Leisa Rayven: Megtört Júlia (#2 Starcrossed)

CASSIE Taylor éveken át küzdött, hogy elfeledje ETHAN Holtot, élete legnagyobb szerelmét.
Mikor a fiú nem volt képes viszonozni a mély érzelmeket, és elhagyta őt, Cassie énjének egy darabja is együtt halt a szerelemmel. Legalábbis úgy hitte.
Most ő és Ethan főszereplőként lépnek a Broadway színpadára, Ethan pedig eltökélte, hogy visszaszerzi Cassie-t.
Azt állítja, megváltozott, és most már képes kimondani, amit évekkel ezelőtt még nem mert.
De Cassie tud-e újra hinni neki? Miben különböznének a mostani nagy szavak a régiektől?
Ethan tisztában van vele, hogy nem változtathatja meg a múltat, melyben annyi fájdalmat okozott, de a jövő érdekében még léphet: csupán meg kell győznie Cassie-t, hogy valóban összetartoznak.


Kiadó: Libri
Kiadás éve: 2018
Oldalszám: 412
Fordító: Bikics Milán
ISBN: 9789633109984

❉❉❉

A sorozat első része, a Hitvány Rómeó egy picit csalódást okozott, mert egy szuper, letehetetlen és olvasmányos történetnek indult, aztán az egészet elrontotta a sok szenvedés. Ezért kellett egy kis pihenés a két könyv között, de a Megtört Júlia igazán meglepett, hiszen ezt a részt már tényleg nem tudtam letenni és két nap alatt befaltam. Valamiért sokkal jobban átjött a történet, jobban érdekeltek a karaktereink sorsa és kíváncsi voltam, hogy mik történtek még velük a múltban. 

Ethan és Cassie története ott folytatódik, ahol abbamaradt. Ismét vegyesen kapunk a múltból és a jelenből is, és külön kiemelném, hogy az írónő fantasztikusan csinálta, ahogy egymás mellett párhuzamosan a múlt és a jelen. Annyira jól összekapcsolódik a kettő, és sose tudtam, hogy most éppen melyik idősíkra vagyok kíváncsi jobban. 
A jelenben éppen most szeretnék újra kezdeni a kapcsolatukat, de Cassie a múltbéli sérülések miatt bizalmatlan lett a férfi felé, aki hiába hatja, hogy megváltozott. Érdekes párhuzam ez, hiszen a múltban éppen Ethan volt a bizalmatlan és egyben önbizalomhiányos fél, aki miatt nem működött a dolog.

Kapcsolatuk tipikus se veled, se nélküled volt az egyetem alatt, olvashattuk pillanatnyi boldogságukat és hosszadalmas szenvedésüket is, amint küszködve próbálják megtalálni az egyensúlyt egy egészséges, kiegyensúlyozott kapcsolathoz. A kémia megvolt közöttük, sőt, hatalmas hőfokon lángolt, szinte izzottak a lapok az erotikus részeknél. Szerencsére Cassie sem volt már annyira idegesítő, hiszen az első részben állandóan csak a szexuális feszültségéről beszélt. Itt pedig már épphogy megkapta a dolgokat, amire vágyott, mégsem volt teljesen boldog. 


Ethan karakterének megértése már egy picit bonyolultabb volt számomra. Átérzem, hogy a rengeteg csalódás, fájdalom lelkileg tönkre tette, és emiatt viselkedett úgy ahogy. Örülök, hogy rávette magát a gyógyítás folyamatára és összeszedte magát, viszont számomra ez nem volt elegendő ok ahhoz, hogy megszeressem és megbocsássak neki. Az biztos, hogy Cassie helyében én már nem tudtam volna bízni benne még egyszer és még egyszer. 

A színészet ismét érdekes volt számomra, bár itt már kevesebbet kapunk belőle. A színészet nem könnyű, itt megismerhettük a nehézségeit és hátulütőit, valamint hogy mennyire el kell vonatkoztatnunk saját magunktól, az érzéseinktől ahhoz, hogy más bőrébe tudjunk bújni. 

Egy igazi érzelmi hullámvasútra ültetett fel minket az írónő, hiszen állandóan izgulhattunk valamin. Cassie összetörtsége teljesen átérezhető volt a lapokon keresztül, nagyon sajnáltam, de közben drukkoltam neki. A humora szintén megnyerő a könyvnek, szerintem ez az egyik ok, ami miatt nem bírtam elszakadni tőle, sokat dobott az olvasási élményen. 

Amit picit hiányoltam, az még a Cassienek Connorral való kapcsolata volt, szívesen olvastam volna arról, hogy ők hogyan alakultak és hogyan lett vége, hogy Cassie hogy állt hozzá a színművészetin történtek után. 

Ismét imádtam a naplóbejegyzéseket, a múltbeli részeket, amiket szorosan összekapcsolhattunk a jelenbeli karaktereinkkel. A közös Broadway-i szerepjáték közelebb hozza őket egymáshoz, de még mindig nem elég ahhoz, hogy a múlt sérelmeit csak úgy elfeledhessék és túltegyék magukat rajta. 

A történet lezárt, a következő kötet pedig már Ethan húgáról, Elissáról szól, aki végig támogató karakterként bukkant fel a lapokon. Kíváncsi vagyok az ő történetére is, szóval biztos vagyok benne, hogy hamarosan olvasni fogom. Addig is, ha egy érzéki, gördülékeny és szórakoztató könyvre vágytok, olvassátok el Cassie és Ethan történetét. :) 

Ha felkeltette az érdeklődésed a könyv, IDE KATTINTVA te is megrendelheted!


Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek:

"Élhetnél ezer életet, mégis mindegyikben nálam kötnél ki."
*
"– Sebezhető. Melléknév, jelentése : sértődésre hajlamos, érzékeny. Magára veszi a morális támadást, kritikát, csábítást. Ó, nézd! A definíció mellett itt egy kép rólad!
– Nagyon vicces.
– Kösz! Igyekszem."
*
"Minden nap hazudunk, ezer- és ezerféle módon. A leggyakoribb ezek közül: „Elolvastam, és megértettem a felhasználási feltételeket”. A második leggyakoribb: „Jól vagyok”."
*
"– Mondjuk, hogy az emberek könyvek. Mindenki, akivel találkozunk, csak pár oldalt lát belőlünk, ahogy mi is belőlük. Ha kedveljük egymást, többet: ők többet mutatnak, mi pedig többet vagyunk hajlandóak mutatni. Néhány ember jegyzetet hagy a lapunk szélén. Nyomot hagynak rajtunk, a történetünkön. De akárhogy legyen is, a történet adott: nem változhat meg, csak ha mi úgy akarjuk."
*
"Egyikünk sem tökéletes, az biztos, de amikor együtt vagyunk, a hibáinkat kiegészítik a másik erősségei."





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése