Top 10 Csütörtök (#2) - Fantasy kedvenceim

Sziasztok!

Ezen a héten a Top 10 Csütörtök rovatban az eddigi kedvenc fantasy könyveimet mutatom be. :)
Hogy miért szeretem a fantasy-t? Elrepít egy olyan világba, amelyben különös lényekkel vagyok körülvéve, sétálhatok egy más világban, szabadon szárnyalhat a képzeletem.
Remélem ti is kedvet kaptok néhány példányhoz. :)

Lássuk hát!




10.

Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2016
Oldalszám: 366
Fordító: Neset Adrienn
Címkék: fantasy, disztópia, rabszolgaság, romantikus, YA
Molyos adatlap IDE KATTINVA megtekinthető.

Szerintem:
A könyv eleje elég lassan indul be, olvashatjuk, ahogy Kestrel megvásárolja Arint, és hazaviszi magukhoz rabszolgának. Lassan alakul ki a két fiatal között érzelmi szál, miközben nagyon szép leírásokat kapunk a felépített világról, a két nép ellenségeskedéséről, tervek kovácsolásáról. A vége eléggé függővég, szóval aki nem szereti az ilyen könyveket, érdemes megvárnia a hamarosan érkező folytatást. :) 

9.

Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2013
Oldalszám: 304
Fordító: Marczali Ferenc
Címkék: fantasy, ifjúsági, sárkány, szerelem, urban fantasy
Molyos adatlap IDE KATTINVA megtekinthető.

Szerintem:
Nagyon tetszett a drakik világa, az erős szerelmi szál még inkább dobott rajta, valamint a sztori is nagyon érdekes volt. Hamar befaltam a könyvet, hiszen tényleg nagyon olvastatta magát. Jacinda draki, alakváltó, azaz sárkány. Egy elrejtett faluban laknak a többi drakival együtt, azonban anyjával és húgával elszöknek a jobb élet reményében, amikor is találkozik Will-el, egy emberrel. A szerelmük tiltott, de a szívnek nem lehet ellentmondani. Sokaknak lehet egyszer olvasós, de egyszer tényleg megéri elolvasni. :) 

8.

Kiadó: Publio
Kiadás éve: 2016
Oldalszám: 288
Címkék: fantasy, kalandregény, misztikus, romantikus, NA
Molyos adatlap IDE KATTINVA megtekinthető.

Szerintem:
Külön örülök, hogy egy magyar könyv is bekerült a listába. T.C. Lang angyalokról és démonokról szóló könyve igencsak magas színvonalú, jól megírt, érdekes olvasmány. Mi van, ha egy ember találkozik egy angyallal és segítenie kell neki megmenteni a világot? És mi van, ha közben beleszeretünk egy olyan "lénybe", aki nem e világi, és a szerelem köztük nem igazán megengedett? Vajon sikerül megmenteniük az emberiség jövőjét? És vajon ellen tudnak állni egymásnak?

7.

Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2013
Oldalszám: 422
Fordító: Miks-Rédai Viktória
Címkék: fantasy, ifjúsági, földönkívüliek, kaland, kortárs, sci-fi, romantikus, urban fantasy, YA
Molyos adatlap IDE KATTINVA megtekinthető.

Szerintem:
Na, ez egy igen megosztó könyv. Sokan imádják és sokan utálják. Én szerettem, szóval én is a többségbe tartozom. Az írásmód elég jó, gyorsan olvasható, érdekes, visz magával, izgalmas és humoros is egyben, valamint ismét egy "tiltott" szerelem lép érvénybe. Itt most csak az első részt hoztam, de az egész sorozatot megéri elolvasni, már csak Daemon miatt is, valamint egy fordulatos fantasy - sci-fi könyv élmény miatt. :)

6.

Kiadó: WOW
Kiadás éve: 2015
Oldalszám: 320
Fordító: Dudás Éva
Címkék: fantasy, NA, paranormális, romantikus
Molyos adatlap IDE KATTINVA megtekinthető.

Szerintem:
Ez egy gyönyörű, egyben fájdalmas könyv. A borítója is ezt suggalja, imádom azt is. de a történet az valami eszméletlen jó. Charlotte képes a halottakkal beszélni, látja a szellemeket. Segítenie kell nekik továbblépni, teljesíteni a befejezetlen dolgukat, ami miatt itt ragadtak az élet és a halál között. Így találkozik Ikével is, akinek befejezetlen ügye a bátyja, George. Nagyon szép szerelmi történet, a végét alig győztem zsepivel. Megéri elolvasni! :)

5.

Kiadó: Twister Media
Kiadás éve: 2015
Oldalszám: 496
Fordító: Bozai Ágota
Címkék: fantasy, disztópia, high fantasy, ifjúsági, kaland, mágia, rabszolgaság, YA
Molyos adatlap IDE KATTINVA megtekinthető.

Szerintem:
Annyira szeretem ezt a könyvet! Kívülről és belülről is gyönyörű! Egy nagyon szépen megalkotott és felépített világot kapunk, nagyon jó hősökkel, tele szép havas tájakkal, magasfokú mágiával. Meira egy nagyon bátor, okos, belevaló főhősnő, valamint a srácok is nagyon tetszettek. A könyv tele van izgalommal és fordulatokkal, végig rágod a körmöd, hogy most mi fog történni, és mi lesz a vége. Szerencsére nem függővéges, de sejteni lehet, mi lesz a folytatásban, ami sajnos csak ősszel érkezik, szóval addig tűkön ülhetünk. :)

4.

Kiadó: Könyvmolyképző 
Kiadás éve: 2014
Oldalszám: 446
Fordító: Robin Edina
Címkék: fantasy, mágia, high fantasy, ifjúsági, kaland, nők elleni erőszak, romantikus, YA
Molyos adatlap IDE KATTINVA megtekinthető.

Szerintem:
Na igen, itt kezdődik egy szuperül megírt, megalkotott fantasy könyv! A főszereplő hölgy szerencsére itt is okos, belevaló, a mellékszereplők is nagyon kedvelhetőek, némelyik pedig posztjához hűen utálatos. Nem mellesleg kapunk egy titokzatos, jóképű fickót is, akiről nem lehet eldönteni, hogy most védeni vagy megölni szeretné Yelenát. Külön tetszett ez a méregkóstolós rész, és amikor a különböző mérgekről tanultak. Mindenkinek ajánlom, viszont azt sajnálom, hogy jogi problémák miatt még nem jöhet a folytatás. :( :)

3.

Kiadó: Twister Media 
Kiadás éve: 2016
Oldalszám: 512
Fordító: Bozai Ágota
Címkék: fantasy, alakváltó, urban fantasy, vámpír, vérfarkas
Molyos adatlap IDE KATTINVA megtekinthető.

Szerintem:
Annyira imádom ezt a könyvet! A borítója is lélegzetelállítóan gyönyörű! A felépített kis világ is nagyon tetszik, a Lakesidei Udvar tele mindenféle különös lénnyel, a vámpírtól kezdve az alakváltókig. Nagyon jól van megírva, bár a könyv elég tömör és sok szemszögből olvashatjuk, ezért érdemes jól odafigyelni minden kis részletre. Aki a kezébe veszi, az mindenképpen kap egy remek élményt, és a magáénak tudhat egy csodálatos könyvet.

2.

Kiadó: Könyvmolyképző 
Kiadás éve: 2016
Oldalszám: 486
Fordító: Ipacs Tibor
Címkék: fantasy, disztópia, ifjúsági, kaland, romantikus, sci-fi, YA
Molyos adatlap IDE KATTINVA megtekinthető.

Szerintem:
Már lassan egy fél éve olvastam ezt a könyvet, mégis még mindig elevenen bennem van minden egyes pillanata. Nagyon tetszik, hogy az űrben játszódik, és hogy főszereplőink kikötnek csak ketten egy teljesen ismeretlen bolygón. Amennyire nem bírják egymást, később annyira szükségük lesz a másikra a túlélés érdekében, valamint gyengéd szálak is elkezdik fűzni őket egymáshoz. Olyan izgalmas volt, hogy alig bírtam letenni miközben lerágtam majd' az összes körmöm. Végig fordulatos a könyv, és sosem tudod mire számíts. A vége eléggé lezárt, ezért fogalmam sincs, mi lehet majd még a következő két részben, de én már nagyon várom! :)

1.

Kiadó: Könyvmolyképző 
Kiadás éve: 2016
Oldalszám: 512
Fordító: Hetesy Szilvia
Címkék: fantasy, átdolgozás, mágia, NA, romantikus, tündér
Molyos adatlap IDE KATTINVA megtekinthető.

Szerintem:
Ez a könyv valami eszméletlen jó! Messzemenően vezeti az összes létező toplistámat. Az írónő valami fantasztikusan ír, hihetetlen képzelőerővel van megáldva, amiért hálát adhatunk, hiszen ilyen csudajó könyveket kapunk tőle. A tündérek világa nagyon tetszett, kapunk szép leírásokat, izgalmas fordulatokat, meglepő történéseket. Nemrég írtam értékelést is róla, tehát nem jártatom tovább a számat, inkább csak annyit ajánlok, hogy olvassátok. :)

***

Ez lett volna tehát a második Top 10 Csütörtök bejegyzés, amiben az eddig elolvasott fantasy könyveim közül kiemeltem a legjobbakat. Remélem jövő héten is velem tartotok, hogy meglessétek az újabb érdekes, könyves toplistát.
Szép napot 
és 
Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok Minden Kedves Olvasómnak! :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése