Top 5 legjobban várt könyv! ~ 2019 ősz ~

Sziasztok!

Nemrégiben csináltam egy listát, amelyben felsoroltam Nektek, hogy melyek azok a könyvek, amelyek hamarosan érkeznek, hiszen az ősz az egy könyves kánaán, ekkor érkezik rengeteg újdonság. A bejegyzést megnézhetitek ha ide kattintotok.

No de, ez egy elég hossszúúúú lista lett, ezért úgy gondoltam, elhozom Nektek azt az 5-öt, amelyet a LEGJOBBAN várom! Nem mondom, nagyon nehéz volt kiválasztani a kb. 20 tételből álló listából, de igyekeztem csakis a legjobbakat kiszedegetni :)

Azt is elmondom miért, szóval ne habozzunk, kattintsatok tovább! :)



Na, de előtte tisztázzuk, hogy nem fogok fülszöveget meg egyebeket berakni, azt az előrendelési linken megtaláljátok, plusz remélem, hogy sokatoknak azért ismerősek lesznek a nevek és a könyvek ezért nem kell sokat magyarázkodnom :) A sorrend nem a várási és a "szeretem" sorrendre vonatkozik, mert mindegyiket őrülten várom, de így szép rendezett, na. :))

1.
Colleen Hoover: November 9.

ÚJ Colleen Hoover könyv? Ráadásul azelőtt, hogy jönne dedikálni? SŐT, esélyes, hogy ott helyben meg fogod tudni venni és alá is íratni? Ez maga a mennyország! :) Igen-igen, aki még nem tudná, a kedves írónő novemberben (!!!!:D) érkezik Magyarországra és dedikálni is fog! Esemény ITT.
Aki nem tud eljönni se keseredjen, mert akkor is bővül a polca egy újabb CoHo gyönyörűséggel!

A könyv előrendelhető és minden infót megtalálsz IDE KATTINTVA.


2. 
Elle Kennedy: The Chase - A hajsza (#1 Briar U.)

Igeeeeeeen, az egyik leges-legjobban várt könyv az Elle Kennedy könyve! Egyszerűen lehetetlen nem imádni az írónő humoros, könnyed, megnyerő stílusát, a hús-vér, falnivaló szereplőit, a párokat, magát az egészet, amit az írónő művel. Mivel vége az Off-Campusnak, amit nagyon sokan szerettünk és persze a benne lévő félisteneket, ezért a lelkes rajongók már éhezve várják a legújabb áldozatot, akit együttesen imádhatnak és magasztalhatják az égig a kedves írónőt. 

A könyv előrendelhető és minden infót megtalálsz IDE KATTINTVA.


3. 
Sarah J. Maas: A Court of Frost and Starlight - Fagy és csillagfény udvara (#3,1 Tüskék és rózsák udvara)

Íme hölgyeim és uraim a világ egyik legtehetségesebb fantasy kategória írónője! Egyszerre vagyok boldog és szomorú, hiszen ez a könyv a Tüskék és rózsák udvara utolsó része. Persze, nem kell csüggedni, hiszen az írónő fog még hozni spin-off köteteket a sorozattal kapcsolatban és biztos vagyok benne, hogy még számtalan fantasztikus ötlet rohangál a fejében azt várva, hogy papírra vesse őket. Ez egy picit rövidebb lesz a megszokott SJM oldalmennyiségtől, de bízom benne, hogy ezt a részt is nagyon sokan fogjuk szeretni :)


A könyv előrendelhető és minden infót megtalálsz IDE KATTINTVA.


4.
Leylah Attar: A Serengeti köde

Nekem már az első magyarul elhozott könyve is nagyon tetszett az írónőnek, ami a Papírhattyú volt, és rengeteg bloggernél láttam már ezt a könyvet és tényleg mindenki csak áradozni tudott róla. Egykötetes, szóval nem kell aggódnunk, hogy majd pont a legjobb résznél marad abba. Plusz nekem a borító is nagyon bejön, szóval biztos vagyok benne, hogy az elsők között lesz az olvasási listámon :)


A könyv előrendelhető és minden infót megtalálsz IDE KATTINTVA.


5. 
Szaszkó Gabriella: Kora február (#1)

És igen, Gabi az egyetlen magyar író, aki felkerült erre a rövidke listára :) Ez azért van, mert szerintem ő az egyik legjobb magyar írónő, aki gyönyörűen át tudja nekünk adni az érzelmeket, egyszerre sokkol és nyűgöz le minket a könyvei által. A Kora február egy duológia első része lesz, egy picit másabb témában, mint a Pennington-testvérek sorozat, de úgy hiszem, örüljünk, amiért az írónő megmutatja egy kicsit más oldalát is, bizonyítva, hogy nem csak a drámai cselekményben tudja igazán odatenni magát. :)

A könyv előrendelhető és minden infót megtalálsz IDE KATTINTVA.



Nos, ennyi lett volna! Őket várom a legjobban, de ezeken kívül még nagyon sok kiszemeltem van :) Lessétek majd a blogot, mert sorban érkeznek majd az értékelések! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése