Könyvheti könyveső - avagy ezeket fogom beszerezni!

Sziasztok! :)

Már javában zajlik a Könyvheti események sorozata, állnak a standok, a kiadók várják a vásárlókat, az írók pedig dedikálnak, hosszú sorok kígyóznak a Vörösmarty téren, az időjárás többé kevésbé kegyes a látogatókhoz.
Valamelyik nap talán én is kinézek, de nem ígérem, hogy kijutok a térre, azonban ez nem veszi el a kedvem a vásárlástól. Meg is mutatom Nektek a listámat, amelyeket mindenképpen beszerzek az új megjelenések közül, és olvasni, véleményezni is fogom őket, hogy ti is informálódjatok róla :)

Ha érdekel, mik landolnak majd a polcomon, tartsatok velem. :)




Tillie Cole - Ezer csók

Régóta be akartam szerezni ezt a könyvet, de mivel elhozták nekünk magyarul, nem kell már várnom, hogy rávegyem magam az angolul olvasásra, úgyhogy ennek a könyvnek mindenképpen a polcomon a helye :) Szét fogom bőgni magam? Állok elébe. :D 


Kasie West - A távolság relatív


A kiadó felajánlott nekem egy példányt a könyvből, szóval hamarosan el is olvashatom :) Rég kíváncsi vagyok Kasie West könyveire, sokan szeretik, mert kis aranyosnak tartják a könyveit, úgyhogy hamarosan meglátjuk :)


Papp Dóra - Bolyongó 


Papp Dóra könyveire is régóta fáj a fogam, de gondoltam belevágok az ismerkedésbe az új könyvével, amelynek szerintem lenyűgöző és gyönyörű lett a borítója. Tipikus "egész nap el tudnám nézegetni borító" :D 


Laini Taylor - A különös álmodozó


Régóta szeretnék olvasni Laini Taylortól (bár nekem ennek a könyvnek a külföldi borítója sokkal jobban tetszik- a kék szitakötős), és mivel most kijött tőle egy új könyv, gondoltam kezdhetném vele is az ismerkedést. Mivel a Füst és csont leánya című sorozatát elkaszálták, nem szeretnék belekezdeni félbehagyott sorozatba, így szívesen elolvasnám ezt :) 


Whitney G. - Alapos kétely


Itt is az a helyzet, hogy az angol kiadással szemeztem, és pont elhozta őt a kiadó, ráadásul egyben, mert angolul megvan szintén egyben és külön-külön a három rész is. Whitney G.-ről pedig eddig csak jót hallottam, szóval nagyon kíváncsi vagyok :)


Marissa Meyer: Heartless - Szívtelen 


Külföldi youtubereknél szintén láttam ezt a könyvet, ami már akkor felkeltette a figyelmemet, és tényleg nagyon örülök, amiért a Könyvmolyképző ennyi jó könyvet elhoz nekünk. Köszönjük, tényleg :) 


Colleen Hoover: Ugly love - Csúf szerelem


Egy újabb Colleen Hoover könyv magyarul? Nem kérdés, hogy azonnal repül a polcra..:) Gyarapodjon csak az a gyűjtemény :D 



Ezek még nem biztosak, de szemezek velük...:D



Egyelőre ezek a tervezettek, ebből 3 már úton van felém, izgatottan várom, hogy megérkezzenek :)
Ti miket szemeltetek ki? Írjátok meg kommentben! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése