Goodbye Summer - Hello Autumn! :)



Sziasztok! :)

Véget ért a nyár, beköszöntött az ősz, ezért én is szeretném méltón lezárni a nyarat, és felkészülni az őszre.
Készítettem Nektek egy bejegyzést, amelyben összefoglalom a nyaram, persze könyvekkel kapcsolatban, valamint egy kicsit beszélek az őszi terveimről is. :)

Ha érdekel titeket, olvassatok tovább!










Nyári összefoglaló

Rengeteg minden történt nyáron velem is, és a blogommal is, aminek nagyon-nagyon örülök. Egyre több elismerést, megtekintést és követőt kaptam. Megismerkedtem közelebbről nagyszerű kiadókkal, marketingesekkel, bloggerekkel és könyvmolyokkal. Úgy gondolom, ez nem lenne, ha én nem hoztam volna a létre a blogot, és ha nem szeretnétek ennyire a blogomat. Ezúton is nagyon köszönöm mindenkinek!:) 

A legnagyobb elismerést mégis egy csodálatos embertől kaptam, aki nagyszerű író és remek barát. Baráth Viktória neve ismerős lehet számotokra. Tavaly ősszel ismerkedtem meg vele az Első tánc című könyve kapcsán, utána egyre többet beszélgettünk, és nagyon jó barátság alakult ki közöttünk. Végül Viki annyira megbízott bennem, hogy felkért, olvassam elő egy következő kéziratát. Nagyon megtisztelt a feladattal, és meg is lepett, hiszen meg is említett a Köszönetnyilvánításban, és a borítóra is rákerültek a szavaim és a blogom neve. Mai napig hihetetlen számomra, és nap mint nap ránézek erre a gyönyörű könyvre. :) Köszönöm szépen, remélem még sok fantasztikus regényed megszületésében segíthetek :) 

Na, de nézzük olvasás terén mit arattam a nyáron!

Három hónap alatt 27 db könyvet olvastam el. Azt hiszem, ez elég jó teljesítmény, ahhoz képest, hogy voltak hullámvölgyeim és olvasási válságom is. :D Rengeteg csodálatos történetet olvashattam, de ebből ki szeretnék emelni csak 5-öt, hogy őket miért is szerettem annyira. 
A nyár alatt a könyvek beszerzése sem maradt el, számok szerint 30 könyvvel gyarapítottam a magánkönyvtáram. :) Viszont ezekből is sokat elolvastam a megszerzés után, és igyekeztem csökkenteni az olvasatlan könyvek számát.

A nyár legjobbjai:

1.
Legizgalmasabb és legfordulatosabb

Már előolvasásnál is imádtam ezt a történetet, és tényleg csak ajánlani tudom. Viki írásmódja nagyon szuper és könnyed, a karakterei élethűek, a történet vezetése izgalmas, fordulatos és pörgős, valamint egy ismeretlen, tiltott világba vezet be.

2.
Legjobb fantasy


Nagyon örülök, hogy megismerhettem az Arkánum Krónikák sorozatot, és hogy szerencsére szinte egymás után olvashattam el a két részt. Imádom, ahogy a Tarot kártya szereplői megelevenednek, hogy a szereplők nagyon bátrak és szerethetőek, hogy van benne izgalom, borzongás és persze romantika. :) 

3.
Legjobb NA történet


Azt hiszem, az idei nyár egyik legnagyobb kedvence nálam Elle Kennedy csodálatos sorozatának második része. Egy nap alatt befaltam a könyvet! Imádom a stílusát, azt hogy végig fenntartja az érdeklődésed a sztori, hogy simán belezúgsz a főszereplő srácokba. Ebben a kötetben mindent megtalálsz, ami kell: szerelem, sport, helyes sportoló pasik, suli, nehéz múlt megoldása, humor és erotika. 

4.
Legjobb YA történet


Nagyon felkapták a nyáron ezt a könyvet, mivel érkezett a film is. Igazából már régóta felfigyeltem a könyvre, viszont az előző borító nem fogott meg teljesen, de amikor megláttam ezt, rögtön beleszerettem. A GABO kiadó jóvoltából el is olvashattam még a film előtt, és ezt is egy nap alatt befaltam, nem tudtam letenni. Nagyon tetszett a stílusa, (természetesen a könyv jobb volt, mint a film, de a filmet is imádtam, csak ott nem jöttek át úgy dolgok), jó volt olvasni az email-eket, az SMS-eket, a chatelést. Feldobta a könyvet a sok illusztráció és rajz, és természetesen Olly. :) Nagyon szerettem!

5. 
Legjobb történelmi regény


R. Kelényi Angelikával most ismerkedtem meg, és nagyon örültem a találkozásnak! Ugyanis ez a könyv, az egyik legjobb élményem a történelmi könyvek közül. Szerencsére hamarosan érkezik a folytatás is, amit már nagyon várok. :) Egyszerre volt izgalmas, borzongató és egy picikét romantikus is, teljesen korhű az írásmód, és átjött az egész korszak hangulata.


Nos, ezek lettek volna a nyár nagy slágerei nálam, de emellett még rengeteg fantasztikus könyvet olvashattam. Most pedig megmutatom Nektek, hogy melyik könyveket várom nagyon, azok közül, amik ősszel jelennek meg.

Őket várom a legjobban ősszel:

Ciceró Kiadó


Két gyönyörű borító, és szerintem két fantasztikus történet. :)


Könyvmolyképző Kiadó


Ez az öt csak az, aminek tudom a borítóját, ezen kívül még rengeteg újdonságot tartogat nekünk a Kiadó. Ezek közül Sarah J. Maas és Amie Kaufman könyveit várom nagyon-nagyon:) Mia Sheridan könyve is tetszett, és nagyon sokan dicsérték, ezért kíváncsi vagyok az Archer's Voice-ra, valamint a The Winner's Crime-ra is kíváncsi vagyok, mert az első rész tetszett.
Azt hiszem, a KMK rendesen meg fogja szorongatni a pénztárcánkat, szóval gatyákat felkötni! :)

Álomgyár Kiadó


Az Álomgyár Kiadó is rengeteg újdonságot fog hozni nekünk, de jelenleg ez a négy az amit én nagyon várok. Oké, csalás, mert ebből egyet, A holnap érintését már előolvastam, de ellen lehet állni ennek a borítónak?! :) Julia Lewis Thomson könyvét is nagyon várom már, valamint Angelika könyvét fentebb említettem,hogy mennyire szerettem. A Túl közel hozzád pedig felkeltette a figyelmemet.:)

Maxim Kiadó


A Maxim kiadótól a Jennifer Niven könyv, valamint Szaszkó Gabriella Maradj velem könyvének folytatása (még nincs borítója) a Beszélj hozzám című könyve az, ami nagyon érdekel, és ami kell :)

Kossuth Kiadó


Az első rész nagyon tetszett V. E. Schwab-tól, szóval örülök, hogy már érkezik is a folytatás. :) Nagyon kíváncsi vagyok Kell további kalandjaira. 


Szóval, jelenleg ezek azok, amiket tuti biztos, hogy beszerzek, de meg vagyok győződve arról, hogy lesznek még olyan könyvek, amiknek nem fogok tudni ellenállni. :)

ŐSZI TBR LISTA:

Nos, jelenleg ezek a könyvek azok, amelyeket MINDENKÉPPEN el akarok olvasni az ősz időszaka alatt. Ezek mellett természetesen fogok olvasni más könyveket is, viszont van közöttük két újraolvasás is (Többek által, Arctalan szerelem) és egy kimaradt a képből, de a Tüskék és rózsák udvarát is újra szeretném. Vannak a képen olyanok is, amik régóta a polcon várnak, és újdonságok is, amikre már nagyon kíváncsi vagyok. :)

 ******

Végezetül pár szót szeretnék írni az Őszről. 
Nekem az egyik kedvenc évszakom, bár néha nehezen viselem a szürkeséget, és ezt az egyhangúságot ami beborítja az eget. Ilyenkor igyekszem feldobni magam egy jó könyvvel és egy bögre forró teával, bekuckózva a meleg takaróba. 
A téli divatot, és hétköznapi viseletet is jobban szeretem, sokkal kényelmesebb számomra, ha farmerben, tornacipőben és bőrdzsekiben léphetek ki az utcára. Valamint szeretem a hosszú ujjú felsőket, és a vastag, kötött pulcsikat is.

 Imádok ilyenkor a szabadban sétálni, nézni a változó tájat, kiélvezni az utolsó meleg napsugarakat, és érezni az illatot, amely a tél közeledtét jelzi.

Az ősz a suli kezdete, ami egyenlő a Harry Potter filmek és könyvek időszakával. Nekem sajnos még be kell szereznem néhány részt a fősorozatból, a kiegészítő kötetek már elég szépen összegyűltek, de amint megvannak a könyvek, bele is vetem magam.

Valamint az ősznek van egy sajátos hangulata a sok színnel keveredve, amit nagyon szeretek, ami egy kicsit különleges és szívmelengető is. 

Egy biztos: Ősszel is hozok Nektek rengeteg kritikát remek könyvekről, ajánlok fantasztikus olvasmányokat. Tartsatok velem továbbra is! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése