Kendall Ryan: Szeress és hazudj (#1 Szeress és hazudj)

Colton Drake nem ismeri a nemet. Legalábbis nem fogadja el…
„Fogalmam sincs, miért adta el a szüzességét potom egy millióért. Mindegy is, én vagyok, aki először magamévá tehettem. Sokat érek vele, mondhatom. Különleges az ízlésem, sajátosak a szexuális hajlamaim. Kissé válogatósabb vagyok az átlagnál. A szűz lányok kitanítása finomságot és türelmet igényel – ami nekem nincs.”
Sophie Evanst sarokba szorították. A testvére élete a tét, ezért csupán egyetlen lehetősége van, hogy kiverekedje magát ebből a helyzetből: el kell árvereznie a szüzességét egy exkluzív erotikus klubban. Miután a legtöbbet ígérő Colton Drake hazaviszi magával, Sophie hamar megtanulja, hogy semmi sem az, aminek látszik, ha erről a csodálatosan zűrös pasasról van szó. Az együttlét olyan kihívásokat jelent Sophie számára, amilyenekre egyáltalán nem számított, és felébreszti benne a vágyat olyan dolgok iránt, amelyek korábban eszébe sem jutottak.
A New York Times és a USA Today bestsellerszerzőjének bűnösen csábító erotikus regényében mindennek ára van, és a szerelemért kell a legtöbbet fizetni.


Kiadó: Álomgyár
Kiadás éve: 2018
Oldalszám: 240
Fordító: Medgyesi Csilla
ISBN: 9786155875762
❉❉❉







Kendall Ryan neve nálunk még elég frissnek számít, külföldön viszont nagyon sokan szeretik az erotikával fűszerezett, romantikával és humorral hintett könyveit, de néha magyaroknál is látom, hogy olvasnak tőle. Hasonlíthatnám Vi Keelandhoz, mivel szinte egy kategóriában alkotnak, ám mégis külön-külön, mindketten fantasztikusak és lehet azért èrezni a különbséget.
Bevallom, voltak elvárásaim a könyvvel kapcsolatban, hiszen már előre megvett magának a gyönyörű borító, ami picit lényegre törő, mégis sejtelmes, egyszerre lágyak és erősek a színek. Tipikusan az a kompozíció, amelyet ha meglátok a könyvesboltok polcain, elkezd érdekelni és legszívesebben hazavinném.

Sophie bármit megtenne azért, hogy a testvére életben maradjon és megszerezze neki a pénzt a kezelésére. Ezért olyat tesz, amire életében nem gondolt volna. Elárverezi magát, a testét, a szüzességét egy idegen férfinak. Mondhatjuk, hogy szerencséje volt, ugyanis elég csinos összeget fizettek érte, és a "vásárlója" sem egy vén kéjenc, hanem egy öltönyös, jóképű mégis hallgatag fickó. Colton egy titokzatos, zárkózott pasas, és már az első éjszaka megmutatja, ki is a főnök. Természetesen nem rontja meg a lányt, eszében sincs rárontani, vagy megbántani, de ha már pénzt költött rá, legyen belőle haszna.
Ahogy egyre több időt töltenek együtt, Colton teret enged a lánynak, nem szeretné kihasználni, ezért inkább kerüli.
Sophie nem érti, hogy mi történik, hiszen mondhatni, rabszolgának vették meg, mégse nyúl hozzá egy ujjal sem a férfi. Ezt egyszerre tekinti jónak is, de később rossznak is, amikor egyre inkább elkezd vonzódni Coltonhoz. Ám a rengeteg titok és sötétség ami körül fonja, nem biztos, hogy pozitívum a jövőjüket tekintve.

Meglepődtem. Arra számítottam hogy Colton egy beképzelt seggfej lesz, de nem. És azon is meglepődtem, mennyire tetszett a történet. Egy problémám akadt a könyvvel: túl rövid volt. Annyira olvastam volna még! És ez a vég...rendesen arcul csapott.

Tényleg rövidke volt a történet, hiszen nagybetűkkel nyomtatott és oldalszáma is alig haladja meg a kétszázat. Ez jó is, mert gyorsan haladós, és amúgy is olvastatja magát, másrészt rossz is, mert ilyen rövid idő alatt is megkedveli az ember a szereplőket és olvasna még róluk. Nagyon messze van még a tavasz, amikor kezünkbe vehetjük a folytatást..

Érdekes, hogy alig történik valami a könyvben, mégis, esélytelen letenni, mert magával ragad a hangulata és olvasmányos. Nagyon erős a kémia a két főszereplő között, néha csak úgy égtek a lapok a vágytól. Kellemes kikapcsolódást nyújt, kicsit buja, kicsit mocskos, de ezért jó ez a műfaj. Élveztem olvasni!

A szereplőket is megkedveltem, leginkább Coltont, bár néha szívesen nyakon vágtam volna egy-egy megnyilvánulása miatt, de az esetek többségében úriemberként viselkedett és nagyon kíváncsi vagyok én is, hogy milyen csontvázak lapulnak a szekrényében.
Sophie nem lett a kedvencem, de problémám sincs vele, egyszerűen csak nem emelkedett ki annyira. Picit furcsa volt, hogy ártatlanként nem volt annyira ártatlan. Valamint nem tetszett, hogy néha úgy tekintett Coltonra, mint a "gazdájára". Értem én, hogy megvették bizonyos dolgok miatt, de attól még nem egy kutya, hogy gazdája legyen :)
Ez persze nem vont le az élményből, csak nekem szúrta a szemem.

Mindent összevetve remek kezdő kötetet kaptunk, dögös pasival, erotikával fűtve és titkokkal körbefonva. Alig várom a következő részt!


Ha felkeltette az érdeklődésed a könyv, IDE KATTINTVA te is megrendelheted! :)


Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek:

"– Istenem, már el is felejtettem, milyen kényelmes ez az ágy. Szent szar. – Bebújik a párnák közé. – Olyan, mintha a mennyország hányt volna egyet, és ez az ágy lenne a végeredmény."
*
"Már attól ellágyulok, ahogy hozzám bújik éjszakánként, már ez emlékeztet arra, hogy az élet több, mint puszta létezés. Hogy van, amiért érdemes élni."
*
"Okos, nagyhatalmú és szexi. Ez így együtt halálos kombináció."
*
"Nem hagyom, hogy bármit kifejezzen az arcom, bár még csak fitneszmagazinban láttam ilyen kidolgozott mellizmokat és bordás hasat. Egyértelműen nyalogatnivaló a pasas."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése