Csak még egy könyvet! - Szeptemberi forduló

Sziasztok! :)
Újabb hónap telt el, beléptünk az őszbe, új fejezetet nyitottunk életünk könyvébe. Viszont az olvasás nem maradhat el továbbra sem, ezért Pandalánnyal újabb témát ötlöttünk ki a szeptemberi fordulóra.
Az ősz minden könyvmoly számára egy nagyon izgalmas időszak, hiszen ilyenkor rengeteg új könyv jelenik meg. Mi is már majd' kiugrunk a bőrünkből, annyira várjuk az újdonságokat, és már előre sajnáljuk a pénztárcánkat. Azonban már eltelt majdnem egy egész év, mióta megnyitottam a blogom és amióta ismerjük egymást Judittal, ezért úgy gondoltuk, hogy a szeptemberi témánk az újraolvasás lesz. Kicsit nosztalgiázni szeretnénk a régen olvasott kedvenceinkkel. :) Lássuk melyek ezek a könyvek!





Először is biztosan sort kerítünk a tavalyi év egyik legszebb történetére Amy Harmon tollából, az Arctalan szerelemre. Ezt mindketten szeretnénk elolvasni, ezért közösen szeretnénk olvasni. A könyvről fogok hozni Nektek egy blogos bejegyzést is, mivel tavaly még nem volt akkor blogom, amikor olvastam, ezért csak molyon értékeltem. Most szeretném pótolni a kimaradt bejegyzést, egy bővített értékeléssel. :)

Aki pedig még nem olvasta, annak nagyon-nagyon ajánljuk mindketten, hiszen nagyon megható, gyönyörű szerelmi történet, és szerintem a borító is fantasztikusan szép. :) Főleg élőben!
Remélhetőleg idén még kapunk egy újabb történetet az írónőtől, én nagyon kíváncsi vagyok a további könyveire is!




A másik könyvet pedig én szeretném elolvasni a következő rész megjelenése előtt. A két könyv persze nem nagyon függ össze, én mégis szeretném felfrissíteni a történetet és a szereplőket. Ez a könyv pedig nem más, mint Julia Lewis Thomson Többek által-ja. Tavaly elolvastam, úgy hiszem ő volt az első recenzióm és interjúm a blogon, amit el is olvashattok ha ide kattintotok.

Most érkezik szeptember végén a második rész, a Többek szerint, amiben egy mellékszereplő kap saját történetet. Ezért is szeretném kicsit felfrissíteni az eseményeket.:) Ebből nem hiszem, hogy írok még egy külön értékelést, de a második részből mindenképp kaptok majd bejegyzést. Judit volt olyan szerencsés, hogy előolvashatta a könyvet, és az ő értékelését még a héten elolvashatjátok majd a blogján! Nézzétek figyelmesen a blogját ;)

Tartsatok velünk továbbra is!  :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése