Jennifer L. Armentrout: Míg a halál...

Tíz év telt el az óta, hogy Sasha Keaton elhagyta nyugat-virginiai otthonát, miután kiszabadult a Vőlegény néven ismert kegyetlen sorozatgyilkos karmaiból.

Amikor Sasha tíz év után végül hazatér, hogy segítsen a családi fogadó körül, úgy tűnik, élete kirakósának darabjai végre a helyükre kerülnek. Amikor aztán a lányt ismét veszély fenyegeti, Cole Landis FBI ügynök is újra felbukkan, és fogadalmat tesz, hogy helyrehozza tíz évvel korábbi hibáját, és ezúttal megvédi őt.

Aztán eltűnik egy nő. Majd még egy, és a Vőlegény borzalmainak egyetlen túlélője egyre nyugtalanítóbb üzeneteket kap. Cole soha sem volt képes megbocsájtani magának, hogy nem tudta megvédeni Sashát, és mindenre kész, hogy most megtegye. Mert a lány szórakoztató szexissége alatt, amibe tíz éve beleszeretett, acélkemény erő lakozik, és emiatt csak még jobban szereti.

Valaki azonban figyel. Vár. Így Sasha első hibája könnyen az utolsó is lehet.


Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2020
Oldalszám: 396
Fordító: Kádár Pál
ISBN:  9789634577263

 ❉❉❉

Annyira kíváncsi voltam Jennifer L. Armentrout legújabb nálunk megjelent könyvére és végre időt is tudtam szakítani, hogy elolvashassam. Odáig vagyok mindenért, amit ez a nő ír, szerintem tőle még egy bevásárlólista is izgalmas lenne. 
Leginkább a fantasy-romantikus történeteibe vagyok szerelmes, de a "csak" romantikus könyveit is nagyon szerettem, de a fantasy történet miatt mindig van ott egy kicsi plusz, ami hozzáad az élményhez.
Nagyon vártam, vajon mit tud mutatni nekünk egy picit más műfajban, pontosabban egy pszichothillerben. 

Ahogy a fülszövegben is olvashatjuk, Sasha 10 év után tér vissza szülővároskájába, miután végre legyőzte a benne uralkodó rémséges emlékeket és gondolatokat, hogy besegíthessen az édesanyja fogadójánál. Nem könnyű neki a visszatérés, hiszen épphogy csak kiszabadult élve a sorozatgyilkos karmai közül tíz évvel ezelőtt, de mégis megteszi, hiszen öregedő édesanyjának szüksége van a segítségére. Nem mellesleg itt hagyta a legjobb barátnőjét is és volt szerelmét is. Ám nem mindenki örül felhőtlenül a lány visszatérésének, és alig tért haza, máris furcsa dolgok kezdenek történni körülötte. Ezeket a véletlenszerű történéseket elfedi az, hogy egyik nap felbukkan nála a gimis szerelme, akivel a sorozatgyilkos miatt szakadt félbe a kapcsolatuk. Sashának rá kellett döbbennie, hogy tíz év után is ugyanúgy megdobogtatja a szívét. De mire bele tudná élni magát az újbóli találkozásba, újabb haláleset történik, ami a régen vele történtekkel is kapcsolódhat... 

Forrás: goodreads


A szerelmi szálat sokan feleslegesnek és elnyomónak vélték, nálam ez teljesen rendben volt, tény, hogy reménytelenül romantikus alkat vagyok, biztosan ez is számít valamit. Nekem olyan volt ez, mintha a történések közben vízbe nyomták volna a fejem és a Cole-al töltött idő volt az, amikor a víz fölé emelkedhettem levegőért. Könnyed, boldog pillanatok voltak ezek a sok sötét, vészjósló dolgok között. 

Nem mondom azt, hogy száz százalékosan odáig voltam a történetért és hogy lehengerelt, mert nem így van. A sztori jól megvan írva, visz magával, de elég felszínesre sikeredett. Túl gyorsan történt minden, túl kiszámítható volt és számomra nem volt túl borzongató sem. Végig gyanakodtam arra, akiről végül kiderültek a dolgok, de ezt szépen elfedte az írónő, szóval nem könnyen jött rá az ember. A szereplőket is csak felületesen ismertük meg, pedig elég sok potenciál volt bennük, örültem volna egy kis bővebb kifejtésnek. 

Nagyon rosszat nem tudok rá mondani, hiszen a tökéletlensége ellenére is kellemes olvasmány volt, egyszerűen érződik, hogy ezt az írónő még a kezdetek kezdetén írhatta. A többi fantasy-romantikus könyvén mérföldekkel érződik a fejlődés, a kiforrottság, ott szépen adagolja az izgalmakat és a romantikát is. Neki is el kellett kezdenie valahol, próbálgatta a szárnyait, de én inkább maradok a megszokott stílusánál. 

Ha szeretitek a thillereket némi romantikával megspékelve, akkor essetek neki, ha pedig ti is az írónő rajongói vagytok, ennek a könyvnek mindenképp mennie kell a gyűjteménybe! :) 


Ha szeretnéd elolvasni az írónő könyvét, IDE KATTINTVA máris megrendelheted!

Forrás: goodreads.com

Csillagos értékelés:


Kedvenc idézetek: 

– Mindig csak annyit látni az emberekből, amennyit ők meg akarnak mutatni.

*

– Én azt vallom, hogy minden, ami egy fabatkát is ér az életben, minden, ami egy kis örömöt és boldogságot nyújt, az szükségszerűen mindig bonyolult – magyarázta. – Ha valami könnyű, akkor az valószínűleg annyit is ér.

*

Ugyanakkor hiszem, hogy ha az embernek igazán fontos valaki, akkor történjék bármi is, sosem felejti el.

*

Nem tölthettem az egész életemet azzal, hogy igyekszem kikerülni a világban történő borzalmakat.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése