Top 10 Csütörtök (#13) - Top 10 őszi borítók

Sziasztok! :)

Egy újabb top 10-es listát hoztam nektek, amiben ezúttal az évszakhoz igazodva, a legszebb őszi borítókat szedtem össze.
Van köztük sok magyar és néhány külföldi is, de számomra ők tetszenek a legjobban, és örülök, hogy a polcomon vannak, vagy éppen várom, hogy megjelenjenek. :)

Lássuk, miket választottam!





10.


Talán ez az, ami a legkevésbé nyerte el a tetszésemet a hölgy csillogó szája miatt, viszont a színek és a falevelek nagyon tetszenek.


9.


Ez a borító nem olyan színes, mégis nekem egyből az ősz jut róla eszembe, mert a fenti képen a fák már kopárak, az alsó képen pedig nagyon őszies a kastély az előtte lévő parkkal. A könyv pedig nagyon érdekel, valamikor biztos, hogy elolvasom. :)


8.


Ez a könyv a színeivel abszolút levett a lábamról... Szerintem gyönyörű! Sajnos a könyv külföldi, ezért mi nem olvashatjuk, viszont annyit elmondhatok róla, hogy ez egy LMBT könyv, amit ritkán olvasok, főleg ebben a kontextusban, hisz ez most két lány története.


7.


Egy hamarosan megjelenő könyv borítója is ide tartozik, hiszen nagyon szép, ahogy a nő barna haja falevelek százaival olvad össze. Nektek is tetszik? :)


6.


Annyira gyönyörű ez a borító*.* Alig várom, hogy én is a kezemben tarthassam, élőben biztos még szebb lesz :) Október 17-én jön a Ciceró kiadótól! :)


5.


Egy szintén magyar könyv került a listába, szerintem nagyon szép ez a borító, egyszerre letisztult, kifinomult és elegáns.  És természetesen őszies, nagyon tetszenek a színek. :)

4.


Ez a könyvecske már a polcomon vár, és hamarosan a kezembe is veszem, mert a borító valami eszméletlen gyönyörű és nagyon aranyos. :) Azonfelül nekem nagyon az ősz jut eszembe a színekről.


3.


Mivel nagyon szeretem a romantikus könyveket, ezért a dobogón több ilyen borító is szerepel. Ez a párocska is nagyon tetszik, bár lehet egy picit nyár végi hangulatú, de a színek és a búzamező nagyon bejövős.


2.


Ez az egyik kedvencem.. gyönyörű a női szem és arc, ami látszik belőle, valamint a hajszíne a falevelekkel tűzdelve. Egyszerűen vonzza a szemet, és szívesen olvasnám én is.

1.


Az első helyet szintén egy külföldi kötet kapta, a színei és a pár nagyon tetszik rajta, bár nincs túl sok őszies szimbólum rajta, engem mégis ez fogott meg a legjobban. Komal Kant neve pedig ismerős lehet, hiszen már olvashattunk tőle egy LOL könyvet, ami a Mire a jó a rosszfiú? címet kapta. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése