeket Ceony a csodabogár Thane keze alatt megtanul, rácáfolnak előítéleteire. Ahogy kibomlik előtte a papírmágia csodálatos világa, megismeri tanára sötét múltját és egy olyan tiltott és veszedelmes mágiafajtát, amellyel szemben szinte semmi reménye nem lehet felvenni a versenyt. Mégis muszáj megtennie, mert hamarosan szó szerint Thane szíve lesz a tét. 

A papírmágus különleges, egyszerre sötét és szeszélyes kaland, amelyet a Disney tervez megfilmesíteni.





Infók:
Kiadó: GABO
Oldalszám: 240
Várható megjelenés: Könyvfesztivál
Fordító: Márton Zsófia
ISBN: 9789634064633


Szerintem:
Ami megfogott: az a borító. Gyönyörű és lélegzetelállító. Valamint a Gabo kiadónak eddig nagyon jó fantasy könyvei jelentek meg, úgyhogy szerintem ez sem lesz csalódás. Remélem mielőbb beszerezhető lesz. 
Lisa Heathfield - Papírpillangók


Törött szárnnyal tudnál-e repülni? 

June otthona az apjával, a mostohaanyjával és a mostohatestvérével sötét titkokat rejt. Csapdába esett, mint a hálóban rekedt pillangó. 

De aztán June megismeri Blistert, a fiút az erdőből. És benne felfedezi a remény aprócska sugarát, amely képes őt elrepíteni messze az otthonától. Képes őt szabaddá tenni. Mert a világon minden lény megérdemli a szabadságot. A kérdés csak az, milyen áron.








Infók:
Kiadó: Ciceró
Oldalszám: 284
Fordító: Benedek Leila
Várható megjelenés: Könyvfesztivál
ISBN: 
9789634320203

Szerintem:
Szintén a borító, ami teljesen megfogott, imádom az ilyen összetett, mégis szépséges borítókat, amiket percekig el tudok nézegetni egy-egy oldal elolvasása között. Általában jók a megérzéseim, szóval remélem, ebben a könyvben sem fogok csalódni.
 Maria V. Snyder: Magic Study - Mágiatan

Sajnos erről a könyvről még nincs sok információnk. Három éve várunk a folytatásra, remélem idén, a hírek szerint, Könyvfesztiválra megérkezik.
Az első részt nagyon-nagyon szerettem, amúgy is imádom a jó fantasy könyveket, és a Méregtan is egy ilyen példány volt. Alig várom, hogy olvassam a folytatását, addig is ha érdekel, az első részről Itt olvashatjátok a véleményem. :) 












J. K. Rowling - Legendás állatok és megfigyelésük

1926-ot írunk. Amikor az ifjú magizoológus, Göthe Salmander megérkezik New Yorkba, még csak nem is sejti, hogy az eseményeknek milyen különös láncolatát indítja el. Mágikus bőröndjéből ugyanis kiszökik néhány varázslény, akiknek üldözése közben ő és újdonsült barátai sokkal nagyobb veszedelmekkel is szembekerülnek, mint amekkorát egy szerelmes randalór vagy egy aranytól megrészegült orrontó furkász jelent. 

A Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola könyvtárának népszerű darabja, a Göthe Salmander által írt Legendás állatok és megfigyelésük adott ihletet J.K. Rowlingnak, a Harry Potter-könyvek szerzőjének e forgatókönyv megírásához. Rowling csodálatos világának rajongói lapról lapra élvezhetik az írónő megkapó humorát, varázsvilág-építő fantáziájának működését és mély, megértő szeretetét úgy a pálcaforgató, mint a varázstalan emberek iránt. 

Lebilincselő olvasmány és igazi kuriózum minden gyűjtő számára.

Infók:
Kiadó: Animus
Megjelenés várható időpontja: 2017. Április 20.
Előjegyzés: ITT 


Szerintem:
Nagy Harry Potter rajongó vagyok, szóval ennek a gyönyörű kiadású könyvnek mindenképpen a polcomon a helye! A külföldi változat is hasonlóan szép külsővel rendelkező példány, szerintem ez is hasonló lesz. Alig várom, hogy a kezemben tarthassam!



Remélem tetszett nektek a bejegyzés, igyekszem most már minden hónap elején összeállítani egy TBR listát. :) További szép napot kívánok Nektek!

Ne feledjétek likeolni a Facebook oldalunkat, nehogy lemaradjatok valamiről! :) 










2 megjegyzés:

  1. Szép kis lista, jó olvasást hozzájuk! :) Sarah J. Maas Üvegtrón sorozata nekem nagy kedvencem, és a Tüskék és rózsák udvarát is szerettem. Remélem neked is elnyeri majd a tetszésedet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, köszönöm! :) Ma el is kezdem, aztán hamarosan hozom is róla a véleményt. :) Ha tetszeni fog, mindenképpen beszerzem az Üvegtrón sorozatot is. :)

      Törlés