Januári összefoglaló

Sziasztok! :)

El is repült egy hónap az új évből, és máris beléptünk a februárba.
De még ne szaladjunk előre, mivel hoztam Nektek egy kis összefoglalót a januári hónapból.
Felsorolom az olvasmányaimat, valamint hogy mennyi és milyen könyveket szereztem be az év első hónapjában.

Ha érdekel, tartsatok velem :)






JANUÁRI OLVASMÁNYOK

Szóval, a január elég vegyes volt számomra, és igyekeztem haladni a könyvekkel, de sajnos most elég lassú vagyok magamhoz képest. Ezt szeretném majd kicsit gyorsítani, viszont annak nagyon örülök, hogy sikerült betartanom az egyik új évi fogadalmam, hogy legalább heti 2x legyen poszt a blogon. Ez remélem így is marad, megteszek minden tőlem telhetőt, de persze mindig közbejöhet valami.:)

A könyvcímekre kattintva elolvashatjátok a teljes, blogos értékeléseket.


Az év első olvasmánya egy lenyűgöző fantasy könyv volt, J. L. Armentrout-tól. Imádtam!


A második egy romantikus és egyben fájdalmas, de gyönyörű történet volt. Ezt a könyvet mindenkinek ajánlom!

× Penelope Ward - Vi Keeland: Dear Bridget, I Want You ×

Szerettem volna többet angolul olvasni, és végre végig olvasni egy egész angol könyvet, ami jelentem, sikerült! Sőt, nagyon élveztem, és szerettem is a történetet. Blogos bejegyzés készülőben.


Ebben az évben újra szeretnék rengeteg magyar könyvet és írót felfedezni és olvasni. Kezdésként P. C. Harris könyve akadt a kezembe, és egyáltalán nem csalódtam! :)


Ismét egy magyar írónő, és hát, a munkakeresés örömei és bánatai részletesen kifejtve. Vicces és tanulságos olvasmány!


Ezzel a könyvvel picit átcsúsztam a februárba, de a komoly tartalom miatt kellett pici szüneteket tartanom. Nem volt olyan rossz, hamarosan elolvasom az írónő másik könyvét is, ami nemrég jelent meg. :)


A januárt tehát 6 olvasással zárom, plusz megsúgom, hogy közben volt egy előolvasásom is, amelyikhez még várok a fülszövegre és a borítóra, aztán kiteszem a bejegyzést.. hogy melyik könyv volt ez, majd megtudjátok, ha követitek a blogot. :P Annyit elárulhatok, hogy az egyik legkedvesebb magyar írónőm következő, fantasztikus könyve érkezik!


JANUÁRI SZERZEMÉNYEK

Könyvstop? Pff.. Hagyjuk, esélytelen. :D Szerettem volna kevesebb könyvet szerezni, és elolvasni azokat, amik már régóta várakoznak a polcomon, de nem... Könyvmolyként ilyen szó nem létezik. :D Tehát már az év első hónapjában szereztem 9 db könyvet. Oké, ebből több ajándék és akadt köztük olyan is, amit már olvastam, sorozat részei, amelyek hiányoztak. 

~ L. A. Casey: Gyere haza! ~

Ezt a könyvet nagyon sokan ajánlották már nekem, és pont felbukkant az email, hogy van egy eladó példány... persze, hogy lecsaptam rá :)

~ Beth Flynn: Kilenc perc ~

Ezt a könyvet határozottan NEM szerettem volna beszerezni, mert nagyon taszít a borítója, de mostanában nagyon felkapták a figyeltjeim, és engem is érdekel. Majd meglátjuk :)

~ Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten és A Rudnay-gyilkosságok ~

És ők kellettek már csak a sorozatomhoz, úgyhogy végre teljes pompában ragyognak a szépséges Ambrózy báró részek! Szegény Böszörményi bácsinak lesz mit dedikálnia :)) 

~ Sarah J. Maas: The Assassin's Blade - Az orgyilkos pengéje és más történetek ~

Ajándék a legjobb barátnőmtől <3 Hamarosan belevágunk a teljes Üvegtrón sorozatba :) Nagyon várom már! *.*

~ Lakatos Levente: Loveclub ~

Jelenlegi olvasmányom, és szintén a barátnőm hibája, mivel annyit rágta a fülem, hogy valahogy a kosaramba ugrott... Ezek a könyvek milyen kis ugrálósak lettek. :D

~ Fekete Judit: Az őrület határán ~

Igen, őt is ebben a hónapban szereztem, de el is olvastam már :)

~ Jennifer A. Nielsen: A hamis herceg ~

A világ legjobb emberétől kaptam, a Páromtól <3 Csak mert rossz kedvem volt és fel akart vidítani...sikerült :)

~ Alwyn Hamilton: A homok leánya ~

Annyian dicsérik, mind itthon, mind külföldön, naná, hogy furdallja az oldalam a kíváncsiság..:D 



Köszönöm, hogy elolvastátok, remélem tetszett a bejegyzés!
Szép napot kívánok mindenkinek! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése