Unboxing - BubbleBook Box bemutató csomag!!! :)

Sziasztok!

Ma egy nagyon szuper Unboxing bejegyzést hoztam Nektek. Nemrégiben felkért a BubbleBook csapata, hogy egyike legyek azon szerencsés bloggereknek, akik megkaphatták az új könyves doboz bemutató csomagját. Ennek az elő csomagnak a témája "Virág álom". Ebben a dobozba egy régebbi megjelenésű könyv került, azonban a holnaptól rendelhető csomagokban csakis új megjelenésű példányok kapnak majd helyet.
Én már nagyon izgultam, és most veletek együtt kibonthatjuk és megszemlélhetjük a tartalmát! :)

Ezúton is nagyon köszönöm a BubbleBook csapatának a felkérést és a bizalmat! :)




Először is, a Blog Instagram oldalán készítek egy Unboxing Instasztorit. Akit érdekel, hogyan nyitom ki, és szedegetem elő a meglepetéseket, az kövesse be az oldalt:  https://www.instagram.com/konyvmaniablog


Szóóóóval, amint felbontottam a csomagot, egy nagyon szép kártya, amin a doboz témája van, illetve a hátulján a csomag tartalma. Ezt a végén majd megmutatom :) A kártya alatt pedig egy szép, rózsaszínű csomagolópapír, leragasztva egy BubbleBox-os matricával, ezalatt pedig a dobozokban megszokott töltőanyag, kis cuki rózsaszín-sárgás papírcsíkok. Szerintem eszméletlen aranyos ez a két szín együtt és magának, a csomagolónak a színe is.



Az első tárgy, amit megpillantottam, az egy gyertya volt, de nem akármilyen! Ez egy Yankee Candle, eszméletlenül jó illatú, a kártyán Champaca Bloom nevet tüntették fel, azaz Liliomfa virág. Ez a második gyertyám a Yankee Candle-től, de teljesen meg vagyok velük elégedve, tényleg minőségi terméket dobnak a piacra, a gyertyák illata pedig abszolút erőteljes és eddigiek alapján, nagyon finom. :) Nekem ez az egyik kedvencem a csomagból.



A második, ami a kezembe akadt, az egy vadrózsás fürdőbomba, Bomb Cosmetics márkájú. Nagyon tetszik a tetején a virág minta, és az illata ennek is fenséges. Már alig várom, hogy kipróbáljam :)




A következő dologért már picit turkálnom kellett a kis konfettik között, és a kezembe akadt egy kis aranyos táska, benne egy nyaklánccal. Nagyon tetszik az üvegcsébe zárt levendula virágocskák, és az egyszerű, mégis egyedi stílusa a nyakláncnak. Én tuti, hogy fogom hordani! :) 



A következő, ismét egy pici, piros csomagba bújtatott valami volt... De hogy mi is ez? Az a neve, hogy virágzó tea. A hátulján van magyarul egy kis leírás, hogy hogyan működik. Ezt a kis teagolyót egy kancsó forró vízbe kell helyzeni, és ahogy kiáramlik belőle az aroma, lassan kinyílik a virág. Még sosem ittam ilyet, úgyhogy mindenképpen kipróbálom majd. :) Márkáját tekintve pedig Silvertea.



Aztán, szintén a papírcsíkok közül, kihalásztam egy kis cuki, lila, fehér pöttyös zsákocskát. Ez egy levendula zsák, fel lehet akasztani kocsiba, a szobádba, a fürdőbe vagy akár a ruhás szekrénybe, ugyanis nagyon finom, ugyanakkor erős illatot áraszt. Régóta szerettem volna egy ilyet, mert imádom a levendulát, úgyhogy most már lesz mit szagolgatni. :)


A doboz legalján volt egy, az előző zsákocskához hasonló színű és mintájú nagy "szütyő", amiben a könyv bújt meg. Mostanában szintén nagyon áhítoztam egy kis könyv tartónak, amiben utazás során tárolhatom a könyvet, ezzel megvédve a sérülésektől. :) Nem mellesleg, nagyon aranyos :)


Belekukkantva pedig elénk tárul a témához kapcsolódó könyv, ami nem más, mint Colleen Hoover: It ends with us - Velünk véget ér című könyve. Nos, ez a könyv nekem már megvan, viszont ha nem lenne, akkor nagyon örülnék neki, remélem a többi leleplező kiugrott a bőréből. :) Ezen is látszik, hogy a Bubblebox csapat igyekszik minőségi és fantasztikus könyveket rakni a csomagokba. 
A könyv mellé volt egy szépséges könyvjelző Colleen Hoover idézettel és a hátulján egy szignóval. Imádom <3 
Valamint egy kis levelecske Kamper Gergelytől, a könyv fordítójától, az elején a BubbleBook logójával :)



A végére pedig kaptok egy összképet a csomagról :)



És a kártya másik oldala:

Kicsit homályos a papír fajtája miatt, de lementve el tudjátok
olvasni a feliratokat :)


Véleményem:

Összefoglalva, szerintem egy nagyon jó kis bemutató csomagot hozott össze a csapat. Látszik, hogy igyekeztek minőségi, témához passzoló és nagyon szép dolgokat a csomagba tenni. Kaptam egy e-mail-t, hogy kimaradtak ebből a csomagból a fanart-ok, amiket nagyon szeretek, úgyhogy valószínűleg a következő csomagban már lesznek ilyen meglepik is.

Én igazából nem raknék bele semmi pluszt a dobozba, mert ez így elég tetszetős, bár hiányoznak azok a fanartok, és talán még egy-két apróságot bele lehetett volna tenni. Gondolok itt egy kis kitűzőre, vagy még egy könyvjelzőre, esetleg egy ajakbalzsamra, szóval semmi extra. :)

A többi könyves dobozhoz hasonlítva azonban tényleg olyan és annyi dolog került bele, amennyi egy átlagos könyves dobozba belefér. A külföldi dobozokban sem szoktam több dolgot látni, esetleg egy picivel több könyves vonatkozású tárgyat tudok elképzelni a jövőben.

Remélem, Nektek is elnyerte a tetszéseteket, és adtok egy esélyt a BubbleBook csapatának is, hiszen úgy a jó, ha többféle dobozból tudtok válogatni. Szerintem ki fog alakulni az ő stílusuk, és lesznek itt még nagyon jó és elkápráztató dobozok.

Én teljesen meg vagyok elégedve az elő dobozzal, és már most izgatottan várom, mit eszelnek ki a következő fordulóra, aminek a témája holnap, reggel 9:00-kor derül ki. Ezt a dobozt már ti is megrendelhetitek majd, az ára 8990 Ft lesz, szállítással együtt! :) Ha erről nem szeretnétek le maradni, érdemes bekövetni őket a Facebookon, valamint Instagramon:



Írjátok le kommentben, Nektek melyik dolog tetszett a csomagból, illetve, ha nem vagytok elégedettek, akkor mit raknátok még bele?! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése