Top 10 Csütörtök (#9) - Legjobb nyári borítók

Sziasztok! :)

Ismét eltelt egy hét, és hoztam az újabb 10-es toplistámat, amit a nyár hangulatában terveztem most bemutatni nektek 10, nekem tetsző nyárias borítót, vagy olyat, amiről rögtön a nyár jut az eszembe. :) Ezeket szívesen olvasgatnám a napozóágyon, vagy éppen a tengerparton, némely pedig nagyon jól mutatna a könyvespolcon!

Fogadjátok sok szeretettel! :)



10.

Szerintem:
Ez a könyv nagyon szomorú, de a borítója nekem abszolút nyár feeling-et ad. Mind a színek, mind a ruházat nagyon visszaadja a nyár hangulatát, ezért ez a borító is bekerült a listámba.:)


9. 

Szerintem:
Ez a borító egy kicsit komorabb és sötétebb árnyalatú, de a tengerpart nagyon tetszik, és ránézve elkap az érzés, hogy szívesen megmártóznék a vízben. 


8.

Szerintem:
Annyira szépek a színek, a ruhák nyáriasak, az idő szintén nagyon jó a képen, szóval az egész summázva nagyon nyárias. Imádom! 


7.

Szerintem:
Ahogy a cím is mutatja, ez egy igazi nyári regény. A borító pedig eszméletlenül gyönyörű, minden kép megadja a nyár szabadság érzését, a jó pillanatokat, az emlékeket. Maga a történet is egy igazi nyári kaland. :)


6.

Szerintem:
Okééé, a romantikus lelkem nem bírta figyelmen kívül hagyni ezt a borítót. Imádom, gyönyörű, lélegzetelállító! Képzeljétek el, hogy a szerelmetekkel kint vagytok a szabadban, és egyszer csak elered a nyári zápor, és ti csak álltok, nevettek, majd csókolózni kezdtek a szakadó esőben. *nagy sóhaj* Hát nem romantikus? Nekem abszolút! :)


5.

Szerintem:
Először is, itt is a cím. Firenzei nyár. Olaszország. Sok fagylalt, mint a borítón. És ha meleg van, akkor mi más hűthetne le minket, mint egy finom, krémes fagylalt?! Erre a könyvre már rég felfigyeltem, és hamarosan olvasom, szóval figyeljétek majd a blogot, ha kíváncsiak vagytok erre a nyári történetre. :)


4.

Szerintem:
Tengerpart. Szerelem. Nyaralás. Mindenki erre vágyik. És ezt a borító teljesen vissza is adja. Szívesen lennék én is ezen a szép tengerparton a szerelmemmel. :)


3.

Szerintem:
Sajnos ez a könyv csak angolul lelhető fel, de a borítója annyira tetszett, hogy muszáj voltam berakni a listámba, ráadásul a dobogó harmadik fokára. Hát nem gyönyörű? :)


2.

Szerintem:
Különösen kedvelem ezt a borítót, mert a cím alapján Rómában játszódik a történet. Szívesen ellátogatnék én is, járnám a szép utcákat, meglátogatnám a nevezetességeket, élvezném a meleget, a napsütést, a nyarat. Na, ki jön velem? :)


1.

Szerintem:
Néhány ember számára ismerős lehet Monica Murphy neve, ugyanis tőle már megjelent nálunk a Heti csaj című könyve. Ez a könyv szintén az ő tollából fakad, és azért ez lett az első, mert ez a legszínesebb, legaranyosabb és legnyáribb borító számomra. Szívesen tartanám a kezemben, és a polcomon ezt a kötetet, reméljük, hogy egyszer megjelenik nálunk is. :)


Nekem ezek voltak a kedvenc nyári borítóim, mindegyiket imádom valamiért, remélem, a Ti tetszéseteket is elnyerte némelyik. Ha neked is van kedvenc borítód, írd meg a címét hozzászólásban a poszt alatt!
Köszönöm, hogy most is velem tartottatok, szép nyarat kívánok mindenkinek! <3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése