5 + 1 könyv, amit még 2018 elején olvasni szeretnék

Sziasztok! :)

Én is hoztam egy kis rövid listát, amelyben felsorolom azt az 5+1 könyvet, amelyeket nagyon szeretnék még 2018 elején olvasni. :) Ezekre vagy irtó kíváncsi vagyok, vagy régóta állnak a polcon.. :)
Természetesen ezen felül még rengeteg várólistás könyvem van, de az a hat, amit előrébb vennék a sorban.

Lássuk, melyek ezek. :)






1.


A listámon az első egy magyar írónő, P. C. Harris könyve lenne. Az Árnyoldal című könyvét nagyon ígéretes első könyvnek találtam, ezért már ott eldöntöttem, hogy olvasni fogom a további könyveit is. Ennél nagyon tetszik a borító, és jéghokiról szól a romantika mellett. Elle Kennedy Off Campus sorozata után nagyon szeretem a jéghokit...és a jéghokis fiúkat..:P


2.


Annyira vártam már a folytatást... hogy újra kellene lapoznom az első részt, mert annyit vártam rá, hogy sok minden kiesett. :D Viszont azt tudom, hogy nagyon jó könyv, és megérte rá várni, és ezek a borítók annyira gyönyörűek!!

3.


Jól van naaa... ne nézzetek olyan csúnyán. Tudom, hogy már egy ideje ígérgetem, hogy elolvasom, de annyira nagy ez a könyv, hogy félek elkezdeni. :D De elfogom, most már tényleg! Az oldalam már majd' kilyukad a kíváncsiságtól. :)


4.


Ő szerintem már a következő olvasmányom lesz, szóval figyeljetek, ha érdekel a véleményem erről a könyvről. A Confess nem nyűgözött le annyira, remélem, hogy ez már jobb lesz egy picivel. :) Nagyon szép a borító, és szerintem a történet is úgy össze fogja törni a szívünket, ahogy a képen látható virág is összetört.


5.


Az év legjobban várt könyve! Akarom mondani... a 2017-es év legjobban várt könyve! :D Már nagyooooonnnn akartam, de előtte szeretném újra átélni az első részt, mielőtt elkezdem ezt a monstrumot. :D

+ 1


Ha már Sarah J. Maas, akkor itt az ideje már neki állnom a másik sorozatának, az Üvegtrónnak. Lassan összegyűjtöm az eddig megjelent részeket, és akkor belecsapok a lecsóba. :)
*Ujjakat keresztez* Csak legyél nagyon jó sorozat, légyszi! :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése