Elle Kennedy: The Score - A pont (#3 Off-Campus)

A ​srác a pályán és a lányoknál is sikert sikerre halmoz…
Allie Hayes nehéz időszakot él át. Diploma előtt áll, de fogalma sincs róla, mihez kezdjen az egyetem után, ráadásul a közelmúltban a régóta tartó kapcsolata is véget ért. Bár a vad, érzelemmentes szex nyilvánvalóan nem megoldás a problémájára, a jóképű hokisztárnak, Dean Di Laurentisnek képtelen ellenállni. Legalábbis egyszer, mert még a bizonytalan jövő sem elegendő ok arra, hogy Allie zűrös viszonyba bonyolódjon az egyéjszakás kalandok koronázatlan királyával.
De ezt a lányt nem lesz olyan egyszerű meghódítani.

Dean mindig megszerzi, amit akar. Csajokat, jó jegyeket, népszerűséget, csajokat… Igazi szívtipró, akinek egy lány sem mond nemet. Kivéve Allie-t. A belevaló csaj egyetlen éjszaka alatt fenekestül felforgatja a srác életét, majd kijelenti, hogy legyenek csak barátok. Na, azt már nem! Ennek csak akkor lehet vége, ha Dean úgy akarja. A srác minden csáberejét beveti, de amikor történik pár hatalmas változás az életében, fokozatosan rájön, hogy nemcsak a gólok számítanak… hanem a szerelem is.


Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 416
Fordító: Barthó Eszter

❉❉❉

Dean könyvére már azóta kíváncsi voltam, hogy felbukkant az első részben. Nagyon vicces és érdekes karakternek találtam, ezért nagy lelkesen kezdtem el az ő kötetét.
Azt hittem, hogy amikor az első könyvet olvastam, hogy Garrettnál jobb nincs. Aztán jött Logan, na nála tuti nincs jobb könyves pasi... és akkor jött Dean, és toronymagasan lekörözte mindkettőjüket.  Dean tényleg tökéletes. 

Imádom Elle Kennedy-t, de komolyan. Zseniális ez a nő. Tökéletesre gyúrja a karaktereit, úgy, hogy közben hibáik is akadnak, mint minden egyes embernek. Remekül játszik a szavakkal, szépen vezeti a történetet, a humorral csodákat tesz, és olyan megnyerően ír, hogy mindenkit a lapokhoz szegez. Kellően adagolja a romantikát, a drámát, valamint a szereplők saját sorsára is figyel. Ilyen módon nagyon kevesen tudnak több könyvet megírni, de ennek a nőnek folyamatosan sikerül. Remélem, még rengeteg könyvet olvashatunk majd tőle!

Szóval, mint tudjuk, Dean az egyik legnagyobb nőcsábász az összes fiú közül. A karaktere tényleg tökéletes, a hatalmas önbizalmának ellenére is tipikusan az a pasi, akitől az álladat kell törölgetned, mert kifolyik a nyálad már a látványától is. Ehhez jön még a humora, az őszintesége, a figyelmessége, a mocskos szája és a hatalmas szíve. Amit eleinte ugyebár nem gondolnánk róla, de hát él a mondás, hogy "ne ítélj külső alapján". Na meg a pletykák alapján sem. :) Én sem hittem, hogy egy ennyire nőfaló pasas hogyan tud mégis monogám lenni. Lehetetlen?! Talán, de hiszem, hogy mégis létezik egy-két ilyen eset. Higgyünk a csodákban, főleg így karácsony környékén :D



Elle Kennedy imádja az erős, mégis sebezhető, de annál szuperebb női karaktereket. Allie nekem a top kedvenc női karakterek közé lopta be magát, valamint a szívembe is. Úgy érzem, mi nagyon jó barátnők lennénk. Egy kicsit perverz, de hát emiatt is összeillik Deannel. Egyszerre erős és érzékeny, aggódik másokért, mert segíteni akar mindenkin, nagy szívébe rengetegen helyet kapnak. Imádtam őket együtt, hiszen érződik, hogy Isten is (akarom mondani, Elle Kennedy) egymásnak teremtette őket.

No és persze ki ne szeretne egy izmos, helyes, humoros, perverz, mégis cuki és imádnivaló srácot?! Aki képes veled megnézni egy borzasztó szappanoperát, akivel fergeteges az együttlét, akivel beszélgetni tudsz mindenről, aki állandóan biztosít arról, hogy gyönyörű vagy. 

Voltak részek, ahol én is teljesen elolvadtam, vagy éppen a szívem szakadt meg. Az írónő ebből a részből sem hagyta ki a drámai részt, bár én személy szerint mérges vagyok rá, hiszen ez a fordulat igazán nem kellett volna, és picit erőltetettnek éreztem. Mintha direkt belerakta volna csak azért, hogy ebben is legyen valami komoly dolog... 

Nagyon tetszett, hogy kaptunk morzsákat Tuckerről, valamint a végén egy elég nagy csavart, hiszen a következő, és egyben utolsó rész az ő története lesz. Ő eléggé háttérben maradt, szóval már rá is nagyon kíváncsi vagyok. Annyira várom már, közben meg nem is, mert akkor vége lesz a sorozatnak, amit nagyon nem szeretnék. Természetesen még ott vannak Royalék, és még néhány remek könyve az írónőnek, amiket remélhetőleg mi is megkapunk majd magyarul. :)

Addig is ajánlanám mindenkinek, aki szeretne egy szórakoztató, romantikus, vicces és pörgős könyvet olvasni. Aki nem bírja a sok erotikát, az viszont bele se kezdjen, mert Deanhez híven a könyve lapjai is szinte izzanak...;))



Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek:

"Van ez a rossz szokásom, hogy mindenkit boldoggá akarok tenni, akár a saját boldogságom árán is. Apa szerint ez csodás tulajdonság, de néha azt kívánom, bárcsak önzőbb lennék."
*
"A reménnyel csak egy baj van: általában csalódáshoz vezet."
*
"– Azt hittem, nem akarsz salsázni. Dean Di Laurentis csak azt csinálja, amihez kedve van, nem? 
– Most pont azt csinálom – von vállat. 
Összevont szemöldökkel várom, hogy kifejtse. 
– Boldoggá teszlek. 
Kész. A szívem felrobbant. Ennyi boldogságot már nem tud magában tartani."
*
"Ne agyalj annyit! Lesz, ahogy lesz."
*
"Azt hiszem, kell egyfajta bizalom ahhoz, hogy valakivel csak úgy, duma nélkül együtt tudj lenni. Apa egyszer azt mondta, sokat elárul egy emberről az, ahogy a csöndre reagál."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése