Szaszkó Gabriella: Kora február (#1 Midlife Crisis)

Anna és Josh nem ismerik egymást. Mindennek ellenére egy ágyban ébrednek fel egy ismeretlen, elszigetelt helyen, miközben odakint hóvihar tombol. A házban kutakodva hamarosan ráébrednek, hogy öt év kiesett az életükből, hiába próbálnak visszaemlékezni, sehogy sem sikerül. Öt év alatt azonban rengeteg minden történhet egy ember életében. Vajon Joshnak sikerült kiszabadulnia az egyetemi időszak fojtogatásából, és valóra váltotta az álmát, hogy menő rockzenész legyen? Vajon Anna hozzáment feleségül egyetemista szerelméhez, és megtalálta mellette a boldogságot? Mind a ketten előre tervezték az életüket, megálmodták, hová is akarnak jutni harmincas éveik elejére. De ha minden a terv szerint alakult, hogyan lehetséges, hogy egymás mellett ébredtek egy ismeretlen helyen?
A világukat már csak az borítja fel még jobban, amikor felfedezik, hogy álmaikban lassan visszapárolognak az elmúlt évek emlékei. Hamarosan kiderül, hogy a kiesett öt év elképesztő meglepetéseket tartogat.

Kiadó: Maxim
Kiadás éve: 2019
Oldalszám: 384
ISBN: 9789634991243 

 ❉❉❉

Már nem ez volt az első karácsonyi időszak, amit egy Szaszkó Gabriella könyv olvasásával töltöttem. Valahogy mindig úgy jön ki, hogy ezidő körül kerül a kezembe a legújabb könyve és ez ezúttal sem volt másképp. Tudtam róla, hogy ezúttal egy Pennington-fivérektől mentes, egészen más történet érkezik és már alig vártam, hogy találkozhassam Gabi más oldalával is.

Történetünk ott kezdődik, hogy Josh, a rocksztár és Anna egy ismeretlen házban ébrednek úgy, hogy nem is ismerik egymást. Be vannak zárva egy elszigetelt helyen egy házba, ahol minden adott arra, hogy ott meghúzzák magukat napokra. Egyikük sem érti mi történt, hiszen tegnap úgy feküdtek le, hogy 2020 volt, most pedig a telefonon lévő dátum 2025-öt mutat. Ahogy alszanak úgy térnek vissza lassan az emlékeik és kiderül, hogy a múltban igenis ismerték egymást, ráadásul nem is akárhogyan. A közös emlékek által egyre közelebb kerülnek egymáshoz, ám Anna ujján egy jegygyűrű és egy eljegyzési gyűrű is díszeleg...

Nagyon tetszett, hogy fejezetenként változott a múlt és a jelen, ebből a kettőből pedig lassan összeállt a kép, valamint, hogy Josh és Anna is kapott külön fejezeteket, láthattuk az álmaikat (amik a múltat idézik) valamint a jelenüket is és az adott érzelmeiket, gondolataikat. Joshról kiderül, hogy 2024-ben futott be igazán a bandájuk, valamint hogy a producerük történetesen Anna férje...
Annáról kiderül, hogy Patrickkel való házassága eléggé ingatag talajon állt, ezáltal ismerkedett meg Joshhal, aki sokkal több figyelmet fordított az átlagos életével elégedetlen lánnyal, mint a férje, aki állandóan dolgozik.

Annát nem igazán sikerült megkedvelnem, hiszen szerintem mindkét sráccal csak játszadozott. Egyikükkel sem volt igazán, egyszer egyikhez, egyszer másikhoz ment... Valamiért én ezt nem néztem jó szemmel, hiszen én eleve a megcsalás ellen vagyok és elítélem teljes mértékben. A szerelmi háromszögek kedvelőinek ez valószínűleg nem fog szemet szúrni, viszont ebben az esetben nekem nem nagyon jött be.

Josht ellenben nagyon szerettem és a bandáját is. Mindhárom srác nagyon lelkiismeretes volt, odafigyeltek és törődtek egymással. Imádtam belelátni a banda mindennapi életébe.
Josh szétesése teljesen érthető volt, hiszen elég rövid idő alatt omlott rá az élet összes fájdalma, teljesen odáig volt Annáért és törött szívvel is csak szeretni tudta.

Nagyon tetszett ez a misztikus-titokzatos és egyben hátborzongató hangulat is, ami körbelengte a könyvet, ám ez később természetesen halványult, ahogy egyre több mindenre derült fény.

Imádom az írónő stílusát, mert olvasmányos és annyira igazi, élethű karakterekkel, amelyek akár mi is lehetnénk, hiszen a hétköznapi élet problémáiból kerülnek oda, ahol most vannak. És ez megtörténhet bárkivel. Rossz házasság, egy fiatal szerető, hibák hibára halmozása, bánatunk italba fojtása..

Ez a történet egy duológia első része, ám teljesen lezártnak tekinthető, nyugodtan vegyétek kézbe és olvassátok! Kíváncsian várom, mi fog történni a második részben. :)

 Ha felkeltette az érdeklődésed a könyv, IDE KATTINTVA megrendelheted! :)



Csillagos értékelés:
Kedvenc idézetek:

"– Az nem mindig számít, ha az ember tudja, mit akar.
*
"Sohasem töltöttem még el hosszabb időt egy ennyire muzikális sráccal, aki a sörösüvegek koccanásában is kósza dallamokat talált. Az ő lelkében sohasem csendesedett el a zene."
*
"– Én sajnos sohasem voltam az a bátor típus.
– Valamikor ideje elkezdeni, nem?"







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése