Minden kezdet nehéz...

Képtalálat a következőre: „hello world weheartit”

Sziasztok!

Először is köszönöm, hogy itt vagy, és hogy olvasod a soraimat, másodszor pedig, ha már ide tévedtél, engedd meg, hogy bemutatkozzak!

A nevem Viktória, 21 éves egyetemista leányzó vagyok, 2 éve lakok Budapesten, és imádom ezt a várost! Kiskorom óta olvasok rendszeresen, azonban a gimis évek fárasztó hónapjai lecsökkentették az olvasásra szánt időmet, ezért kicsit lemaradtam a könyvekkel, de szerencsére 2016 elején visszataláltam ehhez a fantasztikus hobbihoz.

Rólam annyit kell tudni, hogy imádom a zenét, a nyarat, szeretek lustulni, filmezni, enni, a párommal lenni, sétálni, kirándulni, világot látni, felnőtt színezőt színezgetni, utazni. Kedvenc könyv és film sorozatom a Trónok harca, megőrülök érte!! :) Kedvenc szerzőm még Maggie Stiefvater, Vivien Holloway, Böszörményi Gyula, Jennifer L. Armentrout... és még sokan lesznek, úgy érzem. :)
Életvidám, mosolygós, barátságos vagyok, mindennek tudok örülni, a legkisebb dolgoknak is, legyen éppen az, hogy reggel süt a nap, vagy dalolnak a madarak, de tudod mitől vagyok a legboldogabb? Hogy Itt vagy most, velem! :)

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy az értékeléseimet, véleményemet bővebben kifejtve megjelenítsem, és mások számára is ajánlhassam (vagy éppen nem) az elolvasott könyveimet. Eddig nem volt tervben, hogy én egyszer blogot nyitok az értékeléseknek, csak láttam, hogy moly.hu-n annyian szeretik azt, ahogy és amit írok, hogy gondoltam, megpróbálom. :) 

További szép napot és nézelődést kívánok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése