KMK újdonságok - avagy rájuk fáj a fogam!

Sziasztok könyvmolyok!

Nyilván mindenki ismeri a Könyvmolyképző kiadót, és remélem, hogy sokan szeretitek is a könyveiket, hiszen folyamatosan jobbnál jobb regényeket és sorozatokat hoznak nekünk. Ezért is gondoltam, hogy előttük tisztelegve, egy egész bejegyzést szánok arra, hogy az ősztől kezdődő könyváradatból melyek azok az áldozatok, amelyekre mindenképpen lecsapok.
Ha érdekel a listám, esetleg még nem tudsz minden újdonságról, akkor olvass tovább :)





Már megjelentek, de még nem olvastam őket:


Holly Black: The Cruel Prince - A kegyetlen herceg

Könyv adatlap: KATT

Véleményem: 
Már a külföldi megjelenésnél felfigyeltem erre a könyvre, és nagyon örülök, amiért a kiadó ilyen hamar elhozta nekünk. Hamarosan sorra kerül, akit érdekel a véleményem az majd figyelje a blogot ;)


Elle Kennedy: The Goal - A cél (#4 Off-Campus)
Könyv adatlap: KATT

Véleményem:
Nem volt kérdés, hogy Elle Kennedy Off-Campus sorozatának befejező része a polcomon lesz. Nagyon vártam már ezt a könyvet, és sokan már olvasták is, én azonban még várok rá egy rendelés miatt :) 


Erin Watt: Cifra palota (#3 A Royal család)
Könyv adatlap: KATT

Véleményem:
Érdekesnek találom, hogy az első két részt mennyire gyorsan ki tudta adni egymás után a kiadó, erre pedig várnunk kellett egy évet.. na mindegy, a lényeg hogy itt van az újabb Royal kötet, folytatódnak az izgalmak! Az előző rész hajat tépő függő vége után szerintem sokak esnek neki a könyvnek. Én is így fogok tenni, amint megérkezik a rendelésem.


Hamarosan érkeznek:

Marissa Meyer: Cinder (#1 Holdbéli krónikák)
Könyv adatlap: KATT
Megjelenés időpontja: November 6.
Véleményem:
Nagyon-nagyon-nagyon várós könyv! A Szívtelen című könyvével egyszerűen lenyűgözött az írónő és eldöntöttem, hogy követni fogom őt, és elolvasom a többi könyvét is. Ekkor jött a hír, hogy újra kiadják a másik kiadó által félbehagyott Holdbéli krónikák sorozat összes részét. Hát kell ennél jobb hír? ELŐRENDELVE :)))


Vi Keeland-Penelope Ward: Nagyképű öltönyös
Könyv adatlap: KATT
Megjelenés időpontja: November 20.
Véleményem:
A nyerő páros! Vi és Penelope együtt zseniális. Humor, erotika, romantika és egy jó történet. Aki szereti a humort és az erotikát, az ne hagyja ki a könyveiket :) 


Leigh Bardugo: Six of Crows - Hat varjú (#1)
Könyv adatlap: KATT
Megjelenés időpontja: December 07.
Véleményem:
Ő a másik legjobban várt könyv a listámon. Az írónő Grisa-trilógiájának eddig megjelent két része nagyon tetszett, izgalmas, sötét, fordulatos, pici romantikával, ám a gond az, hogy a harmadik rész kimaradt... Reméljük az is érkezik hamarosan, de addig is ismerjük meg a Grisák univerzumát ebben a könyvben :) 


K.A. Tucker: One Tiny Lie - Egyetlen kis hazugság (#2 Tíz apró lélegzet)
Könyv adatlap: KATT
Megjelenés időpontja: December 07.
Véleményem:
Az első részt még pár évvel ezelőtt olvastam, és igazából én nagyon szerettem. Sokan mondták, hogy kiszámítható, stb, de nem érdekel, szerintem nagyon jó történet. És most eljött végre hogy Kacey húgáról, Livie-ről olvashassunk. És ez a borító...csodálatos!



Rachel Higginson: Szerelem 5 lépésben
Könyv adatlap: KATT
Megjelenés időpontja: December 07.
Véleményem:
Igazából nem tudok sok mindent a könyvről, csak annyit, hogy nagyon sokan dicsérik és szeretik. Hogy ez elég lesz-e ahhoz, hogy meg is szerezzem? Majd kiderül :) Mindenesetre nagyon érdekel :)


Róbert Katalin: 6 hét a világ
Könyv adatlap: KATT
Megjelenés időpontja: November 27.
Véleményem:
Bevallom, hogy én legtöbbször, borító alapján választok könyvet, és az esetek 98%-ban bejön a dolog. Itt is ez alapján döntöttem el, hogy kell. Imádom az ehhez hasonló borítókat. A másik, hogy már nagyon régóta szeretnék olvasni Róbert Katalintól, mert nagyon sokan szeretik a könyveit, úgyhogy itt az ideje, hogy én is megismerkedjek az írónővel!


Eszes Rita: Rókatündér
Könyv adatlap: KATT
Megjelenés időpontja: November 20.
Véleményem:
A helyzet ugyanaz, mint a fentebb említett könyvnél. Még nem olvastam az írónőtől, de megfogott nagyon a borító. Ránézek és egyszerűen KELL. Aztán majd meglátjuk, bejött-e :)


Borító/Megjelenési időpont nélküli, de nagyon várt könyvek:

Penelope Ward: Neighbor Dearest - A legkedvesebb szomszéd
Könyv adatlap: KATT
Megjelenés időpontja: ?
Véleményem:
"A legkedvsebb mostohabátyám" című könyve az írónőnek már a polcomon díszeleg, és nagyon tetszett, szóval már várja a testvérkéjét :) Penelope Ward önmagában is a humoros-erotikus-romantikus vonalat követi, szóval nagyon várom, hogy ezt a könyvet is olvashassam. :)


Colleen Hoover: Too Late - Túl késő
(külföldi borító)
Könyv adatlap: KATT
Megjelenés időpontja: ?
Véleményem:
Egy újabb CoHo könyv a gyűjteménybe...<3 Ennyi. Nem kell firtatni. :)


Sarina Bowen-Elle Kennedy: HIM - Ez a srác
(külföldi borító)
Könyv adatlap: KATT
Megjelenés időpontja: ?
Véleményem:
Igen, egy újabb jéghokis történet...csak egy kicsit máshogy. Még sosem olvastam LMBTQ regényt, és remélem jó lesz, ha vele kezdem a sort. Sokan dicsérik, szóval nagyon kíváncsi vagyok, valamint arra is, hogy hogyan fogom fogadni ezt a fajta történetet. :)


*sikíííííttttt*
Az év legjobban várt könyvei:


Sarah J. Maas: A Court of Wings and Ruin - Szárnyak és pusztulás udvara (#3 Tüskék és rózsák udvara)
(külföldi borító)
Könyv adatlap: KATT
Megjelenés időpontja: ?
Véleményem:
Ez a nő, ez a sorozat a legeslegjobb a világon. Hihetetlen történet, amelyet sokan már ismernek, akik angolul szoktak olvasni, de számunkra, akik a magyar kiadást várták, azok most hatalmas sóhajokkal és vágyódással kattintgatják folyamatosan a KMK oldalát, hogy mikor lehet végre előrendelni a könyvet. Nagyon remélem, hogy karácsonykor a fa alatt fog várni minket <3 <3 <3 


Sarah J. Maas: Tower of Dawn - Hajnal tornya (#6(5,5?) Üvegtrón)
(külföldi borító)
Könyv adatlap: KATT
Megjelenés időpontja: ?
Véleményem:
Egy pici botrány alakult ki a könyv körül, ugyanis a kiadó "A virradat tornya" címet adta neki, és sokan javasolták, sőt petíciót is írtak, hogy változtassák meg Hajnal tornyára. Reméljük, ez sikerülni fog..
A másik dolog, hogy én újra csak vállon veregetem magam, amiért fogcsikorgatva bár, de türelmesen várok arra, hogy az összes rész megjelenjen nálunk. Az eddigi megjelent részek a polcomon ülnek, és sokszor csak egy sóhajjal végig simítok rajtuk, de néha megszenvedek a sorozatokkal, ha nincs nálam a folytatásuk, de biztos vagyok benne, hogy jövőre végre neki kezdek. Eddig sikeresen elkerültem minden spoilert, szóval frissen és üres lappal indulok majd az Üvegtrón világába. Amit már nagyon várok, szóval remélem sietnek a 7. résszel is :)



Köszönöm, hogy velem tartottatok, remélem tetszett Nektek a bejegyzés, és találtatok kedvetekre valót :) Jó olvasást kívánok!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése