J. K. Smith: Szerelem hirdetésre

Kori élete fordulóponthoz érkezik. Férje és szülei meghalnak, munkahelyét elveszíti, egyedül marad a világban, és csak legjobb barátnőjére számíthat. Életét eddig családja szabályai szerint élte. A tragédia után minden megváltozik körülötte.
Vajon hogy éli meg a hirtelen jött függetlenséget?
Megtakarított pénzéből utazni szeretne, a helyszínt csukott szemmel választja ki a földgömbre bökve, de halott férje ezt a tervét is meghiúsítja.
A lány régi életét maga mögött hagyva fejest ugrik az ismeretlenbe, és munkát vállal egy kanadai farmon. A farm tulajdonosa, a jóképű Christopher Walker, aki egyedül neveli kislányát. Hamar kölcsönös vonzalom alakul ki köztük.
Vajon túléli kapcsolatuk a múlt szellemeinek felbukkanását? Van esély újrakezdeni egy tragédiák sokaságával teletűzdelt életet?

J. K. Smith humoros jelenetekben és érzelmekben gazdag könyve ezekre a kérdésekre keresi a választ, és elvezeti az olvasót egy olyan világba, ahol a család és az összefogás a legfontosabb érték.


Kiadó: Álomgyár
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 320

❉❉❉

Köszönöm a könyvpéldányt az Álomgyár Kiadónak! :)

Kedves J. K. Smith!

Te eddig hol a fészkes fenében voltál?? De komolyan! Neked már rég írnod kellett volna egy tucat regényt, szóval, hogy képzeled, hogy még csak most jöttél a köztudatba?! Ejnye, azt hiszem fontos megbeszélni valónk lesz egymással... 

Félretéve a viccet, tényleg úgy gondolom, hogy ez egy fantasztikus könyv volt (egy nap alatt be is faltam), konkrétan ledöntött a lábamról, hiszen egész nap csak feküdtem az ágyon és olvastam. Nem bírtam abbahagyni, muszáj volt olvasnom. Annyira megnyerő az írónő stílusa, a humor, amivel megfűszerezte a lapokat, a megelevenedő hétköznapi élet monológjai és helyzetei mind sajátos, családias hangulatot varázsoltak a szemünk elé és a szívünkbe is. 

Korit eléggé padlóra vágja az élet, elveszíti mindenét, ami egyszerre öröm neki és bánat. Úgy dönt, újrakezdi az életét egy teljesen új helyen, ezért jelentkezik egy kanadai farmon házvezetőnő állásra. Nehéz szívvel hagyja hátra legjobb barátnőjét, Andit, de nagyon szeretne változást az életébe, ezért izgatottan vág bele a hosszú útba. A farmon él Chris, és négy éves kislánya Holly. Chris egyedül neveli kislányát, emellett ügyel a farm gondozására és vezetésére is, bár a főzés nem az erőssége, ezért azt inkább az új házvezető nőre bízza. Kori már első látásra megkedveli a kislányt, és boldogan sürgölődik körülöttük, élvezi a szabadságot, a nyugodt és békés tájat. Ahogy telik az idő, úgy kezdenek el érzelmek gyúlni benne a férfi iránt, azonban özvegyként igyekszik visszaszorítani ezeket az érzéseket, hiszen tekintettel kell lennie Hollyra is. Persze, nem sokáig tudnak ellentmondani vágyuknak, és a gyengédség egyre inkább utat nyit egymás szíve felé.

A szereplőket teljesen élethűnek éreztem. Együtt nevettem Andi szörnyű poénjain és beszólásain, éreztem Kori fájdalmait és hihetetlenül aranyos, romantikus perceit Chrissel. Imádtam Holly-t, legszívesebben én is megölelgetném, valamint ott van még Cuki, a kutyus... na, őt szimplán csak hazahoznám. :))
Nagyon nehéz lenne választani kedvencet, mégis Andit mondanám, aki feldobta a könyv hangulatát, eszméletlenül nagy és szemtelen szája van :)
Christian Walker pedig egy remek pasas, aki megérdemli a boldogságot, számomra egy nagyon szimpatikus karakter volt...főleg mikor hiányos öltözetben volt.. jajj, naaa! Csak képzeljetek el ti is egy magas, helyes és kidolgozott izmokkal rendelkező farmert, ahogy feszít lóháton... nem rossz, mi?!

Azért kezdtem el ezt a könyvet, mert szórakozásra vágytam, ki akartam kapcsolni egy kicsit. És meg is kaptam! Annyira belevont a sajátos világába, hogy soha nem szerettem volna kiszakadni onnan. Én is csak szerettem volna a verandán ülni betakarózva, egy csésze forró teával és nézni a napnyugtát. Vadul vágtázni hektárokon át, ahol csak én vagyok, meg a lovam. Élvezni a csendet, a békét és a semmit tevést, egy megértő és szerető társ mellett. Mindenki erre vágyik, nem igaz?

Engem már megvett magának J. K. Smith, rám számíthat a további könyveinél, hatalmasabb fan leszek, mint egy tinilány egy rocksztár iránt. Lenyűgözött a stílusával, a humorával, szimplán ezzel az egésszel, amit ő alkotott. Szerintem egy fantasztikus tehetség rejlik meg benne, és érdemes figyelni rá. Figyeljetek rá ti is, mert megérdemli és mert megéri! :) Ilyen könyvek hiányoznak a könyvpiacról! Tényleg, teljesen odáig vagyok, meg vissza, többet nem tudok mondani, csak azt, hogy olvassátok!

Ha felkeltette az érdeklődésed a könyv, IDE KATTINTVA megrendelheted! :)


Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek:

"– Nehogy azt hidd, annyi helyzetben elképzeltelek már, hogyha egyszer valóra válthatom őket, hetekig nem is alszunk.
– Szent szar – szaladt ki magyarul Kori száján, miközben lehajtotta céklavörössé vált arcát.
– Most azt mondtad, hogy alig várod?
– Hát, majdnem – kuncogott a lány."
*
"Néha hagyni kell, hogy a másik egyedül elinduljon céltalanul, hogy kitombolja magát."
*
"Érdekes, hogy milyen változásokon tud átmenni az ember lelke pár nap alatt."
*
"Olyan ritkán állunk meg és figyelünk a körülöttünk megtalálható csodákra."
*
"– Azt hiszem, most jönne az a rész, hogy elkísérlek az ajtóig, megcsókollak, te behívsz egy italra, aztán…
– Hé, nagyfiú, kicsit előreszaladtál – nevetett Kori.
– Úgy akartam befejezni, hogy adok egy puszit, azt mondom, pá, és lelépek, te pedig zokogva nézed a távolodó kocsimat."




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése