7 legjobban várt könyv, ami már biztosan érkezik!

Sziasztok!

Igen-igen, hamarosan újra itt van a Könyvfesztivál és mint tudjuk, a tavaszi szezon szintén nagyon sok könyvben szokott bővelkedni.

Ezek közül már tudunk is párat biztosra, én pedig külön gyűjtöttem nektek azt a 7-et, amit a legjobban várok, valamint szerintem Ti is! :)
Lesznek itt kedvenc írók/írónők legújabb könyvei, várva várt sorozatok folytatása vagy éppen befejezések és persze új írók is felbukkannak!

Ha érdekel melyek ezek, olvass tovább!





1.
Gail Carriger: Timeless - Időtlen (Napernyő Protektorátus 5.)
A könyvet már előrendelheted IDE KATTINTVA!
A könyvet várólistára teheted a molyon!

Szerintem nagyon sokan várjátok már ennek a sorozatnak a befejező részét, ami évek óta húzódik sajnos, mivel állítólag nem volt olyan nyereséges a sorozat.  Sajnálatos, hogy sokszor ilyen "hibák" miatt nem kapjuk meg egy-egy sorozat befejező részeit, de szerencsére most megkapjuk a sorozat utolsó részét!
Személy szerint én még nem olvastam, de szemezek a sorozattal, főleg így, hogy érkezik a befejező rész :)


2.
Kresley Cole: Dead of Winter - A tél halottai
(Az Arkánum Krónikák 3.)
A könyvet váró-/kívánságlistára teheted a molyon!

Azt hiszem, körülbelül három éve jelent meg az előző rész és elég szomorú, hogy még csak most érkezik a harmadik része egy fantasztikus sorozatnak. A sorozat külföldön már az utolsó részhez ért (idén fog megjelenni), tehát simán lehetne egymás után hozni a részeket, hiszen összesen 6 (!) része lesz a sorozatnak, tehát mi még csak a felénél járunk. Persze örüljünk is, hogy végre jön, de mégis mennyit kell majd várni a következő részre?!
Aki pedig még nem ismeri a sorozatot, bátran ajánlom, mivel egy izgalmas, baljós hangulatú, apokaliptikus és mágikus világban játszódik a történet. 


3.
Amo Jones: Silver Swan - Ezüst Hattyú
(Elit Királyok Klubja 1.)
 A könyvet váró-/kívánságlistára teheted a molyon!

Eddig olvastam néhány dark romance könyvet és kifejezetten tetszettek, erről a könyvről pedig elég jókat hallottam, szóval engem nagyon felcsigázott a történet. Szerintem elég erősen 16+-os könyv lesz abból ítélve, amiket olvastam róla, úgyhogy már izgatottan várom! 

4.
Erin Watt: Fallen Heir - Bukott örökös
(A Royal család 4.)
A könyvet váró-/kívánságlistára teheted a molyon!

Tudom, hogy nagyon sokan hadilábon álltok ezzel a sorozattal, brutál vegyesek a vélemények róla, de igazából vagy imádod, vagy utálod. Én az előbbiek közé tartozom, persze nem azt mondom, hogy tökéletes a könyv, de Easton története már régóta érdekel, imádtam a srácot. Ha egy addiktív, romantikus, kicsit szappanoperás sorozatra vágysz, ez a te könyved! 

 
5.
Jennifer L. Armentrout: Till Death - Mindhalálig
Standalone
Magyar borító! :)
A könyvet váró-/kívánságlistára teheted a molyon!

 Ahogy azt már a borítóleplezős bejegyzésben írtam, egyik kedvencem az írónő, ezért nagy izgalommal várom a legújabb kötetét, ami most szerencsénkre, egy standalone, vagyis önmagában is olvasható, lezárt könyv. Ez jó hír is, meg nem is. Jó, mert nem kell mind a tíz körmünk lerágnunk, hogy mi lesz a következő részben és rossz, mert JLA könyveiből sosem elég! 


6.
Jennifer L. Armentrout: Wicked - Megveszekedett
(Megveszekedett 1.)
A könyvet váró-/kívánságlistára teheted a molyon!

 Na, mit mondtam?! Hogy JLA könyveiből sosem elég és tessék! Két könyvet is kapunk tőle! :) Ez egy újabb sorozat nyitókötete lesz (de azért a folytatásokat is tessék ám hozni, Kedves Kiadó!!!). Ez "csak" egy trilógia lesz, nem több részes sorozat, de én csak örülni tudok. Jöhetnek még azok a JLA könyvek, van még bőven belőlük :)

 
7.
Sarah J. Maas: Catwoman - Macskanő
Standalone
 A könyvet váró-/kívánságlistára teheted a molyon!

 Naná, hogy direkt a végére hagytam a leg-leg-legeslegjobban várt könyvet! Sarah J. Maas! Tőle is jöhetne bármennyi könyv, sosem tudnánk megunni szerintem. Oké, bevallom picit szkeptikus vagyok ezzel a kötettel kapcsolatban, mert fogalmam sincs, mire számítsak, illetve valljuk be, Sarah elég magasra tette a lécet az előző sorozataival. De mivel ez szintén egy standalone könyv lesz, előrébb vehetjük majd az olvasási listánkon :)


Remélem te is megtaláltad a várva várt könyveid egyikét vagy többet is a fentiek közül! Írd meg, te melyiket várod a legjobban! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése