5+1 könyv, amit még 2020 elején olvasni szeretnék!

Sziasztok!

Újra összegyűjtöttem Nektek azt az 5+1 könyvet, amelyeket leghamarabb szeretnék elolvasni ezen az éven (a januárt nem számolom bele az "év elejébe", mert akkor a vizsgákra tanulás miatt esélyem se volt olvasni:D).

Ezeken kívül természetesen minden más is érdekel, nagyon sok olvasatlan könyv van a polcomon, de ez az a 6, amit mielőbb el szeretnék olvasni, talán mire kikerül ez a bejegyzés, addigra valamelyiket el is olvastam belőle. :)

Lássuk, melyek ezek a könyvek!




1.

Ez az a könyv, amit már olvastam, mire kimegy a bejegyzés, szóval hamarosan jön róla az értékelésem!
Röviden, örülök, hogy adtam egy újabb esélyt az írónőnek, hiszen egy szívszorító, mégis gyönyörű történetet kaptam és a borító is csodaszép!


2.


J.L. Armentrout az az írónő, akitől képes lennék egy bevásárlólistát is izgalommal telve olvasni, hiszen ez a nő fantasztikusan ír, legyen az romantika vagy fantasy műfaj, a kettő együtt meg tökéletes! Nem olvastam még rosszat tőle, úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok már erre a könyvre. :)

3. 
Valamiért nagyon vonz ez a könyv, a maga 600 oldalával, hiszen imádom a lassan kibontakozó szerelmi történeteket és ebben is található egy kis sport is. Végre van időm ilyen vaskos köteteket is olvasni, szóval nagyon érdekel, hogyan fog tetszeni, eddig elég vegyes véleményeket olvastam róla. :)  


4. 

Az írónőtől olvashattunk már, történetesen az Elle Kennedyvel közösen írt, HIM- Ez a srác
című könyvével, ami nekem nagyon tetszett, attól függetlenül, hogy legelső könyvem volt az LMBTQ témában. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy az írónő egyedül mire képes, no és ez a borító... :)


5.

Na, ez tipikusan az első látásra szerelem borító! Hát nem gyönyörűséges?! Teljesen odatapasztja az ember szemét és megbabonáz. A történetem a könyvvel az, hogy volt nálam (is) borítóleleplezés még pár hónappal ezelőtt, már akkor eldöntöttem, hogy olvasni fogom a könyvet, hiszen egyrészt új magyar írónőről van szó, ráadásul a fülszöveg is eléggé felcsigázott. Erre a vizsgáim közepette jött egy üzenet az írónőtől, akinek szimpatikus volt a blogom és felkért arra, hogy olvassam el a könyvet, amire hatalmas örömmel, persze, hogy igent mondtam! Már meg is érkezett hozzám, élőben még gyönyörűbb, alig várom, hogy olvashassam!

+1
 Igen-igen, tudom, már sokszor láttátok nálam ezt a könyvet, de még mindig nem kezdtem el a sorozatot. VISZONT, most jött ki ugyebár az utolsó rész, ezért most már nyugodt szívvel belekezdhetek a sorozatba! Nagyon nehéz volt eddig elkerülni a spoilereket, hiszen mindenki imádja a sorozatot és áradozik róla, fanartok tömege zúdul az arcomba folyamatosan, de erős voltam, eddig bírtam, de most aztán ideje tényleg belevetnem magam SJM másik sorozatába. :)


Nektek melyik könyv van a várólistátokon? Írjátok meg! :)  
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése