5 magyar író, akiknek nagyon várom az új könyvét!

Sziasztok!
Március 15-e révén szerettem volna picit tisztelegni a magyar nemzet előtt, ám ezt átvezettem könyves formába, hogy Nektek is izgalmasabb és érdekesebb legyen!

Tudjuk, hogy rengeteg nagyon tehetséges és lenyűgöző magyar íróink vannak, ezért most kiemeltem 5-öt közülük, akiknek rendkívül várom az új könyvüket!

De hogy ki a legjobb 5 számomra? Kattintsatok és megtudjátok! :)




5.
Lakatos Levente

Levi az egyik kedvenc férfi íróm, aki remekül átadja nekünk mind a női, mind a férfi szemszögeket, az érzelmeket, nagyon rendkívüli és magával ragadó a fogalmazása, amivel már több ezer olvasót tudhat a magáénak. Van még mit pótolnom az eddig megjelent könyveiből, de sose árt az, ha van még mit tartogatni későbbre, plusz, jelenleg részenként szivárogtatja nekünk az új sztoriját a Joy hírlevelén keresztül, ami reméljük hamarosan könyv formátumban is megjelenik majd!


4. 
Budai Lotti

Lotti munkássága elbűvölő és nagyon alapos. Bevallom, nem voltam odáig a történelmi regényekért, de az írónő annyira profin adja át nekünk az infókat, amiken érződik a rengeteg háttérmunka, hogy belezuhanunk az általa alkotott világba, amiből aztán nincs menekvés. A párizsi gésa című könyve március végén jelenik meg, és már alig várom, hogy folytathassam Mija kalandjait! Én tökéletesen elégedett vagyok az írónővel és remélem, hogy minél több könyvet fog még nekünk hozni :)


3.
Sienna Cole

Sienna Cole egy zseni! Nem fél új és sötét vizekre evezni, nem fél a keményebb témáktól és ennek csak őszintén tudok örülni, mert úgy érzem, ezekben a mélyebb témákban sokkal jobban ki tud teljesedni írói mivolta. A Lefelé a folyón című könyve letehetetlen és lehengerlő élmény volt, ezért nem kérdés, hogy már előre, látatlanban imádom az Elmejáték című könyvét, amely szintén egy elég kemény történést dolgoz fel. Ha érdekel titeket a könyv, akkor figyeljetek, mert hamarosan érkezik egy interjú az írónővel! :)


2.
Böszörményi Gyula

Gyuszi bácsi nemrégiben remek híreket tett közzé a moly.hu portálon: dolgozik egy újabb Ambrózy köteten! Hogy miről fog szólni a könyv, egyelőre fogalmunk sincs, de már csak ennek a hírnek is ódákat zeng több száz olvasó, hisz imádjuk azt, amit Gyuszi bácsi művel. Egy fantasztikus íróról beszélünk, a könyveinek sajátos hangulata, korhű stílusa van és csodálatos leírásokkal varázsolja elénk az 1900-as évek Budapestjét. Remélem hamar érkezik a következő könyv :)


1.
R. Kelényi Angelika

Angelika szintén a történelmi vonalat képviseli egy kis romantikával megfűszerezve, könyvei pedig egyszerre könnyedek és lélekhez szólóak, amelyeket alig tud letenni az olvasó. Március végén érkezik a Mennyei bűnök 2. része, amit már nagyon sokan várnak, hiszen az első rész pont a legizgalmasabb jelenetnél maradt abba. Angelika azonban meglepett minket és nyárra is hoz nekünk egy igazi csajos könyvet, amit szintén alig várok, hiszen imádom a könyveit, a stílusát, a karaktereit. Egy tündéri nő, lehengerlő tehetséggel!


És nektek ki az 5 kedvenc magyar írótok? Írjátok meg kommentben! :)




1 megjegyzés:

  1. Megmondom Őszintén,mivel már idősebb vagyok ,a régi klasszikus írókat ismeerem és olvastam de olvastam már fiatal íróktól költőktöl is,de a felsorolt 5 írótól még nem olvastam semmit.A Nők Lapját minden héten megveszem ,betűről -betűre kiolvasom,ott szoktam fiatal írók novelláit,akár több részest is,de az életrajzi cikkeket is szeretem.

    VálaszTörlés