5+1 könyv, amit még 2019 elején olvasni szeretnék!

Sziasztok!

Újra összegyűjtöttem azt az 5+1 könyvet, amelyeket leghamarabb szeretnék elolvasni ezen az éven.

Természetesen ezen kívül rengeteg olyan könyv van még, ami a polcomon vár és érdekel, de ezek azok, amelyeket biztos, hogy előrébb veszek a listámon, és rettentő kíváncsi vagyok rájuk.

Van közöttük olyan, ami még nem jelent meg, viszont hamarosan érkezik, de leginkább új megjelenésű kötetek kerültek a listára :)

Na lássuk, melyek ezek a könyvek!





1.

A legelső az a könyv, ami még nem jelent meg, de hamarosan, pontosabban, január 15-én fog érkezni. Eredetileg már decemberben megjelent volna, ám közkívánatra, szépített a kiadó a borítón, valamint egy kis korrektúrát is alkalmaznak a köteten azért, hogy minél tökéletesebb legyen az olvasóknak. Mi ezért nagyon hálásak vagyunk, úgyhogy türelemmel és izgalommal telve várjuk ezt a csodát! 


2. 

Tavaly ilyenkor olvastam a sorozat első kötetét, és most végre itt a második rész is! Jelenleg még nincs a polcomon, szóval beszerzésre vár, de alig várom, hogy újra találkozhassak Roth-al és Laylával. :) Imádtam a történetüket! Izgalmas fantasy, pici romantikával és rossz fiúkkal. Kell ennél több?


3.

A tavalyi év hatalmas kedvence volt Marrisa Meyer Szívtelen-je, ezért nem volt kérdés, hogy beszerzem a Könyvmolyképző Kiadó által felkarolt Holdbéli-krónikák sorozatát is. Az első rész már fel is került sokak polcára, köztük az enyémre is, azonban még nem mertem neki állni, hiszen félek, hogy annyira fog tetszeni, hogy kapnék a folytatás után, amiről még nem tudjuk, mikor érkezik. A kíváncsiság azonban hajt, szóval biztos vagyok benne, hogy hamarosan sorra kerül... aztán majd rághatom a küszöböt. :))


4.

A Grisaverzumban játszódó, már megjelent trilógia első két részét olvashatjuk már néhány éve, a befejező rész sajnos még várat magára, de a kiadó elhozta nekünk a külföldön hőn szeretett Hat varjú című kötetet, ami szintén a Grisa világban játszódik, ám más szereplőkkel. Nagyon kíváncsi vagyok rá, és remélem, hamarosan érkezik a többi kötet is!


5.

A legjobb barátnőmmel közös kedvencünk volt a Lehullott csillagok első része, hiszen amiatt a könyv által ismerhettük meg egymást. Nem volt kérdés, hogy a második részt (amire vártunk 2 évet), szintén együtt fogjuk olvasni. A könyvről annyit kell tudni, hogy az űrben játszódik, izgalmas események és kalandok történnek a főszereplőkkel... elég megosztó könyv volt, de engem megfogott, imádtam a sötét, komor hangulatát, meg úgy az egészet. Remélem ez is lesz ugyanolyan jó :)


+1 

Victoria Schwab nevét zengve visszhangozzák a külföldi bloggerek, vloggerek, sőt, még a magyarok is, hiszen ő az egyik legjobbnak tartott fantasy/disztópia író. Erről a duológiáról is csak jókat hallottam, szóval már a polcomon várnak, úgyhogy ideje sort kerítenem rájuk.
Az írónőtől már volt szerencsém olvasni, és nem volt rossz az Egy sötétebb mágia, de nem is varázsolt el, de mindenképpen szerettem volna adni egy újabb esélyt az írónőnek. Remélem bejön! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése