Mia Asher: Legédesebb méreg (#2 Laza erkölcsök)

A szerelem a legédesebb méreg.
Lawrence: 
Az mondtam neki, hogy a testét akarom, nem a szerelmét.
Hazudtam.
Ronan:
Egy hazugságba szerettem bele
Maga volt a szépség és a romlás.
Csókolni őt, akár egy kellemes dallam.
Testét birtokolni, vad költemény.
Szeretni őt, a bukásom.
De az enyém volt.
Legalábbis ezt hittem.
Blaire: 
Az egyik férfi a szerelmét kínálja.
A másik a világot.
Zuhanok, zuhanok, zuhanok
S a vége nem látható.
Ki tudja, meddig még.



Kiadó: Művelt Nép
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 320
Fordító: Simik Bálint

❉❉❉

Manapság egyre jobban elterjed a  könyves világban a duológiák, azaz a két részes sorozatok írása. A Laza erkölcsök is egy ilyen duológia, és bevallom, nagyon-nagyon szerettem ezt a kis rövid sorozatot. Bánom is, hogy vége van, hogy nem olvashatok többet Blair életéről, de mint ahogy az írónő megtette, most már én is elengedem a kezét, hogy élhesse nyugodtan boldog életét. Az első rész nélkül nem érdemes a könyvbe kezdeni, nagyon kötődik a második az elsőhöz, hiszen pont ott kezdődik el, ahol a Laza erkölcsök véget ért. Az első részről a véleményem ide kattintva olvashatjátok. 


Ha lehet, a második részt még jobban szerettem, mint az elsőt. Már az első kötet is nagyon különleges volt, egyedi, nem hétköznapi, ahol a nő használja ki a férfit. Nem egy könnyű téma, viszont annyira érthetőek Blair tettei, hogy az ember nem képes emiatt elítélni. Szóval, nehéz spoiler nélkül írni, hiszen mint mondtam, nagyon kötődik az első könyvhöz a második. 

A lényeg, hogy Blair két férfiba szerelmes. Egyik a jó megtestesítője, míg a másik a rosszé.  Aki nem szereti a szerelmi háromszöget ne közelítsen, hisz itt bőven van min tépni a hajunkat. Az írónő nagyon jól csinálta, hogy szinte egyformán kaptunk mind a két főszereplő fiúkánkból, Lawrence-ből és Ronan-ből. Lawrence a tipikus gazdag pasi, de kivételnek számít érzéki szívével, amellyel szereti Blairt. Ronan pedig épphogy az a hétköznapi srác, aki a lelkével, a szavaival az egész lényével fogja meg az embert. Néha még magam sem tudtam eldönteni, hogy most melyiküket is szeressem. Bevallom, ebben a részben, hogy jobban megismerhettük Lawrence-t, hogy egy kicsit szélesebb betekintést engedett a lelke mélyére, jobban megszerettem őt. Ronan pedig ismételten az ellentett lett, a vele történtek után megkeményítette az amúgy érzelmes srácot, elkezdte keresni önmagát és élete célját. Maga köré húzott egy falat, hogy senki ne hatolhasson át rajta, nem akart még egyszer csalódni és el akarta kerülni azt, hogy újra összetörjék a szívét. 


A könyv olvasása alatt érzelmi hullámvasútra ülhetünk fel. Amikor már úgy érezzük, biztonságban megálltunk a magasban, akkor kezdesz el váratlanul zuhanni a mélybe, várva, hogy a földbe csapódj. Blair sokszor választás elé kerül, és elkezd tisztán látni, hogy valami nem jó az életében, hisz mindenkit csak megbánt. De vajon kit választ? És ha választ is, akkor jól választ? Nos, ezt még én sem tudtam eldönteni, mert mindig belekerültünk valami nonszensz helyzetbe, amiből fogalmam sem volt, hogyan mászik ki. 

Ebben a részben már a fiúkból is több részletet kapunk, hisz az ő szemszögükből is olvashatunk oldalakat, gondolatokat, aminek szintén nagyon örültem. Jó volt kicsit belelátni a fejükbe, megtudni hogyan éreznek, miért teszik azt, amit. Az egész könyv maga a realitás, minden úgy van leírva, ahogy a valós életben is megtörténik. A szerelem könyörtelenségéről, a vele járó fájdalmakról, gyönyörökről és boldogságról. 

Kaptunk itt is bőven romantikus-erotikus részeket, aminek nagyon örültem, Mia Asher nagyon jól ért ehhez a műfajhoz, és khm... ki ne olvasna ezekről a szívtipró pasasokról? Voltak részek ahol mosolyogtam, voltak ahol a fejemet fogtam és a könyvbe temettem, hogy te jó ég, valamint voltak részek, ahol az én szívem is sajogva tört össze. 

Amikor már Blair belefáradt a helyzetbe, elkezdi rendbe hozni az életét, aminek nagyon örültem, hisz ideje volt már, hogy végre két lábra álljon, és úgy élje az életét, ahogy neki helyes. A könyv végén nem éppen arra számítottam, mint ami történt, de így is örülök a boldog befejezésnek. Azt sajnálom csak, hogy nincs tovább, de egyszer mindennek eljön a vége, nemde?! 

Végezetül tényleg csak ajánlani tudom mindenkinek ezt a két kis könyvecskét, mindazoknak, akik szeretik a romantikus, erotikusabb és szókimondóbb, az érzelmi skála összes érzését felsorakoztató könyveket. Nem fogtok csalódni! 

A könyvpéldányt nagyon köszönöm a Művelt Nép Kiadónak! :) 

Ha felkeltette az érdeklődésed a könyv, IDE KATTINTVA beszerezheted!


Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek:

„Szeretlek. Néhány rövid szótag. Három egyszerű szótag, melyek önmagukban nem jelentenek semmit, összerakva viszont reményt, életet, szépséget – mindent, amiért élni érdemes.”
*
„A boldogságtól minden lehetségesnek tűnik, és még szebb az egész, ha valakivel ezt meg is oszthatja az ember.”
*
„Az élet akkor lesz szép, amikor megtanuljuk értékelni, amink van, és hálásak is vagyunk érte. Az élet akkor lesz szép, amikor leteszünk arról, hogy szüntelen azt hajszoljuk, amink nincs. Az élet akkor lesz szép, amikor amellett döntünk, hogy széppé tesszük.”
*
„Valaha én is úgy vágytam a szerelemre, mint bárki más, de éppen a szeretetlenség volt az, ami miatt rá kellett jönnöm, hogy ha kinyitom a szívem mások előtt, azzal csak támadási felületet adok nekik, semmi mást.”
*
„Ne hagyd, soha ne hagyd, hogy a múlt démonjai elvegyék tőled a jelenedet.”




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése