Budai Lotti: Shirzan szerelme (#1 Ágyas és úrnő)

Egy angol úrihölgy útja egy indiai herceg ágyába.

Louise Elsfieldnek, ennek a bátor és gyönyörű asszonynak a kalandjai 1685-ben veszik kezdetüket. A II. Jakab, angol király ellen indított felkelés elsodorja főhősnőnk vonzó férjét: Lord Elsfieldet ártatlanul börtönbe vetik, majd Indiába száműzik, ahol a halálnál is rosszabb sors vár rá. De Louise állhatatos szerelmétől hajtva követi férje nyomát a lenyűgöző és ismeretlen országba, s ezzel kezdetét veszi veszélyekkel, csalódással és szenvedéllyel teli utazása. Kalandjai során kalózok rabolják el, majd megismeri a csillogó paloták és a császári háremek világát is. Tanúi lehetünk, mint válik főhősünkből egy bosszúszomjas amazon, vagy ahogyan a régi perzsák harcos asszonyaikat nevezték: Shirzan.



Kiadó: Álomgyár
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 414
ISBN: 9786155763045

❉❉❉

Köszönet a dedikált könyvpéldányért az írónőnek és a kiadónak!

Budai Lottival már akkor volt szerencsém megismerkedni, amikor még nem is olvastam tőle semmit. Az első beszélgetéstől kezdve nagyon szimpatikusnak találtam, hiszen egy kedves, aranyos, tündéri és vicces hölgyet ismerhettem meg benne. Mindig van mindenkihez egy-egy kedves szava, és egyetlen mosollyal képes feldobni az ember napját. 

A Shirzan szerelme már körülbelül egy hónapja várt a polcomon, viszont addig nem szerettem volna elkezdeni, amíg nem volt a közelben a folytatás. És milyen jól tettem! Egy elég kemény függővéget kaptam az első rész végén, ami miatt már rögtön kapok is a következő rész után. 
Lotti iszonyú tehetséges írónő, fantasztikusan kidolgozott háttértörténet és jól felépített, erős, szerethető karakterek jellemzik a történetet. 

Nagyon szeretném majd elolvasni a könyvhöz tartozó előzménykönyveket, amelyek Lousie korábbi történetét mesélik el részletesebben. Természetesen most is kellő információt kaphattunk, amellyel érthető és élvezhető volt a történet, amihez egy picit az előzménytörténet is kapcsolódik. Számomra nagyon szimpatikus és elég bátor teremtés volt Lousie, és imádtam a Williammel való szerelmük erős
kötelékét, hogy még a világ végére, szörnyű történések ellenére is képes a szerelme után eredni.

A borító picit becsapós, ugyanis a történet több mint a fele még a 17. századi Angliában játszódik. Megismerhetjük Lousie-t, a férjét, családját és barátait, valamint Anglia történelmének és politikai hátterének mélyreható információit. Amikor Williamet árulás gyanújával börtönbe zárják, Lousie minden követ megmozgat, hogy kihozza férjét. Ám úgy tűnik, ez nemigen lehetséges, sőt, titokban még messzebbre küldik élete szerelmét. Louise-t semmi nem tarthatja vissza, hogy férjét újra otthonában és gyermekei körében tudhassa. Útja során akadnak barátai, de ellenségei is bőszen. Indiába érkezve bekerül a császári udvarba, ahol igyekszik beilleszkedni, miközben tovább folytatódik fájdalmas várakozása és kalandjai. 

Ha nem dolgoztam volna közben, biztosan együltő helyemben végigolvasom, így azonban kisebb megszakításokkal kellett haladnom a könyvvel. Ez nem volt probléma, mivel végig nagyon izgalmas, letehetetlen, függőséget okozó könyv, mindig nagyon vártam, hogy végre folytathassam! Gyönyörű és egyben fájdalmas szerelmi történet! Lotti írói stílusa és alapos háttérmunkája lenyűgözött! Egy hihetetlenül tehetséges írónőt ismerhettem meg a lapokon keresztül. Újra és újra meg tudott lepni, kalandos és megható részek váltakoztak. A könyv végén pedig egy olyan sokk ért, amit még most sem tudok feldolgozni...

Nagyon ajánlom a könyvet a történelmi romantikus könyvek szerelmeseinek, azoknak, akik szeretnének ismerkedni a tehetséges, magyar írónőkkel, mert igenis megéri figyelni rájuk! Lélegzetelállító történet, amely mindenkit levesz a lábáról! :)


Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek:

"(…) gyakran a legelbűvölőbb emberek rejtik a legromlottabb lelkeket."
*
"A nagy bűnök hosszú árnyékot vetnek…"
*
"– Csak lassan a testtel, Lord Elsfield… – dorombolta. – Még nem is adtam át a születésnapi ajándékát.
– És mi volna az? – kérdezte William, továbbra is a felesége nyakának hajlatát csókolgatva.
– Egy…harisnyakötő.
William érdeklődve pillantott a feleségére.
– Egy harisnyakötő? Nekem?
– Igen…
– Mégis… – somolygott a férfi. – Honnan tudtad a méretem?"




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése