ELŐOLVASÁS: Kékesi Dóra: Várom a párom

KIKAPCSOL, MEGNEVETTET, SZÓRAKOZTAT
Miről álmodhat egy lány, ha már 29 éves, az állása pocsék, a lakása felejtős, a kocsija pedig használhatatlan?
Egy pasiról, aki társa a bajban, aki kedves, megértő, humoros és természetesen kiváló szerető.
Szilágyi Henriettának nincs szerencséje a szerelemben. Az igazinak hitt férfiakban sorra csalódnia kell, és mintha minden ellene esküdne össze. Még jó, hogy barátnőire, a netes horoszkópokban hívő Margóra és a hebrencs, szöszi Lillára mindig számíthat.
És valakire a szomszédból, aki mellette van, ha már égig ér a baj…
Létezik a nagy ő? Vagy álom csupán?
Mi, nők, milyen praktikákat vetünk be, hogy felfigyeljen ránk az álompasi? És mit teszünk, ha felbukkan a gyönyörű konkurencia? Vagy csupán ölbe tett kézzel várjuk a párunkat?
Minden kérdésünkre választ kapunk a nagy sikert aratott A holnap érintése szerzőjének, Kékesi Dórának a legújabb, sok humorral és még nagyobb szívvel megírt regényében.


Kiadó: Álomgyár 
Oldalszám: 320
ISBN: 9786155875816
Megjelenés időpontja: 2018. november 19.

❉❉❉

Köszönet az előolvasási lehetőségért az Álomgyár Kiadónak! :)

Kékesi Dóra neve számomra már nem cseng ismeretlenül, hiszen a tavaly megjelent A holnap érintése című történelmi romantikus történetével, a szemet gyönyörködtető borítóval és a csodálatos tartalommal sok mindenkit, köztük engem is, levett a lábáról. Úgy éreztem, hogy addig, annál szebb Magyarországon játszódó történelmi és egyben szerelmi történetet még nem olvastam, és valljuk be, az írónő elég magasra tette a mércét. Előző értékelésemben írtam, hogy nagyon imádtam az írónőt, a tehetségét amivel elénk tárta Magyarország egyik legnehezebb időszakát, és hogy szeretnék még olvasni tőle. Ez az idő most el is jött, és nagyon megörültem, amikor láttam, hogy újabb kötet érkezik idén az írónőtől, és majd' kiugrottam a bőrömből, amikor a kezembe nyomtak egy előolvasói példányt.

Egy kicsit furcsálltam, hogy nem maradt a történelmi regénynél az írónő, de gondoltam sebaj, legalább megmutatja nekünk egy másik oldalát is. Ám a nagy elvárásaim a fejemben lebegtek az olvasás alatt, és talán emiatt, de kicsit csalódott voltam.. de ezt majd később.

Történetünk Szegeden játszódik, aminek nagyon örültem, hiszen Szeged is egy gyönyörűséges magyarországi város, ha nem az egyik legszebb. Amikor jártam ott, teljesen beleszerettem, nyugodt, sportközpontú és barátságos város, ahová bármikor szívesen visszatérnék. Főszereplőnk, Szilágyi Henrietta tökéletesen megmutatta nekünk, mire vágyik manapság egy nő. Egy jó lakásra. Egy jó munkahelyre. Egy tökéletes, szerető pasira. Szegény Heninek egyik sem igazán adatott meg, hiszen a szomszéd fiú kora reggel már üvölteti a zenét, a munkahelye borzalmas, pasi pedig van, ám az a fránya gyűrű még mindig nincs az ujján. Nagyon szeretne már férjhez menni, és úgy gondolja, nemsokára Feri meg is kéri a kezét. Azonban sajnos csalódnia kell, és a barátaiban, valamint az új szomszédban, Robiban, megértő, vigasztaló társaságra lel. Margó és Lilla mindketten ugyanúgy keresik az igazit, Henihez hasonlóan. Margó a két lábbal a földön álló, a rút igazságot is elénk táró barát, Lilla pedig a kis butuska, fellegekben szálló lány, aki minden hülyeségbe belerántja barátnőit.

A könyv fő mondanivalója az útkeresés és a szerelem megtalálása. Könnyed, bohókás történet a szerelemről és az életről. Kikapcsolódáshoz tökéletes olvasmány. Nem kell semmit túlgondolni, nem történnek benne nagy dolgok, csak azok a tipikus életszagú problémák, amelyek velünk is előfordulnak nap mint nap. 


Most pedig a csalódottságom oka: a bugyuta, hisztiző szereplők, Henivel az élen. Már az elején legszívesebben odaszóltam volna neki, hogy fogja vissza magát, hiszen Robi csak segíteni akart neki, nem kioktatni, nem kell ezt túlgondolni, és rosszakat gondolni rögtön egy segítő szándékú emberről. Másrészt nekem nagyon sok volt a negativitása, hogy állandóan felkapta a vizet, mindenért nyafogott és sajnáltatta magát. Máskor meg a fellegekben járva észre sem vette, hogy egyesek mennyire odáig vannak érte, annyira elvakította őt a rózsaszín köd, utána pedig már leesik neki, és amikor már késő, sír utána, hogy pedig ő a tökéletes pasi és hogy kell neki. Nem, Kedves Henrietta, ilyet nem csinálunk, tessék szépen felnőni végre!

Robi személyében felcsillant a fény az alagút végén, de aztán mindig jött valami a képbe, ami miatt ő nem tudott érvényesülni, pedig láttam benne a reményt, hogy majd ő feldobja az eseményeket, de szegénykém mindig alul maradt. Neki is voltak a könyv vége felé elég furcsa dolgai, ami miatt szívesen a fejéhez vágtam volna egy-két könyvet, vagy inkább számítógépet... A mi kis informatikusunk kicsit elhagyta az agyát, és hagyta, hogy egy hatalommániás féltékeny nő irányítsa a ... bizonyos testrészén át fogva.

Továbbra is kiemelném, hogy imádom az írónőt, nagyon tehetséges, és megértem, hogy szeretett volna új témakört is kipróbálni, de én jobban örülnék, ha visszatérne a történelmi romantikus témához, hogy újból elkápráztasson minket. Nagyon szomorú vagyok, amiért nekem nem igazán tetszett ez a könyve, de sajnos az előzővel való összehasonlítás miatt ez a történet nem súrolta A holnap érintése alját sem. A történettel tehát semmi baj, vicces, gyorsan haladós és a szereplők butuska viselkedése miatt is élvezhető, egyszerűen csak tudom mire képes az írónő, és ezt a szintet szerettem volna újra átélni. Talán majd legközelebb :) Ti addig is ismerkedjetek meg Dórával, mert magyar íróink nagyon ügyesek és profik.

Dóra könyveit IDE KATTINTVA megtalálod! 


Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek:

"Jaj, hogy én mennyire utálom a reggeleket! Kiváltképp a hétfő reggeleket!"
*
"Ha egyszer félrelépett, máskor is félre fog!"
*
"– Minden pasi idióta."
*
"– Az igazság sokszor fáj."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése