Interjú Elyn Vee N. a fiatal, feltörő, romantikus könyvek megálmodójának írónőjével!

Sziasztok!


Akik eddig is követtek már, azok tudják, hogy nagyon bizakodó vagyok a magyar írókkal kapcsolatban és mindig azon vagyok, hogy segítsek támogatni őket egy-egy értékelés vagy interjú által.

A mai interjúalanyom nem más, mint a romantikus regények feltörő üdvöskéje, Elyn Vee N! 

A fiatal hölgy csodálatos borítókat készít és a történetei is lebilincselőek. Ismerjétek meg Őt, hogy Ti is belépést nyerhessetek az általa megálmodott világokba :)






1.       Először is mesélj kicsit magadról, hiszen nagyon sokan nem ismernek még. Mit kell tudnunk rólad?
Egy vidéki leányzó lennék, aki már gyermekkorában műveszeten belül szorgoskodott, és tanult. Ebben túlnyomó részt grafika és zene volt, de többször belekóstoltam a tánc és színjátszás világába. Igaziból mindent szerettem csinálni, és mai napig szeretek több dologgal foglalkozni. Mindig több lábon álló típus voltam.

2.         Hogyan jött neked az írás gondolata, mi miatt kezdted el?
Egyetem után „kiélveztem” a munkanélküliség időszakát, ekkor pedig rengeteget olvastam, és teljesen elmerültem a könyvek világában. Egy történetet olvastam, aminek nem tetszett a vége. Gondoltam, akkor írok egyet, aminek olyan a vége, amilyent én képzeltem el. Aztán végül könyv lett belőle… 
Az írónő eddig megjelent könyve és téli novellája


3.      Szeretnél a későbbiekben főállásban ezzel foglalkozni, szerinted van erre Magyarországon lehetősége az írópalántáknak?
Nem lenne rossz, de úgy gondolom, kissé ingatag ez főállásként. Ha főállás is lenne egyszer, biztosan csinálnék mellette mást is. Szeretek grafikusként tevékenykedni, és szeretek tanulni (olyat, ami érdekel), emellett abszolút elfér a könyvezés is. Úgy gondolom, jelenleg nehezebb itthon megélni íróként. Nagyon sok híres íróról tudok, aki a könyvkiadás mellett dolgozik, pedig aztán azt hinnénk, hogy milyen sokat keres az eladásokból. Aztán lehet. De erre akkor is nehéz támaszkodni, hisz ki tudja, mikor jön az ihlet, mennyi idő megírni azt a könyvet. Számomra, főleg ilyen fiatalon, fontos az anyagi biztonság, amit azért egy havi fix jövedelem tud megalapozni igazán.

4.       Mesélj a könyveidről, miért pont a romantika a fő témája az alkotásaidnak?
Talán mert a kedvenc íróim is mind ebben alkotnak, engem pedig teljesen beszippantott. Szeretem az igényes, és jól megírt romantikus könyveket. Nem kell fröcsögnie a nyáltól ahhoz, hogy jó legyen. Szeretek írni olyan helyzetekről, amik életszagúak, nem pedig olyanok, mint a rózsaszín vattacukor, vagy éppen olyan, ahol felettébb irreális a cselekmény. Ez persze nem jelenti azt, hogy szeretem a drámát túltolni. Sőt, kifejezetten szeretem a happy end-et. Göröngyös út, egyszer lent, aztán fent, nem tökéletes egyáltalán, de a végére csak összeérnek a  dolgok, és a karakterek képesek fejlődni a történet elejéhez képest.

5.       Honnan szerzel ihletet? Sok kutatás szükséges a könyveidhez, vagy inkább az egyszerűbb vonalon mozogsz?
Általában zenehallgatás közben. Akkor, amikor nem gondolkodok semmin. Sokszor például megálmodom, reggel pedig megérem begépelni címszavakban, hogy miről volt szó. Szeretek kutatómunkát végezni, vagy megfigyelni más embereket, meghallgatni a történeteket. Elképesztő sztorikat hallottam, amiket nagyon szeretnék a könyvembe beleépíteni.

6.       Ha jól tudom, te is szoktál azért olvasni. Mik a kedvenc könyveid mostanság?
Elle Kennedy és Mia Sheridan örök kedvenc, de néha kikapcsolódom egy kis Vi Keeland könyvvel. Most Sarina Bowen-el ismerkedek, és nagyon kíváncsi vagyok már a Bittersweet című könyvére, emellett pedig mostanában visszatérő vendégem Erin Watt, de listán van Meghan March, és L. J. Shen is a tavaszra. Bár magamat ismervén, teljesen máshogy fog ez történni, mint ahogy most elképzeltem. Sok könyv vár polcomon.

7.       Jelenleg dolgozol valamin?
Most végeztem a Zivatar sorozatom első részével, és mostanában szeretném befejezni a Piszkos lelkek második, és egyben befejező részét. Ezután a Zivatar második része van tervben, amit nagyon várok már.

8.       Mi a legfontosabb dolog, amit szeretnél elérni az írás által?
Kikapcsolni az embereket, és kicsit kiszakítani a hétköznapokból őket. A legnagyobb célom írás közben mindig az, hogy sikerüljön beszippantanom az olvasót. Magára ismerjen kicsit benne, tükörképet lásson talán, okuljon pár hibából, megéljen mindent a szereplőkkel együtt, és egy kis szórakoztatást nyújtson neki a sztori. 

Néhány molyos olvasói vélemény:
"Elyn Vee N. alkotása, tökéletes olvasmány a romantikus lelkek számára. Hiszen olyan köntösben, s annyi érzelemmel és szenvedély-mámorral állít szembe, amennyire épp szükségünk van."
Anarchia Könyvblog

"Amikor nem vágysz másra, csak el szeretnél merülni egy kedves világban nem is kívánhatnál ennél jobbat."
Ella Steel

"Az írónő stílusa élvezetes és biztosan vagyok benne, hogy még remek történetekkel fog megajándékozni minket, mert van hozzá tehetsége."
Pandaland



Az írónőt megtalálod a Facebookon!

Beszerezheted az eddig megjelent könyveit ITT!

Kívánságlistára rakhatod molyon is a várható könyveket! :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése