Becsenget az Új Év Book Tag


Sziasztook! 
Második bejegyzésként hoztam nektek egy szuper kis új év indító Book Tag-et, amelyre Virág, a Never Let Me Go bloggerinája hívott meg, amelyet ezúton is köszönök neki! 
Lássuk a kérdéseket:

1.  A legjobb könyv / sorozat amit 2016-ban olvastam:

Húúú, jó szívatósan kezdődik..! :D Nagyon-nagyon sok jó könyvet olvastam 2016-ban, így elég nehéz választani közülük ( A Top 10-es listát is vért izzadva hoztam össze:D) 
Legjobban Kiera Cass Párválasztó, valamint Böszörményi Gyula Ambrózy báró esetei című sorozata tetszett. Könyvek közül Amie Kaufman és Meagan Spooner Lehullott csillagok, valamint Sara Raasch Hó, mint hamu című fantasy témájú olvasmányok tetszettek a legjobban.


2.  2016-ban megismert írók, akiktől szívesen olvasnál még:

Elsősorban a mostanában megkedvelt magyar íróktól: Baráth Viktória, Julia Lewis Thomson és még folyamatban van az első könyvének olvasása, de Szaszkó Gabriellától is várnék még könyveket, mert fantasztikusan ír!
Külföldi kedvenceim is akadtak bőven, a legkedvesebb Sara Raasch volt, valamint én még csak most találkoztam Colleen Hooverrel, de már sok jót hallottam róla, szóval tőle is szeretnék még.


3.  Melyik könyvből készült film/sorozat adaptációt várod legjobban?

Nem vagyok odáig a könyvből készült film- és sorozat adaptációkért (nem tudom miért, de eddig a Harry Potteren és Az éhezők viadalán kívül nem sok tetszett), de ha már egyet említenem kell, akkor Emma Watson főszereplésével készülő Szépség és a Szörnyeteg ami érdekel.

4.  A karakter, akitől nem sajnálnám az éjféli csókomat:

Egy???? Hjajj. Na jó. Asher Hunt a kiválasztottam, Lisa De Jong Amikor esik című szívtörő könyvéből. De persze a többiek is sorba állhatnak... Tarver Merendsen, Will Rutledge, Theron, Cameron Hamilton... :)  


5.  Mik szerepelnek a 2017-es várólistám élén (top 5):

Már belekezdtem, de legelső helyen Szaszkó Gabriella Maradj velem című könyve állt, utána szeretném még Tabatha Suzuma - Kimondhatatlan, Sarah J. Maas - Tüskék és rózsák udvara, J.A. Redmerski - Megölni Sarait és remélem még ebben a hónapban kijön a Hó, mint hamu második része a Jég, mint tűz, mert nagyon kíváncsi vagyok rá. 


6.  Mennyi könyvet remélek elolvasni 2017-ben:

A tavalyi év megdöbbentően jól sikerült és több mint 100 könyvet olvastam el. Úgy gondolom, idén is megcélzom ezt a szép kerek számot, hiszen rengeteg jó könyvet várhatunk 2017-re, valamint a régebbi kiadások közül is még nagyon sokat nem olvastam. Lesz mit falni bőven! :) 


7.  Részt fogok-e venni Reading Challange-en vagy más hasonló, esetleg várólistacsökkentő eseményen:

Várólistacsökkentő kihíváson részt vettem, tavaly sikerült a 24 könyvet elolvasni, remélem idén is sikerül. Viszont a várólistám nemhogy csökkenne, még egyre jobban hízik (talán neki is betett a karácsonyi pihenő időszak:D).  Jelenleg a várólistám száma (amit meg sem merek már nézni) 269 (!) darab könyv, és ebben sok sorozatnak/trilógiának nincs is fent minden része. Ajjaj!


8.  Tettem-e valamilyen fogadalmat (könyves, blogos, stb…):

Nem igazán szoktam fogadalmat tenni. Ha valamiben változni akarok, vagy valamin változtatni szeretnék, akkor szerintem időponttól függetlenül is lehet, ha igazán szeretném. Talán annyi, amit igazán szeretnék elérni ebben az évben, hogy a blogom szépen fejlődjön és lassacskán ismertebb legyen, valamint örülnék neki, ha kijuthatnék külföldre. :) 


9.  Kiket hívok ki:

Hmm..fogós kérdés, de mivel Judit barátnőm - Pandalány olvas blog imádja a Book Tag-eket, nagyon kíváncsi lennék az ő válaszaira! :)
Valamint szeretném még kihívni Orsit, a Könyvkoktél című blog bloggerináját! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése