Őszi könyvhullás - avagy jönnek az új megjelenések!

Sziasztok! :)

Aki követ egy ideje, az tudja, hogy évente egyszer-kétszer, a nagyobb könyvmegjelenések előtt szoktam készíteni egy kisebb-nagyobb listát, amelyen a vágyott könyveimet sorolom fel. Nem szerettem volna megtörni ezt a hagyományt, mivel sokan szeretitek Ti is ezeket az összefoglalókat, és talán így ti is hamarabb megtaláltok, vagy kedvet kaptok egy-egy könyvhöz.
Szóval a szokásos módon, kiadók szerint összeszedtem azokat a hamarosan megjelenő könyveket, amelyek érdekelnek engem, és amikből valószínűleg jó párat be is fogok szerezni a polcomra :)

Lássuk hát, mivel készülnek nekünk a kiadók!





×Álomgyár×


Budai Lotti: A nyugati szerető (#1 A szamuráj lánya)

Budai Lotti neve ismerős lehet számotokra, hiszen az Ágyas és Úrnő duológiájával nagyon sok olvasót vonzott magához, főleg, hogy ezek voltak az első könyvei az Álomgyár kiadónál. Most újabb kalandos történelmi romantikus duológiával érkezik, amely 19. századi Japán világában játszódik. Hamarosan értékelés érkezik róla, mert volt olyan szerencsém, hogy előolvashatom a könyvet :)
Figyeljetek!

Megjelenés időpontja: 2018.Október 11.


Anne L. Green: Arcátlan csábító (#1 Csábító)

Nagyon tetszik a borító, és Anne L. Green nagyon sok érdekességet osztott meg a csoportjában, valamint mesélt is róla interjúkban, úgyhogy már a történetre is nagyon kíváncsi vagyok :)

Megjelenés időpontja: 2018.szeptember 27.


Vi Keeland: Órákon át kívánlak

Sajnos itt a borító nagyon nem tetszik, egyáltalán nem szimpatikusak a "szereplők", viszont Vi Keelandról csakis jó véleményem van, hiszen könyvei erotikusak, romantikusak és tele vannak humorral. Remélem most sem csalódom :)

Megjelenés időpontja: 2018. november 12.


R. Kelényi Angelika: Mennyei bűnök (#1 Mennyei)

Egy újabb R. Kelényi Angelika regény? Nem kérdés, hogy ott a helye a polcomon! Biztos vagyok benne, hogy ez a könyv is ugyanolyan fantasztikus és izgalmas lesz, mint az írónő Ártatlan című sorozata :) Alig várom!

Most részletet is olvashatsz belőle a blogomon! KATT!

Megjelenés időpontja: 2018.október 11.

Sienna Cole: Reményszimfónia

Voltam olyan piszok mázlista, hogy az írónő felkért a könyve előolvasására. Nos, azt kell mondjam, Sienna Cole egyre jobb és jobb, hihetetlen, mennyire tehetséges!
Ha érdekel a bővebb véleményem, kattints IDE!

Megjelenés időpontja: 2018. október 3.


Kendall Ryan: Szeress és hazudj

Kendall Ryan nevére már régebben felfigyeltem, ám mivel keveset olvasok angolul, sajnos, ezért most nagyon örülök, amiért hozzánk is érkezik tőle könyv. Nagyon kíváncsi vagyok rá, remélem jó lesz :) És ez a borító..awwww.

Megjelenés időpontja: 2018. október 7.


Emma Chase: Egy ágyban a herceggel (#1 Uralkodj magadon)

Emma Chase nevét is dicsérik azok, akik olvastak már az írónőtől, ezt a sorozatot meg főleg, de jelent már meg nálunk könyve, csak más kiadótól. Viszont erre tényleg nagyon kíváncsi vagyok, remélem beváltja a várt ígéreteket :)

Megjelenés időpontja: 2018.szeptember 28.



×Könyvmolyképző×

A KMK-tól még csak néhány könyvet néztem ki, de ők folyamatosan fedik fel majd, hogy mely könyveket hozzák. Úgyhogy egyelőre csak őket tudom biztosra:


Holly Black -The Cruel Prince - A kegyetlen herceg (#1 A levegő népe)

Ez a könyv még elég friss, külföldön is nemrégiben jelent meg, ám a borító rögtön felhívta magára a figyelmem, szóval nagyon-nagyon várom, hogy mi is olvashassuk! Örülök, hogy a kiadó meghagyta a borítót és hogy ilyen gyorsan intézkedtek, hogy olvashassuk ezt a könyvet :)

Megjelenés időpontja: 2018.október 2. 


Elle Kennedy: The Goal - A cél (#4 Off-Campus)
(még nincs magyar borító)

Nem kérdés, hogy az egyik legjobban várt könyv az Elle Kennedy sorozatának negyedik és egyben (sajnos) befejező része. Az egyik legjobb sorozat, amit valaha olvastam és végre Tuckert is megismerhetjük közelebbről :)

Megjelenés időpontja: ?


Erin Watt: Twisted Palace - Cifra palota (#3 A Royal család)

A cím kicsit érdekesre sikeredett, de már nagyon vártam a sorozat folytatását, hiszen az írónőkre jellemző, durva függővéggel zárult az előző rész. Addiktív, picit szappanoperára hasonlító sorozat, ami beszippantja az embert. :)

Megjelenés időpontja: ?


Leigh Bardugo: Six of crows - Hat varjú (#1 Hat varjú - Grisaverzum)

Az írónőnek már megjelent nálunk egy sorozata, a Grisa trilógia (vagyis, az utolsó rész még nem.....úgyhogy nem értem miért nem annak a befejező részét kapjuk, na mindegy) és ehhez a világhoz kapcsolódik majd a Hat varjú. Önállóan is olvasható lesz,  hiszen külön sorozat, de a Grisa trilógia fantasztikus sorozat, ezért örülnék, ha azt is befejeznék :) De már erre is nagyon kíváncsi vagyok, szóval, alig várom!

Megjelenés időpontja: ?


×Maxim×

Sara Holland: A varázslónő és az alkimista (#1 Everless)

Csodálatos, szemet gyönyörködtető borító, amelyre már kinti megjelenésekor felfigyeltem. Nagyon örülök, amiért ilyen hamar jön hozzánk is, remélem a belseje is ugyanolyan csodás lesz, mint kívülről. :) 

Megjelenés időpontja: 2018.október 21.


Alwyn Hamilton: A szultán foglya (#2 A sivatag lázadója)

A homok leánya c. könyv nagyon tetszett, úgyhogy alig vártam, hogy jöjjön a folytatás, ami szerencsére, nagyon hamar el is jött :) Izgalmas, letehetetlen könyv volt, nagyon megszerettem a szereplőket is és kíváncsi vagyok, mi történik vele a továbbiakban. 

Megjelenés időpontja: 2018.október 31.



Tehát egyelőre "ennyi" kiszemeltem van, remélem találtatok köztük kedvetekre valót, vagy akár kedvencetek folytatását :) Addig is jó olvasást mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése