P. C. Harris: Újrajátszás

A feltörekvő jégkorongos, Zack és a visszahúzódó Melanie, tökéletes álompárnak tűnnek. Ám a lány élete egy nap fenekestül felfordul, amikor hirtelen elveszít maga körül mindenkit, aki fontos volt számára. Beleértve Zacket is. A fiú egy profi szerződéssel a zsebében elutazik és ezzel darabokra töri a lány lelkét. Ekkor Melanie úgy dönt, hogy ő is maga mögött hagyja Kanadát, és egészen New Yorkig menekül.
A sors azonban úgy hozza, hogy évekkel később újra találkoznak, de az egymásra találás nem úgy sikerül, ahogy azt a lány megálmodta. Ehelyett egy titkokkal teli viszonyba bonyolódnak.
Vajon elég erős a kapcsolatuk, hogy túlélje a titkokat? Összeférhet a profi hokisok élete a szerelemmel? Te mire lennél képes, hogy megtartsd a szerelmedet?

P. C. Harris az Árnyoldal című sikerkönyv szerzőjének legújabb izgalmakban bővelkedő erotikus-romantikus kalandregénye garantált szórakozást nyújt a fordulatos történetek kedvelőinek.




Kiadó: Álomgyár
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 368
ISBN: 9786155692932


❉❉❉

Köszönöm a dedikált könyvet az írónőnek és a kiadónak! :)

Annyira, de annyira vártam már ezt a könyvet, mert az írónő a külön csoportjában csöpögtetett nekünk apró jeleneteket és információ morzsákat, amelyekre mohón kaptunk mi, fanatikus rajongók, és alig vártuk, hogy a kezünk közé kaparintsuk a hírhedt, jóképű hokijátékosunk történetét. És olyan boldog vagyok, hogy az írónő elbírt ezzel a témával, amiért ilyen jól megugrotta a lécet. Büszke vagyok rá, amiért rengeteget fejlődött mind írásmódban, mind a történetvezetésben és a karakterek megalkotásában. Alig várom a következő könyvét! 

Szóval, még mielőtt a kezembe vettem volna a könyvet, már sok értékelésben olvastam, hogy mindenki Elle Kennedy-hez hasonlította P. C. Harrist. Kicsit meg is ijedtem, de aztán mikor belemerültem a könyvbe, megkönnyebbültem, hogy nincs itt szó semmi utánzásról, csak most Elle Kennedy a felkapott, és mivel egy magyar író is mert a témához nyúlni, ezért mindenki hozzá hasonlítja. Ebben nincs is semmi rossz, de azért ne hasonlítgassunk, mert szerintem P. C. Harris elég egyedi módon gyúrta össze a jégkorongot a romantikával. Persze itt sem maradhatott el a humor és a vicces beszólások, amik megmosolyogtattak, és közelebb hozták a szívemhez a karaktereket. 

A könyv elején picit megijedtem, mert amilyen szépen leírta az írónő a sportot, annyira gyerekesnek tűntek a szereplők. De mivel még itt gimisek voltak, megértettem néhány kirohanásukat, és örültem, hogy egy idő után ugrunk az időben több, mint tíz évet. Itt már mintha megtaláltuk volna az egyensúlyt, komolyodtak a szereplők, és már nem aggódtam, hanem élveztem a sorokat. Egy kicsit bővebben olvastam volna erről az elmúlt tíz évről, hogy kivel, mi történt, volt-e komoly kapcsolatuk, stb, de így sem éreztem nagy űrt a történetben. 

Zack Morrison és barátja, Mark a suli legtehetségesebb jéghoki játékosai. Zack imádja a sportot, és mindent belead, hogy elérje a nagy álmát, hogy híres, profi játékos legyen, a magánéletben azonban kicsit nehezebben találja meg a boldogságot, hiszen a barátnője nem tökéletes egy komoly kapcsolathoz, és nagyon tetszik neki a női jégkorong csapat egyik játékosa, Melanie. Mel régóta odáig van Zack-ért, de sosem jut nekik idő a beszélgetésre és együtt töltött időre, egészen egy buliig. Amikor már éppen minden kezd tökéletesnek tűnni, akkor dől össze Melanie egész világa és élete. Elmenekül New York-ba, ahol elkezdi új életét az orvosi egyetemen. Tizenkét év múlva kénytelen visszatérni szülővárosába, ami váratlan nehézségekkel állítja szembe. Igyekszik támaszkodni vele tartó barátnőjére, Tiffany-ra, akivel beköltöznek régi otthonába. A régi ismerősök nem ismerik fel, hiszen teljesen megváltozott a lány, ezért rendesen meglepődik, amikor újra összefut régi szerelmével, Zack-el. Vajon most beteljesül a várva várt szerelmük? Vagy a múlt árnyékai teljesen szétszakítják őket egymástól?

Kapcsolódó kép

A könyv végére rendesen a szívembe zártam az összes szereplőt, na meg persze Daisy-t is :)
Eleinte Mark-ot igazán megvertem volna, aztán egy megnyilvánulása után megértettem őt is, és elkezdtem megszeretni.
Tiffany-t imádtam, Mel-re néha igazán ráfért volna egy-két atyai helyrerázás, de tudom, mennyi fájdalmat kellett átélnie, mire eljutott idáig.
Zack... néha tényleg egy seggfej tudott lenni, de bevallom, nagyon megszerettem ezt a piszok frátert. :)
Őszintén utálni akartam Tim-et...de tényleg, viszont nem tudtam. Annyira sajnálom őt, és annyira megölelgetném, és remélem, hogy még néhány részletet megtudunk majd róla. 

A történet az elejétől a végéig teljesen magához láncolt. Letehetetlen volt, mert egy nagyon aranyos szerelmi történetet kaptam, barátokkal, családdal, egy kis drámával és tanulsággal. Voltak olyan jelenetek, amikért odáig voltam, és nagyon jól megírt erotikus részeket is kaphattunk. 

Volt pár apró hiba, amit megemlítenék.
Például hogy Tiffany és Mel nagyon jó barátok voltak, Mel mégis titkolózott előtte a múltjáról, valamint Zack-ről is, hogy mi történt közöttük.
Valamint hogy amikor Mel felajánlotta Tiffany-nak, hogy menjen az étkezőbe pincérnek, először leszólta Tiffany, utána pedig úgy közölte, hogy felvették álmai munkájára.
A Dwayne szálat a végén is kicsit kibontottam volna még, túl gyorsan történt ott a dolog a végén. 
Valamint...védekezés!!! :D Már vártam a porontyot, mert nem volt szó védekezésről, de szerencsére nem történt baj :))

Ezektől eltekintve nem érzem azt, hogy le kellene vonnom a csillagokból, hiszen ezek nem mentek a történet és az olvasási élmény rovására. Azt kell mondjam, hogy csak így tovább Drága Írónő, nagyon várom már a következő könyved! Ne add fel, mindig csak előre nézz! És soha ne hagy abba az írást :)




Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek:

"Voltál már annyira szerelmes, hogy az már fájt? Hogy az sem érdekelt, hányszor fog még megbántani a másik, mert tudtad, hogy te ugyanúgy fogod szeretni azután is?"
*
"– Attól férfi a férfi, ha boldoggá teszi a hozzá tartozó nőt. A nő cserébe otthont ad, szerelmet és gyermekeket. Így egészíti ki egymást a két nem. Ne légy…pöcs, aki csak kihasználja őket!"
*
"– Mi a baj? – hallom Tim hangját mögöttem, ahogy a mosogató fölé hajolok. 
– Semmi. 
(…) 
– Ez a nők tipikus válasza, ami szabad fordításban azt jelenti: kapd be!"
*
"Kezdek hinni abban, hogy ha két ember egymásnak van teremtve, akkor teljesen mindegy, mikor és hányszor találkoznak, mert a szívük azonnal egymásra hangolódik."
*
"Gyakran darabokra hullunk és elrejtjük személyiségünk védtelen darabkáit, összeszedjük őket, és gondosan elcsomagoljuk. Későbbi életünk folyamán ezeket a darabokat keressük, és azt a személyt, aki segíthet megtalálni személyiségünk darabkáit."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése