Julia Lewis Thomson: Többek szerint (#2 Többek)

Te ​melyiket választanád: a bosszút vagy a szerelmet?
Többek szerint felelőtlen nőcsábász vagyok, aki magasról tesz az érzelmekre, és képtelen kötődni egy másik emberi lényhez. Ilyennek lát mindenki, mert az életstílusommal ezt hitetem el velük. Bulik, nők, zene… ez határozta meg az életemet egészen addig, amíg nem találkoztam Nastyával.
Igazi rockernek tartom magam. Olyan helyről jöttem, ahol a bűn a mindennapok része. Hiába szántak nekem különb életet, talán soha nem tudok kilépni a múltam árnyékából. Különösen úgy, hogy az orosz maffia látóterébe kerültem.
Zsák a foltját, szokták mondani, és az enyém egyértelműen Nastya, aki a legnagyobb természetességgel táraz, céloz és lő. Ráadásul úgy hajt át motorral a piroson, mint a rosszfiúk a csajokon.
Julia Lewis Thomson új, akciókban és meglepő fordulatokban bővelkedő történetben leplezi le a nagy sikerű Többek által című regényben megismert Maxim sötét titkait. Vajon beszippantja-e az a világ, amitől a családja egész életében óvta? Vagy elég ereje lesz ahhoz, hogy ellenálljon a csábításnak?


Kiadó: Álomgyár
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 272 oldal

❉❉❉

Köszönöm a könyvpéldányt az írónőnek és a kiadónak! :)


Már nagyon vártam Tünde legújabb regényét, hiszen tudtuk, hogy a lányokat megőrjítő, szemtelen, ámbár mégis gondoskodó Maxim lesz főszerepben. Gyorsan újra is olvastam az első részt, nehogy lemaradjak valamiről, végül pedig a kezembe is vettem ezt a szépséget.

Rögtön az első pár oldalon érezhető volt, hogy mennyit fejlődött az írói stílus az első könyvhöz képest, ez számomra teljesen pozitív élmény volt. Valamint nagyon átjöttek Maxim fejezetei is, teljesen pasis volt, humoros és hétköznapi gondolkodásmóddal olvashattuk a gondolatait. Szerettem őt, mint karaktert, hiszen azonkívül, hogy jó pasi, emellett érző szíve is van a macsó külső mögött. Ezt persze igyekszik elpalástolni, mint minden egyes férfi, mégis örülhetünk, mert megismerhetjük az érzelmesebb oldalát is. Aztán van még egy csintalan fiúcska is benne, állandóan poénkodik és feszegeti a határait.
Nastya is egy érdekes volt, bár örültem volna, ha az ő karaktere egy kicsit kidolgozottabb lenne. Mivel csak egy kis részét ismerhettük meg, ezért ő annyira nem került közel hozzám, viszont úgy gondolom, hogy ő egy nagyon erős, és kitartó nő, tisztelem érte.

Maxim és Nastya 
Ez a szerelmi történet nem egyszerű, és nem mindennapi. Viszont azt teljesen bebizonyítja, hogy az igaz szerelem halhatatlan, és bármit kibír, bármit megtennénk érte. Mert létezik igaz szerelem és
létezik az az ember is, akivel ez lehetséges. Ez az üzenet nagyon a szívemhez hatolt, és ezért köszönet az írónőnek! :)

Volt itt bőven izgalom is az orosz maffiával kapcsolatosan, főleg hogy ott volt a gonosz férj, Borisz. Nastya kényszerházassága kellett ebbe a történetbe, bár én nem láttam semmi értékelni valót Boriszban, csak egy beképzelt s*ggfej volt, aki megalázta a feleségét. Egy ilyen ember nem érdemel elismerést.

A könyv nagyon olvastatta magát, sajnos a munka miatt kénytelen voltam félre tenni, de egyébként biztos vagyok benne, hogy egy nap alatt befaltam volna, ha lett volna rá időm. Három szóval jellemezném: Szenvedélyes, pörgős és letehetetlen. :)

Egy kis problémám volt vele, az is a könyv végével. (Spoiler veszély, ha még nem olvastad, ugord át!)
~Spoiler~
Szerintem elég valótlan, hogy egy maffia vezér ne büntesse meg a feleségét és annak a pasiját, hanem csak simán elengedi őket. Valószínűleg igazából szétverné őket, ha már ekkora egy állat volt ez a Borisz. :))
~ Spolier vége ~

Úgyhogy emiatt, meg az időbeli ugrálásokért (kicsit bővebb kifejtés elfért volna egy-két helyen) nem lett teljes csillag, de természetesen ez nem rontott a könyv minőségén, csak számomra a teljes, katartikus élményben. Ezt mások valószínűleg észre sem veszik, csak én vagyok ilyen érzékeny mostanában az ilyen apróságokra.

Mindent összefoglalva úgy gondolom, Julia Lewis Thomson nagyon olvasmányos és remek könyvet alkotott, és nagyon várom a további könyveit is. A fejlődés abszolút érezhető volt a könyvön, a karaktereken, több érzelem és erotikusabb rész is került bele. Remélem, mihamarabb olvashatunk még Tündétől, addig is csak ajánlani tudom a könyveit, hiszen bővelkednek romantikában és körömrágós izgalomban is. :)

Ha felkeltette az érdeklődésed a könyv, IDE KATTINTVA te is megrendelheted!


Csillagos értékelés: 

Kedvenc idézetek:

"Az érzelmek csak zűrzavarhoz vezetnek."
*
"Lehet-e egyáltalán manapság bízni az emberekben?"
*
"Furcsa dolog az idő. Évek teltek el tőle távol, mégis úgy érzem, hogy sohasem váltunk el."
*
"Vannak dolgok, amiket úgy kell elfogadni, ahogy vannak."
*
"…mindenkinek azt a sorsot kell elfogadni, ami jutott, és abból kell a legtöbbet kihoznia."





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése