Top 10 Csütörtök (#3) - Kedvenc idézeteim

Sziasztok!

Íme eljött a harmadik forduló! Mivel már nagyon izgulok a holnap miatt, mikor is részt veszek életem első Könyvfesztiválján, most csak egy kis rövid Top 10 listát hoztam sorrend nélkül Nektek a kedvenc idézeteimről.
Hétvégén, vagy legkésőbb jövő héten hozok nektek egy Bookhaul-t a Könyvfesztiválos szerzeményekről, valamint egy kis élménybeszámolót! :)

Jó olvasást kívánok!








"Én jó akarok lenni az emberekhez, tényleg, de olyan hülyék."






❉❉❉










"– Majd egyszer rájössz, hogy egy pasi miatt se érdemes bőgni."






❉❉❉










"Gyűlölök minden percet, amit tőle távol kell töltenem."






❉❉❉










"Mindig azt mondom, hogy csokival az ember nem tévedhet."






❉❉❉







"Furcsa dolog a csend, olyan, mint egy tükör. Megmutatja, mi van benned."






❉❉❉






"A nyár, szerintem, sokkal gyorsabban telik, ha van valaki, akivel eltölti az ember."






❉❉❉






"– Azt csináld, ami boldoggá tesz!"







❉❉❉






"Akkor is tartozhatunk valakihez, ha az nem akar minket?"






❉❉❉






"SOHA NE HAGYD ABBA AZ OLVASÁST!"







❉❉❉






"Mert én vagyok az egyetlen, akin a boldogságom múlik.”







Legközelebb egy kicsit hosszabb bejegyzéssel jövök Nektek, addig is remélem, hogy az idézetek és az adatlapok alapján kedvet kaptok néhány könyvhöz! :)
Nemsokára jövök, addig is legyetek jók! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése