L.J. Shen: Sparrow

Troy ​Brennan
A név, amit mindenki ismer Dél-Bostonban. Egy néhai maffiózó fia. A jeges kék szemű szívrabló.
A „lerendező”, aki ebben a városban bárkit simán magasba emel vagy porba tipor.
Ja, és egyébként az újdonsült férjem.
Sparrow Raynes
Ez meg én volnék. A kutya sem bírta megjegyezni a nevemet, amíg Troy be nem csörtetett az életembe.
Aztán kalitkába zárt.
Foglyul ejtett.
És kiiktatott minden lehetőséget, hogy elmenekülhessek onnét, ahol fölcseperedtünk.
Úgy is mondhatnám, hogy Troy Brennan megnyirbálta a szárnyaimat.
Vannak álmaim, méghozzá merészek, de kétlem, hogy valaha is engedi valóra váltanom őket. Fogalmam sincs, miért döntött úgy, hogy feleségül vesz. Azt azonban tudom, hogy ha kiakasztom ezt a pasast, annak nem lesz jó vége. De nem ám.

Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2019
Oldalszám: 400
Fordító: Komáromy Rudolf
ISBN: 9789634574507
 ❉❉❉

Kíváncsian vártam, hogy megismerkedjek végre L. J. Shennel, hiszen nagyon sok figyeltem kedveli az ő könyveit. Mivel hamarosan újabb könyvei érkeznek majd, ezúttal az Álomgyár Kiadónál, úgy gondoltam, ideje elolvasnom a már megjelent könyvét, ami egy elég erős 18+-os történetre sikeredett.

Minden egy kényszerházassággal kezdődik. Sparrow még gyerekkorából ismeri Troy-t, ám mindig is más körökben mozogtak, hiába a fiú apjának dolgozott a lány apja. Sparrow nem is sejti, hogy mi lehet az oka annak, amiért Troy pont Őt választotta erre a megtisztelő feladatra. Persze az életét továbbra is élheti úgy, ahogy szeretné, csak a férfinál kell laknia és más férfiakkal nem jöhet össze. A lány azonban bármennyire is igyekszik ellenállni ennek a hátborzongató, kegyetlen, erőt fitogtató férfinak, ám az érzelmeinek nem tud parancsolni...

Hjaj... annyira bajban vagyok. Őszintén nem tudom, velem van-e gond vagy a könyvvel vagy egyszerűen csak nem stílusom ez a dark romance, de nekem nem jött be ez a könyv. Sem. Mivel tavaly olvastam az El Diablo-t és az szintén nem jött be. Valakinél olvastam, hogy talán az a probléma, hogy férfi fordította. Nem tudom, hogy ez mennyire lehet reális probléma és esetleg próbálkozzam majd angolul olvasni a témában vagy egyszerűen csak engedjem-e el az egészet.

Mi volt a problémám? Körülbelül minden. Azon kívül, hogy olvasmányos volt a könyv, gyorsan haladtam vele a jó stílus miatt, semmi pozitívumot nem tudok felhozni sajnos. Mind a női és férfi főszereplőt nem tudtam megkedvelni, a mellékszereplőkről nem is beszélve. Sam volt az egyetlen, aki cuki volt.

Sparrow mindent megtesz, hogy kiakassza a férjét, nagyon vakmerő és bátor ahhoz képest, hogy a pasas nem egy embert nyírt már ki. Elég idegesítő volt nekem a személyisége, mindenben okoskodott, közben pedig adta az ártatlan báránykát..

Troy pedig annyira adja az ártatlant, hogy ő csak bosszúból öl... hát, nem tudom sajnálni. Nem szeretem azt sem, amikor egy pasi minden csajjal durva és kegyetlen és nem tesz a kedvükre, de jön egy szürke kismadár, akivel játszik egyet és már minden szabályát fölrúgja miatta. Ki hiszi el, hogy létezik ilyen?

A csattanót is már körülbelül a könyv felénél kitaláltam, ezért nem lepődtem meg a végén történtek miatt és a könyv legvége is teljesen kiszámítható volt. És valótlan.

Talán többet és jobbat is ki lehetett volna hozni ebből a könyvből, de ez, amit én kaptam tőle, nem tetszett. Nem akarom senkinek kedvét szegni, ezért mindenki olvassa el magának és mondja el a véleményét, hiszen nem vagyunk egyformák. Lehet, hogy te szereted az ilyesfajta történeteket, akkor biztos vagyok benne, hogy imádni fogod. Én pedig úgy érzem, egy kicsit jegelem ezt a stílust...:)

Képtalálatok a következőre: l j shen sparrow
Kép forrása: Twitter



 Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek:

"Nehezen nézünk szembe önmagunkkal, ha valaki más kedvéért föladtuk a saját egyéniségünket."

*

"Csönd. Az emberiség történetének legtartalmasabb, legjelentőségteljesebb hangja."

*

"Az emberek olyanok, mint a hagyma, sok-sok rétegből állnak. Minél mélyebbre hatolunk, annál érzékenyebb, sérülékenyebb a réteg."

*

"Az ember olykor Batman… olykor pedig Joker."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése