EXKLUZÍV RÉSZLET: Olvass bele Elyn Vee N. nyáron érkező könyveibe!

Sziasztok!

Hoztam Nektek nem egy, hanem kettő betekintőt Elyn Vee N. nyáron megjelenő könyveibe!

Megleshetitek a borítókat és a fülszövegeket is, de hogy még többet kapjatok, egy kis ízelítőt is közzétett Nektek az írónő, valamint kedvcsináló montázsokat is láthattok! :)

Aki szereti a New Adult, romantikus történeteket, azok ne hagyják ki az írónő új csodáit! :)

Ha érdekelnek a könyvek, kattints tovább!







Go to hell, Liberty Johnson! - Menj a pokolba, Liberty Johnson!



Fülszöveg: 

„Liberty Johnson… A nő, akin, ha akarnék sem tudnék kiigazodni. A nő, aki játssza az üresfejű tyúkot, amivel rohadtul kiidegel. Angyalom, engem nem fogsz átverni egykönnyen! Egyszer már beengedtél a falaid mögé, és szakadjon rám az ég, ha hagyom, hogy ezek után lerázz… ”
 
Jared életének egy zűrös időszakát éli, míg Liby, pont ezt szeretné a mindennapjain kívül tudni. A legnagyobb próba, összeegyeztetni a két ellentétes pólust. Viszont a sikerhez, két emberre van szükség…

Olvass bele!

Igazából nem is értem, hogy volt pofája bejönni a szobámba, és hogy miért vallat úgy, mintha rendőr lenne. Bár idősebbnek tűnik nálam, talán bátyám korabeli lehet.
– Mit keresel itt? – vonom kérdőre, és pont úgy karba teszem kezeimet, ahogy ő tette az imént. Megrándul a szája széle, ahogy ismét a szemembe néz.
– Mit keresnék? Piát és szexet – vonja meg a vállát.
– Akkor azt hiszem rossz ajtón kopogtattál. Lent elég sok vállalkozó egyedet találhatsz.
– Lent eddig csak kislányokba botlottam bele.
– Vannak egyetemisták is.
– Nem érdekelnek.
– Van pár felnőtt is.
– Azok sem érdekelnek – vonja meg a vállát. Kezdem kissé unni ezt a játékot, így inkább megfordulok és elkezdem lassan felpakolni a könyveimet az asztalra, reménykedve abban, hogy talán magamra hagy. Amikor meghallom az ajtó csukódását, megkönnyebbülten lélegzem fel, de csak addig, amíg meg nem érzem a hátamnak nyomódó testet.

Felkeltette az érdeklődésed? Van még részlet! Ha bővebben szeretnél még beleolvasni, KATTINTS IDE!

*****

Damian


Fülszöveg:

"Damian: A városban tisztességes polgár hírében állok, mégis az emberek távolságot tartanak tőlem a rideg külsőmnek köszönhetően. Megtanultam szépen játszani a szerepem ahhoz, hogy senki ne vájkáljon sem a múltamban, sem pedig a jelenlegi életemben. Egy embert leszámítva. A kiállhatatlan szomszéd lányt, aki váltig állítja, hogy minket az ég is egymásnak teremtett. Már két évvel ezelőtt is tudtam, hogy távol kell tartanom világomtól, most pedig még inkább. Ahogy nővé érett, úgy lett egyre makacsabb. Olyan dolgokba üti bele az orrát, amikhez az égvilágon semmi köze! De azon az éjszakán, amikor az egykori motoros banda visszatért a városba, minden megváltozott. Felégetett minden ösvényt előttem, és lerántott minden leplet a múltamról.
Valentina: Apám már az ideköltözésünk napján megmondta, hogy számunkra új élet kezdődik. Én úgy gondoltam, hogy nekem kettő is. Egy tizenhét évesen, egy pedig tizennyolc évesen, amikor továbbtanulok. Végre a saját lábamra állhatok, önálló lehetek, és bebizonyíthatom annak az öntelt, rideg, szomszédban élő pasasnak, hogy nem vagyok én éretlen, sem gyerekes, sem pedig elkényeztetett. No, de mit is mondanak? Önmagadért változz! Talán ezért térek haza két év után szégyenkezve, amiért kirúgtak az egyetemről. Hozzáteszem jogtalanul! De amikor azon az éjszakán belekeveredtem egy motoros banda balhéjába, és szembe találtam magam Damian Woods-al, rájöttem, hogy talán tényleg jobb, ha távol maradok a kétes hírű pasastól… Persze ő ezt már máshogy gondolja!"


Olvass bele!

Nem kerülte el a figyelmemet, hogy Blair mennyire meglepetten nézett, hogy a srác ilyen közvetlen, és kedves. Feltételezem, hogy nem volt ilyen a múltban. Lehet, hogy csacska vagyok, de a megfigyelő készségem nagyon jó.
– Mi az? – kérdi hirtelen.
Ekkor jövök csak rá, hogy elég feltűnően tanulmányoztam.
– Mit kell rólad tudni, Damian Woods? – teszem fel a kérdést anélkül, hogy végiggondolnám, vajon mit fog reagálni rá. Nem szerettem volna letámadni.
– Mire gondolsz?
– Kéteshírű gimis rosszfiú voltál? – élcelődöm, és ahogy az arckifejezését meglátom, azt gondolom, hogy pontosan rátapintottam. – Ó.
– Nem voltam balhés – pillant rám. – De benőtt a fejem lágya. Ennyi.
Első feltételezés kihúzva.
– Hogy-hogy visszaköltöztél?
– Kicsit sokat kérdezősködsz.
– Csak kíváncsi vagyok – vonom meg a vállamat nevetve. 


 Felkeltette az érdeklődésed? Van még részlet! Ha bővebben szeretnél még beleolvasni, KATTINTS IDE!



*****

 Én már mindkét könyvet izgatottan várom, a beleolvasók alapján ezek a kötetek is tele lesznek szenvedéllyel és izgalommal! Addig is, ha szeretnétek elsők között megkapni a könyveket, előrendelhetitek őket a kiadó oldalán:


Rendeld elő itt: Menj a pokolba, Liberty Johnson! (ajándék novellával!)


Rendeld elő itt: Damian
(ajándék novellával!)


  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése