Whitney G.: Alapos kétely


A farkamnak megvan a maga étvágya – ami nagy és igen sajátos étvágy. Olyan nőt akar, aki szőke, formás és lehetőleg nem egy kibaszott hazudozó. (Hogy miért, az egy külön sztori.)
Menő ügyvédként nincs vesztegetni való időm párkapcsolatra, ezért névtelen csevegéssel és interneten megismert nőkkel elégítem ki az igényeimet.
A szabályok egyszerűek: egy vacsora, egy éjszaka, zéró ismétlés.
Ez csak alkalmi szex. Nem több, nem kevesebb.
Legalábbis így volt egészen Alyssáig.
Ő egy 27 éves ügyvédnő, könyvgyűjtő és állítása szerint a legkevésbé sem vonzó. Elvileg jogi tanácsokat adtam neki késő esténként, és rábízhattam a heti kalandjaim részleteit.
De aztán bejött a cégemhez egy interjúra. Egy hallgatóknak kiírt gyakornoki pozícióra… És rohadtul megváltozott minden.

Az év egyik legerotikusabb könyve, amiben a forró jelenetek mögött mély lélektani összefüggések bontakoznak ki a múltbéli drámák felszínre kerülésével.
Hagyd, hogy elraboljon!


Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2018
Oldalszám: 384
Fordító: Sándor Alexandra Valéria
ISBN: 9789634573371

❉❉❉


Annyira kíváncsi voltam már erre a könyvre, annyian dicsérték, annyira vártam már, hogy olvashassam... Végül egy picit csalódott vagyok, mert nem volt annyira jó, mint amilyenre számítottam, ezért kicsit bizonytalan vagyok a könyvvel kapcsolatban.

Már az első oldalaknál rádöbbenünk, hogy ez egy ízig-vérig erotikus regény a javából. Adott egy menő, sármos ügyvéd, Andrew, aki folyamatosan más-más nőt szed fel egy éjszakára. De van egyetlen egy nő, Alyssa, akivel hónapok óta beszélget emailben és telefonon. Érdekli, kívánja és vágyik erre a nőre, de ő nem hajlandó vele találkozni. Egészen addig, míg a saját hazugságában belegabalyodva szembe nem találja vele magát Andrew gyakornokaként. A korkülönbség miatt kerülniük kellene egymást, és Andrew utálja a hazudozókat, mégsem tudja távol tartani magát a fiatal nőtől, akit legszívesebben minden percben a falhoz nyomna. Ám a sötét múlt, és Andrew egy éjszakás szabályai bonyodalmakat okoznak a kapcsolatukban. Alyssa szeretni akar, Andrew csak szexet..egészen addig, amíg rá nem döbben, hogy neki is vannak érzései. 

Szóval mindenhol azt olvastam, hogy mennyire odáig vagytok Andrew-ért. A könyv vége felé természetesen megsajnáltam őt, de még ennek ellenére sem tudtam megszeretni. Számomra bunkó és arrogáns volt, igaz, végig tartotta ezt az álarcot, ahogy elvárnánk más könyvek esetében, mégsem tudtam eléggé a bőre alá látni, és idegesített, hogy állandóan csak Alyssa(Aubrey) p*ncijáról bírt beszélni. Ezzel a szóval. Folyamatosan. Brrrrr.

Aubrey szintén egy kérdőjel, hiszen annyira nem ismerhettük meg, hogy meg is szerethessük őt. Voltak neki is jobb és rosszabb pillanatai is, amikor mélyebben együtt éreztünk vele, de valamiért az ő karaktere is távol maradt tőlem.

Kettejük kapcsolata pedig egy hatalmas huza-vona volt, szívták egymás vérét, aztán szexeltek, aztán veszekedtek, aztán szexeltek, aztán nem beszéltek, aztán szexeltek. És egy idő után már unalmas volt kicsit. Andrew állandóan a szex körül forgott, Aubrey-nek pedig a baletten és Andrew-on kívül nem voltak más gondolatai. Az ügyvédes jelenetek kellettek, kiegészítették és feldobták a könyvet, de ez nem volt elég egy katarzishoz. 

Érdekes módon a könyvvel nem volt bajom igazából, hiszen összesen két nap alatt fel is faltam a regényt. Meglepően jó stílusban íródott, olvasmányos történet, humoros beszólásokkal és pörgős sztorival. Voltak benne bölcs és igaz idézetek, valamint olyan részek, amelyek egy kicsit szétcincálta a lelkünket. Szenvedélyből nincs hiány, jól megírt erotikus jelenetek voltak benne, 

Kikapcsolódásként tökéletes, viszont mivel én többet vártam tőle és az írónőtől, picit szomorú vagyok. Mindenesetre nagyon remélem, hogy lesz még alkalmunk olvasni az írónőtől, hiszen sok jót hallani róla és a könyveiről. :) 

A könyvet erősen a felnőtt korosztálynak ajánlanám.


Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek:

"– És azért adtam neked több munkát, hogy ne legyen időd kávét csinálni, amiről ma reggelig csak feltételeztem, hogy mérget szoktál belerakni.
– A nyál mióta méreg?"
*
"– Ha egyvalamiről hazudsz, mindenről hazudsz."
*
"– Azért jöttem ide, hogy végre megadjam neked, amit kértél.
– Még egy kicsit korán van ahhoz, hogy leugorj egy hídról."
*
"– Amikor vége van valaminek, már k*rvára nem változtatnak semmin az utolsó szavak. Semmilyen irányban."
*

"– Csak mert valaki a múltban fájdalmat okozott neked, nem jelenti azt, hogy utána az összes többi nő is azt fogja csinálni."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése