Társoldalas közös olvasás -> K(önyv)ibeszélőshow: #1 J.L.A: The Darkest Star: A legsötétebb csillag

Sziasztok!

Szeretnék ma útnak indítani egy új rovatot az egyik kedves blogger barátnőmmel, Petrával,(Addicted to the books) ahol olyan könyvekről fogunk beszélni, amiket együtt olvastunk.

Találtok majd itt rövid véleményeket, kedvenc idézeteket, kedvenc szereplőket és minden, ami az adott könyvvel kapcsolatos.

A legelső alanyunk pedig nem más, mint J.L. Armentrout legújabb könyve, A legsötétebb csillag!




Mi volt az első benyomásunk a könyvről?

V: Hogy mi? Az hogy KELL! Nem is kérdés! Régebben olvastam a Luxen könyveket és azóta az írónő többször is bebizonyította számomra, hogy érdemes olvasni őt.

P: KELL!!!! Ennek két egyszerű indoka van: 1. Imádom J. Lynn könyveit, 2. Már a Luxen sorozatban imádtam Lucöt, ezért nem is volt kérdés, hogy elolvasom-e az ő külön sztoriját. (Nem csalódtam, fantasztikus volt. :D)

Ki volt a kedvenc szereplőnk?

V: Számomra egyértelműen Luc. Vicces, néha seggfej, de szeretnivaló srác.
P: Luc. Ez szerintem elég egyértelmű. Nem tudom, hogy van-e olyan nőnemű ember, aki olvasás során ne szeretett volna bele. Jól néz ki, a humora verhetetlen, a végtelenségig tud szeretni, valamint elképesztően gondoskodó és figyelmes. Engem teljesen levett a lábamról. <3


Kedvenc rész? 

Képtalálatok a következőre: the darkest star
V: Hú, nehéz egyet kiemelni, de ha muszáj, akkor legyen az, amikor Luc ápolgatja Evie-t. Annyira édes, ahogy gondoskodik róla! 

P: Úristen, melyik nem az? De ha egyet kell választani, akkor a könyv elején lévő szekrényes jelenetet választom. Amikor menekülés közben bebújnak egy szekrénybe és Luc megcsókolja Evie-t, majd kilöki, hogy meneküljön. Eszméletlen az a párbeszéd ami itt köztük zajlik. És már itt megvett magának Luc. :D


Kedvenc idézet? 

V: "– Vannak napok, amikor fogalmam sincs, miért barátkozom vele.

– Vannak napok, amikor eltöprengek, hogy lehet, hogy még nem löktem a busz elé – vallotta be Zoe."



P:  Na a másik, amit nagyon nehéz kiválasztani, ezért az egyik kedvencemet írom:
„Lassan felemeltem a fejem, jobbra néztem, és ott állt Luc, bronzbarna haja csupa hullám és csiga. Ezüst pilóta napszemüveget viselt, azt a fajtát, aminek visszatükröződő lencséiben láttam a saját elképedt arcomat. A tekintetem erős, határozott állkapcsára siklott, majd lejjebb, széles vállára, végül a mellkasára.
A pólóján az állt, hogy Mugli az utcán, varázsló az ágyban.
Leesett az állam.
– Tetszik a pólóm? – kérdezte, és lehuppant mellém.
- Szép...
- Szerintem is.”


Mi a véleményünk a borítóról? 

V: Nekem nagyon tetszik, mint mindegyik JLA könyv borítója. Ez pedig passzolni fog a további részekkel *-*

P: Egyszerűen gyönyörű. Az egyik indok volt, amiért megvettem. És annak kimondottan örülök, hogy megtartották az eredeti borítót a betűtípussal együtt. Nagyon jól passzol a könyvhöz.



Mi tetszett a legkevésbé? 


V: Nem volt ilyen szerencsére :)
P: Nem igazán tudok mondani olyan részt, ami ne tetszett volna.



Ajánlanánk a könyvet?

V: Nem is kérdés. Még azoknak is, akik esetleg kihagyták volna a Luxen sorozatot (ebben az esetben viszont lespoilerezel magadnak pár dolgot, szóval a te döntésed :P)

P: Én abszolút ajánlom. Nem csak J. Lynn rajongóknak, hanem mindenkinek. Nem hiszem, hogy Luc bárkinek is csalódást tudna okozni. :)


Várjuk a folytatást? 


V: Nagyooooooooon  *-*

P: Egyértelmű! Tűkön ülve várom. :D (És ha jól tudom, idén talán érkezik is. :D)



Összefoglaló véleményt itt találtok: 
Viki: Link
Petra: Link



A második bejegyzést, amelyben Alexandra Christo: Egy birodalom végzete című könyvről beszélünk, már megtaláljátok Petra blogján, IDE KATTINTVA! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése