Októberi bookhaul és Novemberi TBR lista ~ 2019

Sziasztok!

Eltelt egy újabb hónap és mivel az október elég sok könyvben bővelkedett, gondoltam megosztom Veletek is a raktárvásáros élményeket, valamint hogy miket szereztem.

Valamint, hogy ne legyen túl rövid a bejegyzés, elhoztam a novemberi TBR (to be read) listám azokról a könyvekről, amelyeket mindenképpen olvasni szeretnék ebben a hónapban :)

Nem ígérem, hogy minden hónapban lesz ilyen, de ha tetszik Nektek a bejegyzés, szívesen összeírom ezeket a kis listákat, hisz nekem is jó visszanézni, miket olvastam és mennyit sikerült teljesíteni a várt tervekből.

Ha érdekel titeket, olvassatok tovább! :)




Bookhaul

Na jóóó, egy picit csalok az elején, hiszen az Alexandra Nyugati-téri raktárvására szeptemberben volt, de mivel szeptember legvégén, ezért mondjuk azt, hogy hozzácsapható az októberhez, de mindenképp szeretnék mesélni róla picit.

Már 9 óra előtt fél órával beálltam a sorba a barátnőmmel, ami egyre csak dagadt, ahogy közeledett a nyitás időpontja és amint kinyíltak a kapuk, mint a lovak, előrevágódtunk és berontottunk a boltba. Na itt kezdődtek a problémák. Nagyon sokan voltunk és akik az elsők között voltak már megrohamozták a raklapokat, aminek mi a közelébe sem fértünk. Utánunk is nagyon sokan jöttek, és egyre zsúfoltabb lett a hely, egyre kevesebb lett a levegő. Kicsit szomorú voltam, mert mire a raklapokhoz értem már teljesen le voltak fogyva, a polcokról tudtam összeszedni egy-két könyvet ami érdekelt, de mivel mennem kellett dolgozni, nem értem rá várni fél napot, mint mások, hogy milyen könyveket tudok még összeszedni. Szerencsére akadt egy-két rendes ember, akik a félre rakott könyvet odaadták, mondván, nekik úgy sincs rá olyan nagy szükségük, én pedig boldog voltam, hiszen egy régen vágyott könyvet sikerült nekem adnia.

Végül ezeket a szépségeket sikerült beszereznem:



- Jessica Sorensen: Ella és Micha titka
- Jessica Sorensen: Ella és Micha jövője
- Leigh Bardugo: Árnyék és csont (#1 Grisa-trilógia)
- Leigh Bardugo: Ostrom és vihar (#2 Grisa-trilógia)


A két Sorensen könyvre már régóta vágytam és nagyon jó áron voltak, ha jól emlékszem mindkettő 1000 Ft körül.
A Leigh Bardugo könyveket már olvastam, viszont szerettem volna belőlük egy saját példányt, nagyon vágytam rájuk és mindkettőt csakis szerencsével tudtam megszerezni, ezért nagyon örülök nekik!





Nem sokkal ezután újabb raktárvásárokat rendeztek, én viszont csak a Westendben lévő üzletbe lestem be. Itt szerencsére már sokkal jobb volt a helyzet, mivel sokkal kevesebben voltak, sajnos csak egy raklap volt, de nyugodtan körbe lehetett járni, pakolgatni és nézegetni a könyveket. Innen 5 darab könyvvel távoztam, az egyik R.S.Grey: Testcsel című könyve, amire már régóta vágyom, a másik Mia Sheridan: Archer hangja című könyv, amit nagyon sokan dicsértek, ezért potom 1000 Ft-ért nem hagyhattam ott és volt még egy nagyon vágyott könyv Sarah MacLean-tól a Tizenegy botrány egy herceg meghódításáért, a sorozatból pont ez a rész hiányzott, ezért ennek is nagyon örültem. Ez mind 1000Ft/db áron volt, valamint a két Rémálom könyvet -70%-al tudtam elhozni, így darabja 900 Ft-ba került.

Ezen felül még kaptam egy ajándékkönyvet Julia Lewis Thomson-tól, amit itt is nagyon köszönök az ajándékokkal együtt! <3

Valamint egy molyos cserém is volt és beszereztem a Silber-trilógiát, amire régóta kíváncsi vagyok, remélem tetszeni fog.

Novemberi TBR

Amiket pedig olvasni szeretnék, azok nyilván az újdonságok lesznek, de van néhány könyv, amit régebb óta szeretnék elolvasni.

Ők az első szekció:















 A Tolvaj a trilógia befejező része, amit nagyon szerettem és izgatottan vártam már a végét, sőt, mire ez a bejegyzés kikerül, már be is fejezem. (A könyvcímre kattintva el is olvashatjátok a bejegyzést.)
~ Alwyn Hamilton: A szultán foglya ~
Nagyon kíváncsi vagyok már a második és a befejező részre, az első részt imádtam :)
~ Sienna Cole: A köd után ~
Imádom Siennának ezt a stílusát, szóval ideje sort kerítenem rá!
~ Francesca H. Nielk: Elit bőr ~
Az írónő lelkesen adott nekem az eddigi összes megjelent könyvéből, ideje már olvasnom tőle is, hiszen az eddig elolvasott könyv alapján meg vagyok elégedve a magyar írónővel :)

A második, újdonság szekció: 
















~ Elle Kennedy: A hajsza ~
~ Leylah Attar: A Serengeti köde ~
~ Colleen Hoover: November 9. ~
~ Alexandra Christo: Egy birodalom végzete ~


Egyelőre ezek a tervek, remélem mindet sikerül elolvasnom, de ha nem, akkor maximum csúsznak egy picit :)




Ennyi volt a két lista, remélem tetszett Nektek, ha érdekel valamelyik könyvről a véleményem, nézzetek majd vissza később, hiszen mindegyikről fog kikerülni értékelés :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése