Sarina Bowen: Bittersweet - Keserédes (#1 True North)

A ​farmerek energiája tartja mozgásban a földet.
Griffin Shipley cseppet sem számított arra, hogy egy vermonti földút szélén, egy árokban fog összefutni egykori egy (vagy a pontosság kedvéért két-)éjszakás kalandjával. Öt évvel ezelőtt azonban mintha egy másik élete lett volna…
Griff huszonhét évesen, nem igazán önszántából került a családi farm élére. Még hatalmas válla is nehezen bírja a terhet: neki kell támogatnia anyját, három testvérét és hangyás nagyapját is. Nincs ideje a lányszövetség egykori tagjára, aki fél áron akarja felvásárolni a termésüket.
Vermont sosem szerepelt Audrey Kidder utazási tervei között. Ahogy Griff Shipley sem. De muszáj kapnia egy második esélyt az őt foglalkoztató étteremlánctól. Na, jó, egy ötödik esélyt. És egyetlen beképzelt, szexi, szakállas farmer sem állhat az útjába.
Ellenfelei egymásnak. Egészen más dolgokat várnak az élettől. Nagy kár, hogy a kettejük közt levő érzéki feszültség olyan pikáns, mint Audrey szupertitkos barbecue szósz receptje, sőt…
Figyelem! A szöveg pikáns jeleneteket, ínyencségeket és egy gőzölgő, kültéri zuhanyt tartalmaz, valamint bebizonyítja, hogy a farmerek nem röstellik bepiszkolni magukat.

Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2019
Oldalszám: 360
Fordító: Rácz Kata
ISBN: 9789634577102

❉❉❉

Valószínűleg nem vagyok egyedül azzal kapcsolatban, hogy imádok enni. És ez a könyv akár egy gasztronómiai örömmel is felér, annyira pompás fogások tűntek fel benne, hogy már olvasva is összefolyik az ember nyála. Másodszor pedig irigylem Audrey-t, amiért ennyire imád főzni. Sajnos bennem ez nincs meg, enni imádok, de főzni... időpocsékolásnak tartom.

Na, de ez nem rólam szól, hanem eme nagyszerű könyvről amelyről csak áradozni tudok. Bevallom, voltak kétségeim, mivel elég vegyes vélemények érkeztek a könyvvel kapcsolatban, szerencsére, engem mégis lenyűgözött. Beleszerettem Vermont farmjaiba, a tájba, Griffbe, Griff családjába, az ételekbe és az egész történetbe. Volt egy sajátos hangulata, amely már az első pár oldal után magával ragadt és mindig alig vártam, hogy újra visszamerüljek a könyvbe.

Mivel ez egy erotikus könyv is volt, azt is megemlíteném, hogy nekem sokszor nem jönnek be ezek a típusú könyvek, mert igénytelenek és egy idő után unalmas, hogy már megint, kb ugyanúgy megy minden, 5x egymás után, vége. De itt ez is annyira érzéki és tökéletes volt, kellően adagolva, igényesen tálalva.

Ki ne szeretne bele Griffbe? Ki ne akarna egy ilyen férfit magának? Ki ne szeretne egy olyan családot magának, mint amilyen Griffé? Annyira el tudnám én is képzelni magam egy farmon, ahol magunknak termelünk mindent, ahol vannak állatok, ahol összetart a család. Legszívesebben én is beköltöznék hozzájuk, teljesen magával ragadott az egész könyv hangulata.
Imádtam, hogy Griff a családját tartja szem előtt, hogy mindenkinek biztonságot nyújtson azzal, hogy átvette és vezeti a farmot úgy, hogy az nyereséges legyen. De közben a szíve egy séf tanonchoz húzza, akit már régebb óta ismer.

Audrey-t nagyon megszerettem. Kitartóan dolgozik a célja elérése érdekében, édesanyja mégsem becsüli meg őt. Sajnos ez sokunknak ismerős lehet, az élet azonban mindig kárpótol minket, az ő esetében ad neki egy második családot, akik szeretik és becsülik őt. Bostonban dolgozik az egyik étteremláncnál, séf tanoncként tengeti a napjait, de vágya egy saját éttermet nyitni. A cég Vermontba küldi őt, hogy nyersanyagot szerezzen a farmerektől, elég potom pénzért, ami kellően megnehezíti a dolgát. Amikor a Shipley farmra ér, szembesül a főiskolás kalandjával, Griffinnel, aki most még jobban néz ki, mint valaha. A vonzalom pedig új lángra kap.

Nagyon tetszett, ahogy az írónő elénk tárta, hogyan működik egy farm, mire kell figyelni, hogyan zajlik ott az élet. Szörnyen utálom a valóságban, soha nem nézném végig, de a könyvben a disznóvágás volt az egyik kedvenc jelenetem. :) És ne feledkezzünk meg a Star Wars utalásokról sem! Griff olyan édes volt, hogy Hercegnőnek szólította Audrey-t és ez az összefüggés pontosan akkor esett le nekem is, amikor Zara elárulta a lánynak. :))

Ez egy olyan könyv, amit végig vigyorogtam, nagyon szerettem az összes szereplőt, ahogy néha húzták egymást és nagyon remélem, hogy a későbbiekben még mindenkivel találkozunk. Azt tudom, hogy Jude könyve a következő, aki szimpatikus volt és kíváncsi vagyok a bővebb történetére, szerintem érdekes lesz.
Remélem mielőbb hozza a kiadó a következő részt, de ha lassan haladna is a dolog, szerintem még angolul is érdemes lehet belevágni. :)

Ezentúl figyelni fogok Sarina Bowen-re, tehetséges írónő, aki könnyedén csavarja ujja köré az olvasóit, megérdemelten szeretik ennyien a könyveit. :)

Ha felkeltette az érdeklődésed a könyv, szerezd be te is IDE KATTINTVA! 

Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek:


"Ez a pasi meg fog ölni. Nem volt olyan része, amiből ne akartam volna többet."

*

"Onnan tudod, hogy odavagy valakiért, ha belesajdul a szíved, ahogy nézed, amint magára húzza a farmerét."
*
"Mindenkinek van olyan szarság az életében, amin túl kell tennie magát."
*
"A hétvége tökéletes volt. De végül eljött a hétfő. Mindig eljön."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése