Ella Maise: Imádlak, Jason Thorn

Az első perctől kezdve odavagyok érte…
Jason Thorn… a bátyám legjobb gyerekkori barátja.
Ó, hogy milyen iszonyatosan szerelmes voltam ebbe a fiúba! Ugye milyen romantikus? Ahogy az ember lánya érzi az izgalmas bizsergést, amikor először átéli, amint szárnyra kapnak azok a híres pillangók – és csakis Jason miatt! Csakhogy egyszer véget ér a tündérmese, sárba tiporják az álmaidat, utána pedig biztos, ami biztos, darabokra törik a szívedet is. Ez a fiú pontosan ezt tette velem.
Miután túljutottunk az álmok sárba tiprásán, ő lett az a srác, akit messze elkerültem. Amikor egy szörnyű tragédia történt a családjában és elköltöztek, én készen álltam arra, hogy mindörökre elfelejtsem.
Mára igazi filmcsillag lett belőle. Olyan szupersztár, akiért a nők őrjöngő lelkesedéssel rajonganak. Olyan ez, mint egy valóra vált álom, ugye? Szerintem egyáltalán nem.
Hogy ki vagyok én? Olive, egy újdonsült írónő. Vagyis hát ÉN írtam azt a könyvet, amit filmre visznek, mégpedig Jason főszereplésével! Ezenkívül az internet azzal van tele, hogy én vagyok az a szerencsés lány, akit a szupersztár Jason Thorn hamarosan feleségül vesz.
Most megint azt gondolod, hogy a világ legmázlistább csaja vagyok? Hát nem. Szó sincs semmi ilyesmiről.
Ella Maise, nemzetközi bestsellerszerző első, magyar nyelven megjelenő kötetében kilép a hétköznapok szürkeségéből, és egy varázslatosan romantikus világba repít.


Kiadó: Álomgyár
Kiadás éve: 2018
Oldalszám: 494
Fordító: Varga Csaba
ISBN: 9786155875700
❉❉❉

Mostanában elég ritkán történt velem meg az, hogy egy könyv után kedvenc íróvá avassak valakit. Azt hiszem, ebben a pillanatban most ez mégis megtörténik, ugyanis Ella Maise könyve teljesen elvarázsolt. Őszintén nem tudtam mire számítsak ezzel a könyvvel kapcsolatban, de a legpozitívabban csalódtam, ahogy csak lehetett. 

A történet elején a kicsi Olive nem volt túl szimpatikus, de ez csak a bevezető volt, majd jó tíz évet ugrunk a történetben, amikor Olive már egy érett, felnőtt nő, akinek éppen befut a legelső kiadott könyve, amire meg szeretnék venni a filmjogokat. De a bevezetés kellett ahhoz, hogy megismerjük Jason Thorn-t, aki Olive bátyjának a legjobb barátja volt és sokat lógott náluk, de egy tragédia után a fiú Los Angelesbe költözik és elhalványulnak a kapcsolatok, de a család örül annak, hogy a kisfiú, aki szinte náluk nőtt fel, híres filmsztár lett. Amikor Olive bemegy megtárgyalni a filmjogokat, bemutatják neki a férfi főszerepre szánt színészt, aki nem más, mint Jason Thorn. Olive világa az alapoknál fogva rendül meg és hullik darabokra, hiszen fiatal korában őszintén szerelmes volt a fiúba és most furcsa újra látni őt, teljes valójában. Olive rájön, hogy az érzések nem múltak el a szívében és még most, ennyi év után is megremeg a gödröcskéjétől a lába. 
Jason habzsolja a sztárok életét ám kicsapongásai miatt rezeg a léc a lába alatt és eleshet több szereptől is, a menedzsere pedig próbálja menteni a menthetőt, de arra senki nem számít, hogy egy lehetetlen helyzetben is képes kivirágozni a szerelem. 


A főszereplők mindketten szimpatikusak voltak számomra, szinte szikrázott közöttük a levegő amikor egy légtérben voltak. Tetszett ez a cicaharc köztük, ahogy a valóság egybemosódott a képzelettel és egy regénnyel. A váltott szemszög kifejezetten a könyv előnyére volt, hiszen mindig jó dolog, ha belelátunk egy nőcsábász fejébe és érdekes volt a színészettel kapcsolatos információkat is olvasni. Olive-nak meg kellett küzdenie a hírnévvel, a paparazzikkal, de mindezt elfelejtette, amint belenézett Jason mosolygó szemeibe. A közös jeleneteik nagyon édesek voltak, az én szívem is elolvadt néha, szerintem nagyon összepasszolnak. 

A kedvencem mégis Lucy volt, Olive legjobb barátnője. Imádtam az energikusságát, a humorát és a piszkos fantáziáját. Ilyen barátokat kíván magának az ember, akire a legsötétebb helyzetben is számíthat, aki mindig mellette áll, aki képes megnevettetni minket. Az írónő másik megjelent könyve, az Akarlak, Adam Connor Lucy története, úgyhogy alig várom már, hogy olvashassam! 

Letehetetlen romantikus tündérmese, ahol az álmok valóra válnak. Nem tudok mást mondani, egyszerűen imádtam! Az elejétől a végéig magához láncolt, faltam az oldalakat, teljesen magába szippantott a könyv. Könnyed, humoros hangvételével eléri, hogy akármilyen körülmények között szórakoztassa az olvasót. Hollywood, filmforgatás és csókolni való gödröcskék. Mi kell még? 

A könyv végére már szinte szerelmes voltam a történetbe, aztán egy picit csalódott lettem, ugyanis úgy éreztem, hogy az írónő kicsit túltolta az erotikus részeket. Egy után rögtön jött még egy, aztán még egy és kicsit elhanyagolta a történetet. Utána persze felvettük a fonalat, de a végére még jöhetett volna pár oldal róluk, nem csak ez a kis szösszenet. Emiatt levontam fél csillagot, de ettől függetlenül tényleg egy imádni való könyvről van szó. 

Ami még nagyon-nagyon pozitív: a történetben Olive belekezd egy újabb történetbe, amiből mesél is egy kis részletet Jasonnek, és ahogy most ránéztem Ella Maise további könyveire, észrevettem, hogy tényleg meg is írta ezt a történetet! Zseniális! Remélem, a kiadó ezt a sztorit is elhozza nekünk, ugyanis nagyon kíváncsi vagyok rá. (Alexander és Maya sorozat, ha valakit bővebben érdekelne.)

Ez a könyv gyógyír az olvasói válságban szenvedőknek! Engedd elcsábítani magad és imádd te is Jason Thorn-t! :)

Ha felkeltette az érdeklődésed a könyv, IDE KATTINTVA te is megrendelheted!


Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek:

"Mihelyt hazaértem, nyílegyenesen bementem Lucy szobájába. A kezemmel eltakartam a szememet, mielőtt megszólaltam volna.
– A világban senyvedő cuki kis kutyusok nevében kérem, hogy ha itt fedetlen fasz tartózkodik, takarjátok el!
Lucy nevetését hallottam.
– Egyedül vagyok, fafej!"

*
"Nem lehet jó író az, aki nem képes beleszeretni a hőseibe, a jókba és a rosszakba egyaránt."
*
"-Mivel azt mondtad, hogy tetszik a nevem, feleségül is veszel? – kérdeztem."
*
"– Lucy, te mégis mit csinálsz?
A barátnőm feje előbukkant a hűtőszekrény ajtaja mögül.
– Ételt guberálok, mint girhes macska a sikátorban. Miért, te mit gondoltál?"




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése