Susan Ee: Túlélők világa (#2 Angelfall)

Az ​angyalok dúlásának túlélői igyekeznek összefogni mindazt, ami megmaradt a régi világból.

Mikor egy csapatnyi ember szörnyetegnek véli és foglyul ejti Paige-et, Penryn húgát, a dolog elfajul és vérfürdőbe torkollik. Paige eltűnik. Az emberek halálra rémülnek. Anya szíve majd megszakad.
Penryn keresztülautózik San Franciscón, a testvérét keresve. De miért olyan üresek az utcák? Hová tűntek az emberek? Kutatás közben belebotlik az angyalok titkos tervébe, kezdi megérteni, hogy mi mozgatja őket, és teljes szörnyűségükben felsejlenek előtte rettenetes szándékaik.
Rafi eközben a szárnyait igyekszik visszaszerezni. Azok nélkül nem térhet vissza az angyalok közé, nem foglalhatja el az őt megillető helyet az élükön. Ha választania kell, hogy visszaszerzi a szárnyait vagy megmenti Penryn életét, vajon hogyan fog dönteni?


Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2015
Oldalszám: 384
Fordító: AncsaT

❉❉❉

Az első rész után alig vártam, hogy belemerüljek újra ebbe a fantasztikus világba, ezért kaptam is a második könyvhöz. Ez a rész, mint ahogy a cím is mutatja, a túlélőkre és a túlélésre fekteti a hangsúlyt. 

Sokszor olvastátok már nálam, hogy nagyon figyelek a trilógiák színvonalára. Ennél a sorozatnál még inkább szorítottam, hogy ne rontsa el az írónő, és bevallom, kicsikét úgy éreztem, mintha alább estünk volna. Valahogy könnyebben le tudtam tenni, de annyira mégsem esett a színvonal, hogy ne szerettem volna. Szerettem, csak egy picit kevésbé, mint a legelsőt. Van ilyen. 

Szóval, nagyon szerettem, hogy az írónő bemutatja az embereket a nagy világpusztítás és az angyalok hatalomra törése után. Láthatjuk, hogy a nálunk feljebb álló teremtmények mennyire kihasználnak minket, és kegyetlenek velünk. Mert ugye, az élet nem mindig fenékig tejfel és rózsaszín, vattacukros sütemény. Örültem, hogy a sötétebb oldalt is láthattuk, és számomra nagyon érdekesek is voltak a tudományos részek is, hogy hogyan "készítenek" skorpió angyalokat, milyen fejlett a tudásuk és a tudományuk. 

A történet természetesen ugyanott folytatódik, ahol abbahagytuk, és úgy éreztem, hogy a történet
akkor indul be igazán, amikor megjelent Rafi. Hát, igen, ő eléggé dob a könyv olvasási élményén, és miután ő színre lépett, sokkal gyorsabban haladtam az oldalakkal.
Penryn még mindig nagyon vakmerő, bátor és furfangos, itt is nagyon szerettem, bár néha csinált hülyeségeket, amiket nem igazán értettem. De le a kalappal, mert olyan ellenségekkel is szembe mer szállni, aki könnyű szerrel a földre vihetné, ám ez a csaj nem adja magát egy könnyen.
Penryn számára ebben a részben a húga megmentése a cél, ismét, aki nem olyan egyszerű eset, mióta az angyalok karmai közé került. Veszélyes lehet, talán még a saját családjára is.  
A lányok édesanyja itt, ha lehet, még fontosabb szerepet játszott, a maga őrült módjára nagyon okos és kiszámíthatatlan, ami néha igen jól jön ebben a világban.

Talán azért nem tűnt annyira pörgősnek ez a rész, mert kevesebb akció jelenet volt benne, itt inkább a mit-miért okozatra mentünk rá, és az angyalok terveire. Itt is ugyanolyan kegyetlenek és könyörtelenek az emberekkel, mint voltak, talán még rosszabbak is. Némely részektől konkrétan rázott a hideg. Elég durva belegondolni, nem? Reméljük, hogy az írónő remek fantáziálása nem lesz egyszer történelem. :D

Nagyon imádtam Rafi kardját! De komolyan. Nem tudom hogy lehet szeretni egy élettelen tárgyat, de nagyon bírtam. Jó, ő nem éppen egy közönséges kard, meg is sértődne, ha ezt hallaná. bár a Tündérmackó név után már semmin nem lepődök meg. Nagyot lökött az élményen, szuper ötlet volt, hogy a kardnak van egy külön személyisége.:) 

Tehát aki még most sem kezdte el a sorozatot, az nyugodtan vágjon bele, hisz ez a könyv is remek élményeket és fordulatokat nyújtott. Nekem kevesebbet adott egy picivel, és itt sem éreztem olyan erősen a romantikát, de tetszett. Nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz az utolsó részben. :)

A könyvet IDE KATTINTVA te is megrendelheted!


Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek:

"(…) az emberek jobban kedvelik az angyal kinézetű rosszfiút, mint a jófiút, aki úgy néz ki, mint egy ördög."
*
"Én nem az a fajta lány vagyok, aki elrabolt királykisasszonyként, passzívan várja, hogy megérkezzen a herceg, és megmentse, ennek ellenére iszonyú király volna, ha Rafi egyszer csak befutna, (…)"
*
"– Bármely gyűjteménynek díszére válna ez a brutális kard, ami emberek gyilkolására és feldarabolására szolgál, és különleges módon, úgy tervezték meg, hogy a legrettenthetetlenebb ellenségeid térdre hulljanak, az asszonyaik pedig jajveszékelésbe kezdjenek már a látványától is, te pedig képes vagy úgy hívni, hogy… Tündérmackó???"
*
"– Szörnyű érzés volt elveszíteni. – A hangja szinte csak dörmögés. – Mostanáig nem is tudatosodott bennem, hogy mennyire kötődöm hozzá. – Felemeli a kezét, és kisimít egy nedves tincset az arcomból. – Hogy milyen veszedelmes függőséget okozhat.
A pillantása odaszegez a helyemre, mozdulni, lélegezni sem tudok.
– Talán a kard helyett egy lánynak kéne ilyeneket mondanod. Talán az a lány is szeretne veled lenni. – Suttogva törnek fel belőlem a szavak."
*
"Férfiak! Egymás elleni küzdelemre képezték ki őket. Azt várják, hogy néhány meghatározott testtájékukat éri majd támadás, olyasvalakitől, aki a felsőtestének az erejében bízik. És mindig, de mindig alábecsülik a nőket."




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése