Top 5 legszebb MAGYAR borító! - Március 15.

Sziasztok! :)

Ha már március 15-e van, és ennek központjában a magyarok állnak, gondoltam csinálok egy kis hozzá kapcsolódó bejegyzést :) Hoztam nektek 5 gyönyörű magyar borítót, 5 tehetséges magyar írótól. A legtöbbjüktől már olvastam, és szerintem megéri rájuk figyelni! Ha még nem olvastatok tőlük, ideje pótolni! :) A borítók némelyik még kapcsolódik is Magyarországhoz, illetve van olyan is, aminek a története is a régebbi Magyarországon játszódik. Van amelyik csak szimplán gyönyörű, és itt a helye!
Nem is szaporítom tovább a szót, lássuk is a rövid listát :)



5.


Fábián Janka került az 5. helyre, mivel tőle még nem olvastam, viszont történelmi regényeket ír, és szerintem eszméletlen gyönyörű borítókat kapnak a könyvei. Egyszerűek, letisztultak, mégis szemet gyönyörködtetőek! :) Szeretnék majd olvasni tőle.


4.


R. Kelényi Angelika hihetetlenül tehetséges írónő, aki gyönyörűen festi le nekünk a történelmi hátteret, és élethűen adja át nekünk a kor hangulatát. Könyveit nagyon szeretem, mert egyszerűen a lapokhoz ragadsz, nem tudod letenni, amíg nincs vége. Hiteles karaktereket és izgalmas krimi szálat is kaphatunk a könyveiben :) Ez a borító pedig nagyon szép, élőben pedig ötletes kivitelezéssel, duplaborítóval, szétnyitható formátumban, és egészében látszódik a női fotó.
Véleményemért kattints.


3.


Baráth Viktória picit kivétel, mert ő nem történelmi regényeket ír, viszont a következő könyvének a borítóját nem tudtam kihagyni ebből a felsorolásból. A színek, a képek kompozíciója olyan szépséges összképet alkot, hogy egész nap el tudnám nézegetni ezt a borítót. Alig várom, hogy a polcomon legyen a könyv, és megtapogathassam! :) Addig is, míg ez megjelenik, nyugodtan olvassátok az előző könyveit, mert egy nagyon tehetséges, színes egyéniségű és egyedi stílusú írónőről van szó :)  
Az Egy év Rómában-t előrendelhetitek ITT.

2.


Böszörményi Gyula az egyedüli férfi, aki felkerült a listámra. Ez nem véletlen. Mindennap hálát rebesgetek, amiért megalkotta nekünk az Ambrózy sorozatot, hiszen egy nem mindennapi könyvről van itt szó. A magam részéről egyenesen szerelmes vagyok az összes könyvbe, a szépséges borítókba, a hiteles karakterekbe és a korabeli Budapestbe. A régies nyelvezetet előszeretettel és nem mellesleg profin használja. Rengeteg munkát és időt fektetett a történetek korhű és a 20. századi Budapest (és magában a 20. századi világkép) lefestésében, amely érződik is minden egyes regényében. Izgalmakban, kalandokban, nyomozásban és egy csipetnyi romantikában gazdag sorozatot foghatunk a kezünkben. Köszönjük, Böszörményi Gyula! :)


1.


Azt hiszem, Kékesi Dóra könyve az, amelyik a leginkább kapcsolódik Magyarországhoz, ugyanis a borítón láthatjuk a lánchidat, és a történet is Magyarországon játszódik. Igaz, hogy nem 1848-ban, hanem 1956-ban, de ez mit sem számít, hiszen egy gyönyörű, szívfacsaró történetről van szó. Dóra szépen ábrázolta a nők társadalmi helyzetét ebben a korban, plusz, a történet Budapesten játszódik, és kaphatunk egy kis történelmi hátteret is, politikával egybekötve. Egy nem mindennapi szerelmi történet, amely megmutatja, hogy a szerelem mindent legyőz és túlél.


Remélem, tetszett Nektek ez a kis bejegyzés! :) Ha szeretnétek még ilyen Top 5 listákat, más témákban, írjátok meg nyugodtan :)
Mindenkinek kellemes pihenést és sok olvasmányt kívánok a hosszú hétvégére! :) 


2 megjegyzés:

  1. Kedves Blogger!

    Tényleg jó kis gyűjteményt szedtél össze.
    Bár nem igazán olvasok történelmit, az Ambrózy báró esetei nekem is olvasólistára került, és az első kötetet ki is végeztem. (Még édesanyám is elolvasta!)
    Van pár borító még, ami szerintem kifejezetten szép és természetesen magyar, de hát nem lehet mindent belezsúfolni egy listába, nem igaz?

    További sok sikert és jó munkát kívánok!

    Üdvözlettel:
    Hollótoll

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hollótoll!

      Köszönöm! :)
      Én sem nagyon olvastam történelmit, de nekem ezekhez a könyvekhez Böszörményi Gyula nyitotta meg a kapukat. Utána jött Angelika és Kékesi Dóra könyve.
      Természetesen, tervezek még ilyen listákat! :) Rengeteg gyönyörű borító akad még.

      Köszönöm a kedves szavakat!
      Szép napot kívánok :)

      Üdvözlettel:

      Könyvmánia blog

      Törlés